Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:40 pm

Mia knikte, ''jij en Resi passen goed bij elkaar'' ze glimlachte zwakjes. iets voelde raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:44 pm

"Ik ken Zero niet, maar ik weet bijna zeker dat jullie ook bij elkaar passen." Ze voelde wat door haar buik trekken, alsof ze 2 soorten vlinders in haar buik had: een blauwe soort voor een jongen en een roze soort voor een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:47 pm

Mia glimlachte half. '' ik denk het '' ze praatte zacht. ze wist het niet, ze was in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:50 pm

Kira boog naar voren en kwam dicht met haar lippen bij de lippen van Mia. Ze schrok van zichzelf en trok haar hoofd beschaamd weg. "Ik moet even naar het toilet" zij ze gehaast. Ze rende naar het toilet toe wat ben je toch aan het doen, je bent verliefd op Resi. Half en half hoopte ze dat Mia achter haar aan kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:53 pm

Mia's ogen werden groot, ze realiseerde nog niet wat er net gebeurd was. het ging niet door haar hersenen heen. ze keek Kira even verdwaasd naa. ze kon kira niet laten vertrekken. in een reflex stond ze op en liep ze achter kira aan. ''kira'' zei ze zachtjes toen ze bij de wc deur stond. het was nog steeds niet tot haar doorgedrongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:56 pm

Kira keek naar Mia die binnenkwam "het spijt me zo" zei ze gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:59 pm

Mia keek naar Kira en schudde haar hooft. '' het maakt niet uit '' ze glimlachte liefjes. het was nog niet helemaal doorgedrongen wat er gebeurd was, ze wou niet dat het doordrong, bij kira was het prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:09 am

Kira knipperde verward, ze snapte het niet meer. Ze was op 2 mensen verliefd, 2 vanverschillende geslachten. Ze keek naar Mia ëcht niet?" er brak een waterig glimlachje door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 10:30 am

Mia dacht weer even naa en keek naa Kira. ''echt niet'' herhaalde ik weer. ze zette een stap naar haar toe en knuffelde haar. ze wou haar vriendin echt niet kwijt, ze wou haar kira niet kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 6:35 pm

Er brak een brede glimlach door op haar gezicht. "gelukkig maar" ze knuffelde Mia terug, misschien was het raar om op 2 mensen echt verlieft te zijn. Ze kon er niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:00 pm

Mia liet haar los en glimlachte. ''zullen we terug?'' het was niet echt een vraag en ze draaide zich al om. ze dacht even naa en pakte kira's hand en trok haar zachtjes terug, bang dat ze messchien weg zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:30 pm

Kira liep achter haar aan, ze was niet eens van plan om weg te lopen. "Dus je vind het echt niet erg?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:32 pm

Mia schudde nee en hield kira's hand vast tot ze ging zitten. vaag diep van binnen wist ze wel wat er was, ze wou gewoon niet dat het tot haar door drong. dat zou alles verpesten, hun vriendschap, messchien zero.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:37 pm

Kira zag wel dat Mia het niet helemaal begreep, dat vond ze niet erg zelf begreep ze het ook nog niet helemaal. Ze roerde in gedachte in haar koud geworden thee
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:39 pm

Mia keek naar Kira's koud geworden thee, ''zal ik nieuwe halen?'' ze glimlachte. ''zonder kokos smaak?'' ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:41 pm

Kira lachte "Nu ga ik wel" ze stond op "geen kokos smaak!" Ze liep langzaam naar de bar terwijl ze zo stil mogelijk de stelletjes probeerde te passeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimema nov 02, 2009 8:45 pm

Mia lachte ook en bleef zitten. ze was het niet gewend bedient te worden, ze leunde met haar hoofd lichtjes op haar arm. ze keek hoe kira bewoog, lief en meisjes achtig. niet zo lomp als jongens gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 5:31 pm

Kira bestelde 2 koppen heete thee en liep voorzichtig met het dienblad terug. Op het tafeltje stond het doosje met de verschillende thee smaakjes. "zo". Ze ging voorzichtig zitten en keek Mia aan. "oké geen kokes smaak meer". Ze glimlachde en maakte het doosje weer open. "Aardbei, pindakaas, kers, earl grey, kokos." terwijl ze kokos zei trok ze een vies gezicht. "ehm, rooibos" zo ging ze een tijdje door "ik houd het wel bij rooibos" ze grijnsde


Laatst aangepast door Kira Tachibana op di nov 03, 2009 5:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : de nieuwe regel.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 6:53 pm

Mia grijnsde toen ze Pindakaas en kokos hoorde langskomen. ''geen kokos en pindakaas'' ze keek twijfelend naar de andere. ''rooibos is ooke'' ze pakte wou een zakje rooibos pakken en tikte lichtjes met haar hand langs die van Kira.''sorry'' ze glimlachte verlegen en liet kira voor. het was raar, dat gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 6:58 pm

Kira grijnsde en voelde een klein schokje door haar hand gaan toen Mia er langsstreek. Ze bloosde lichtjes en deed snel het zakje in haar thee. "geen probleem" antwoorde ze vluchtig. Ze roerde het zakje door haar thee zodat de thee afkoelde en trok gelijk. Kira haalde na een tijdje het zakje eruit en legde hem op een leeg schaaltje "zo"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:04 pm

Mia beet op haar lip. wat is dit? ze opende het theezakje en stopte het in haar glas. even roerde ze het door en legde het neer bij kira's lege theezakje. ''Kira?'' vroeg ze zachtjes. ze wist dat het niet goed was het te vragen, maar ze moest het weten, ze moest het precies weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:11 pm

Kira keek op en knikte vragend "ja?". Ze pakte een suikerklontje en roerde die door haar thee aangezien ze haar thee niet zoet genoeg vond. Ze keek Mia niet aan, maar keek naar haar handen. In haar hoofd leek het wel ee een werfelwind die heel even geluwd was maar die niet weer kracht won. "Teddy, Mia, doe normaal Kira" schoot er steeds door haar hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:13 pm

Mia beet zacht op haar lip en staarde naar haar thee. ''wat ging er door je heen toen je naar de wc ging?'' mia bleef naar haar thee te staan, bang voor hun vriendschap. bang voor het antwoord. bang om zero messchien hierdoor te kunnen verliezen. gewoon helemaal bang voor alle dingen die fout zouden kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:20 pm

Kira's wangen kleurde rood, maar ze keek Mia strak aan. Ze wist dat ze het moest vertellen, ook voorzichzelf. Ze beet op haar lip "ik... ik denk dat" ze stopte even. Zelf had ze het ook nog niet helemaal door "ik denk dat ik jou ook leuk vind" Ze slikte en sloeg haar ogen neer. Ze hield van Resi en Mia van Zero, waarom had ze het dan gedaan. Ze zette haar nagels in haar duim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:25 pm

Mia's wangen werden knal rood. ze beet op haar lip en staarde naar haar handen. ''en Resi dan?'' en zero dan? vanalles spoelde door haar hooft heen. zero, ik wil het niet verpesten. en kira heeft resi. als ik zero niet had wou ik er wel voor gaan, maar ik had zero al aan mijn zijde. ik wilde alles met zero niet verpesten, maar ik wilde ook niet mijn vriendinschap of meer met kira verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-   Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira-
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het kleine rommelige winkeltje op de hoek.
» Kira Tachibana
» Het huis van de familie van Kira
» De klif naar beneden -Only Kira en Resi
» Café 'De Rozenbottel'

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: