Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Maanmeer van Leanut

Ga naar beneden 
+8
Thunder
Heathcliff
Resi
Kira Tachibana
Ayase
Moon
Yia
Shimara
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maanmeer van Leanut   Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 05, 2009 1:37 pm

Yia knikte zwakjes, maar toen ze sprak klonk het al sterker. 'Het spijt me, ik ben zo dom geweesd.' Zei ze, met veel spijt in haar stem. 'Ik zal vanaf nu beter opletten.' Ze keek Maliah Stealnail aan, en ze zag er niet zwak meer uit. Haar uitdrukking was weer normaal, al glimlachte of grijnsde ze niet. Ze beet op haar lip, maar wendde haar blik niet meer af. Eigelijk zou ik wel straf moeten krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maliah Stealnail
Draken meesteres
Maliah Stealnail


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-10-09

Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maanmeer van Leanut   Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 05, 2009 3:54 pm

Maliah zette haar handen weer in haar zij en keek even over het meertje. Deze plek was puur en goed van zichzelf. Hoe was het mogelijk dat Kyryé hier net was, zonder enige problemen of pijn? Dit had onderzoek nodig en snel ook.
'Goed, ga maar naar huis of iets dergelijks. Ik moet hier onderzoek doen met de zeven wijze,' zei ze en keerde haar de rug toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://beyondfantasy.actieforum.com
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maanmeer van Leanut   Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 09, 2009 11:17 pm

- New -

Kinzaku cirkelde een paar meter van het maanmeer van Leanut neer en lietp Mia rustig van zijn rug afklimmen. ''Ga maar schatje'' zei ze teder terwijl ze hem over zijn schubbe aaide. Ze zag hem weer opstijgen en ze keerde hem de rug toe terwijl ze naar het maanmeer liep. Ze was er ooit geweest, toen ze klein was. Samen met haar vader was ze er toen geweest, hij had haar in geuren en kleuren verteld over deze rustgevende plek. En rust was nu wel het juiste wat ze nodig had, ze was meteen nadat ze het met zero uitgemaakt had hier naar toe gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Maanmeer van Leanut   Het Maanmeer van Leanut - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Maanmeer van Leanut
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het labyrint van Leanut
» Het gevecht van Leanut

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: