Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 3:08 pm
Mia knikte, zo voelde ze zich ook over zero.
Kira Tachibana Reiziger
Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 12-10-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : in een hut in een boom
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 3:16 pm
Kira zag weer 2 vrouwen binnenkomen. Ze gaven elkaar een zoen. Kira slikte, dat, dat kon het zijn. Kira keek naar Mia en nam nog een slok van haar thee.
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 3:18 pm
Mia zag hoe kira even naar dr keek. ze volgde kira's blik naar de deur en zag ook die 2 vrouwen. ze beet zachtjes op haar lip en frunnikt met haar handen aan haar jurk.
Kira Tachibana Reiziger
Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 12-10-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : in een hut in een boom
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 3:20 pm
Kira zuchte "ik wilde dat ik hier altijd kon zitten"
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 3:54 pm
Mia keek op naar Kira, ze wachtte tot ze verder ging. haar handen lieten het thee glas los van de warmte.
Kira Tachibana Reiziger
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 4:00 pm
"Ik denk dat" Ze beet op haar lip. "Ik denk dat ik niet alleen Resi leuk vind, ik vind Resi echt geweldig. Ik denk dat ik echt verliefd ben op Resi, maar er is nog iemand, waarom mag je maar op 1 persoon zijn". Ze keek naar haar thee en hield zich in om niet te gaan huilen.
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 4:01 pm
Mia knikte, ''zou jij resi dan met iemand willen delen?'' ze praatte zacht en keek naar kira. troostend sloeg ze een arm om haar heen.
Kira Tachibana Reiziger
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 4:11 pm
Kira dacht na "Nee, ookal heb ik het gevoel dat hij daar al mee bezig is." Ze voelde de arm van Mia brannde op haar arm, niet op een irritante maar op een fijne manier.
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 10:35 pm
Mia ging met haar hand door haar haaren en keek naar kira. ze beet op haar lip en leunde met haar arm op de tafel. ''waar denk je aan?''
Kira Tachibana Reiziger
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 10:39 pm
Kira slikte om die vraag en dacht even na dat het beter was om de waarheid te zeggen. "Ik dacht aan dat jij met Zero was en ik met Resi en dat ik Resi echt heel erg lief vind" ze wilde nog wat erachter aan zeggen maar ze zei niks
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-