Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 1:25 pm
Mia beet op haar lip en keek naar Kira die naar haar handen staarde. ''Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen he?'' ze beet op haar lip, niet wetend wat er was.
Kira Tachibana Reiziger
Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 12-10-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : in een hut in een boom
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 1:31 pm
Kira schudde haar hoofd "Ik bestel nog wat te drinken." zei ze om maar van onderwerp te veranderen
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 1:32 pm
Mia knikte en keek naar haar eigen glas. ze pakte haar glas thee en dronk het laatste slokje. ''ik ga wel even wat bij de bar halen, de ober is weg'' zei ze terwijl ze opstond. ''wat wil jij? '' ze keek kira aan.
Kira Tachibana Reiziger
Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 12-10-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : in een hut in een boom
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 1:35 pm
"Doe maar gewoon thee" zei ze. Ze keek glimlachend naar Mia
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 1:42 pm
Mia kwam licht lopend terug met een dienblad met 2 koppen warm water. ze zette het neer en ging weer zitten. ''ik wist niet welke smaak je lekker vond?'' ze maakte een klein doosje open waar veel theezakjes in zaten met veel verschillende smaken.
Kira Tachibana Reiziger
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 1:47 pm
Kira lachte "eens kijken". Ze keek het doosje door "ahhh Rooibos" ze pakte het zakje eruit en doop hem in de thee. "zo" Ze blies in haar thee zodat ze haar lippen niet meer zomaar verbrande
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 1:53 pm
Mia lachte naar Kira. ''nieuwe dingen vind ik spannend'' ze opende het zakje en deed het in haar kopje warme water. ''volgensmij smaakt het afschuwlijk'' fluisterde ze naar kira.
Kira Tachibana Reiziger
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 2:07 pm
Kira lachte en rook aan de thee van Mia "il". Opzich vond ze kokes wel lekker, maar thee. "Succes!"
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 2:19 pm
Mia keek lachend naar kira en daarna naar haar thee. voorzichtig nam ze een slok. kort daarna tuite ze bedachtzaam haar lippen om een mening te vormen over de theesmaak.
Kira Tachibana Reiziger
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 2:20 pm
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 2:26 pm
Mia grijnsde, '' ik voortaan ook'' haar handen waren koud gewoorden dus die klemde ze om het warme glas. ze voelde zich hier prettig, er hing een zwoelle sfeer.
Kira Tachibana Reiziger
Onderwerp: Re: Café 'Het kleine hart' -only Mia en Kira- zo nov 01, 2009 2:29 pm
((mijn msn doet het niet meer >.<))
Kira keek naar Mia's handen die ze om haar thee vouwede "heb je het koud?" vroeg ze zachtjes