Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Eerste missie

Ga naar beneden 
+4
Haru
Kira Tachibana
Heathcliff
Shimara
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:31 pm

Maliah had aan bericht binnen gekregen van iemand, die een groep criminelen had gezien. De criminele waren bezig met een jonge, zilveren draak te vangen en dan voor veel geld wilde ze die gaan verkopen op de markt. Maliah wilde hier natuurlijk wel op af gaan, maar ze vond het een beter idee om dit als missie te gebruiken voor de jonge strijders. Ze stuurt een klein groepje naar de bergen in Kirkus, waar de criminelen en de draak zich nu nog bevinden.
Maliah heeft een brief gestuurd naar de jonge strijders, met daarin het volgende staan:

"Beste strijders,
Ik heb de laatste dagen al een aantal goede berichten gekregen van jullie en heb gehoord dat sommige van jullie al je draak hebben, ik ben trots op jullie!
Daarom vertrouw ik jullie nu al je eerst missie toe.
De missie kan gevaarlijk zijn, maar met samenwerken en goed nadenken, zal het weinig problemen opleveren toch?

Hier volgt jullie opdracht:
In het gebergte van Kirkus is laatst een zeer jonge zilveren draak gezien. Zilveren draken zijn moeilijk te krijgen, omdat mensen met alleen een pure ziel ze kunnen temmen. Daarom, zijn ze flink wat geld waard op zwarte markten. Een groep criminelen heeft hier blijkbaar lucht van gekregen en zijn op pad gegaan, naar de draak. Eén van onze contactpersonen heeft dit gezien en heeft ons geïnformeerd. Mij is gevraagd om deze missie te voltooien, maar ik vind dit een veel betere training voor jullie.
Dus, schakel de criminelen uit, zonder ze te doden, laat de draak vrij en neem de criminelen dan mee, terug naar Osuké. Dan handelen wij verder wel met ze af.

Als sommige van jullie niet mee willen doen aan deze missie, blijf dan thuis zou ik zo zeggen. Voor de mensen die het wel aandurven, moeten zich morgen ochtend vroeg melden bij de luchttempel. Daar zal ik dan op jullie wachten en krijgen jullie verder instructies.
Hopelijk zie ik jullie daar dan.

M.v.g.

Maliah Stealnail"

Regels: Minstens 2 per post
Level: Vrij
Personen:
1. Shimara
2. Heathcliff
3. Kira Tachibana
4. Sorrow
5. Mido
6. Yia

(Als je wilt meedoen met deze missie, zeg dat dan in een bericht tussen haakjes!)


Laatst aangepast door Shimara op di okt 20, 2009 9:36 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:40 pm

(Ik wil graag meedoen. Maar is er een bepaald tijdstip dat deze missie zal doorgaan? Of start ze gewoon wanneer er 6 mensen meedoen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:41 pm

(Deze missie zal beginnen wanneer hij vol zit, dus als er 6 mensen deelnemen. Hij gaat dan gewoon de hele dag door, tot hij eindigt. Misschien duurt hij wel een week, wie zal het zeggen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:43 pm

(Oke, dan wil Heathcliff graag meedoen! (:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:45 pm

((ik zou graag mee willen doen, maar na half 11 s'avonds moet ik waarschijnlijk weg. Met een beetje geluk kan ik het rekken ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 5:17 pm

((sorrow doet zeker weten mee!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 5:35 pm

((aangezien Yuriko nooit 'slechte' personen/mensen/wezens zou bevechten pas ik gehehe >]))
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 8:29 pm

(( Ik doe wel mee sikter lan ))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:10 pm

(Ik wil ook wel!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:41 pm

(Okie dokie, dan kunnen we beginnen ^^
Het is vroeg in de ochtend. Ze moeten eerst dus allemaal naar de lucht tempel)

Shimara vreef nog even het slaap uit haar ogen, gaapte luid en rekte zich uit, waardoor je de botten in haar rug kon horen kraken. In de ochtend vroeg opstaan was niet erg, maar dit was wel erg vroeg, missie of niet.
Toen ze iets in de verte dacht te zien, kneep ze haar ogen even tot spleetjes zodat haar zicht wat beter zou worden.
Daar zag ze Maliah al ongeduldig staan wachten, met haar armen over elkaar, zoals altijd. Was dat mens eigenlijk wel menselijk? Altijd vroeg op, laat naar bed en altijd zo sterk qua persoonlijkheid. Dat bestond toch niet!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:44 pm

Sorrrow kwam met 1/3 open ogen naast Shimara staan. Hij was duidelijk nog niet volledig wakker.
Hij was nooit een ochtendmens geweest. Als het zou kunnen zou hij snachts zelfs leven en overdag slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:50 pm

'Hallo daar!' Heathcliff kwam überopgewekt bij de anderen staan, met een soort van energiedrankje in zijn hand. Hij zag er nogal opgefokt uit, door de cocaïne die in het spul zat. 'Klaar voor wat actie?!' riep hij veel luider dan normaal. Hij grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:54 pm

Kira kwam aangelopen. Ze wreef in haar ogen en rekte zich uit. zo ik ben wakker. Kira hoefde gelukkig niet veel te doen om wakker te worden. Ze sliep zowieso al weinig. Ze zag Shimara en Sorrow al staan. "goedemorgen" zei ze opgewekt, maar niet op de opgewekte toon die vreselijk irritand kan zijn als je net wakker word. Ze keek naar Maliah die zo mogelijk nog wakkerder was als Kira, dat doet ze goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:56 pm

Toen Shimara de vervloekte stem van Heathcliff hoorde, was ze opslag klaar wakker. Ze was het incident in de herberg nog niet vergeten. Sterker nog, ze zou het waarschijnlijk voor de rest van haar leven nog kunnen herinneren. Woest vloog ze op hem af en greep kwaad naar zijn keel. Ze kneep zijn keel niet dicht, maar zwaaide hem meer heen en weer, alsof ze hem wilde martelen. 'Jij klootzak!' Riep ze kwaad en haar ogen spuwde zowat vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:01 pm

Sorrow stond met zijn handen in zijn zakken slaperig naar Shimara en Heathcliff te kijken. Heb ik iets gemist? Even keek hij naar Kira die er zo te zien opgewekt uit zag. Hij herkende haar van dat ene feestje maar kon niet op haar naam komen. 'wat was je naam ook al weer?' direckt na die zin geeuwde hij. Hij wou dolgraag gewoon weer zijn bed inkruipen maar helaas voor hem begon de missie vroeg in de ochtend en zou die nog een aantal uurtjes gaan duren.
Ciara lag in de zak die Sorrow op zijn schouder droeg. Zij had wel het geluk om nog lekker te slapen en daar genoot ze maar met volle teugen van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:08 pm

'Oh Shimara! Je bent me niet vergeten!' zei Heath als een verliefde puber, terwijl hij heen en weer gezwaaid werd. Hij kreeg de slappe lach. 'Wat hou ik toch ook zoveel van jou, mijn liefste!' Terwijl Heathcliff spottend grinnikte, deed hij toch een poging om uit de greep van Shimara te geraken. 'Alsjeblief, mijn lief, laat me los! Hahahaah!' Heath was helemaal in de war door het heen-en-weer gezwaai, maar hij kon niet stoppen met lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:12 pm

'Jij misselijkmakend smerig ventje! Ik scheur je uit stukken en voor je aan Sanou als we terug zijn van de missie!' Ze keek hem fel aan en gaf hem een stomp in zijn maag met haar vuist.
Sanou had ze thuis gelaten. Sinds hij zoveel energie had de laatste tijd en zo enorm was gegroeid, vond ze het beter als hij tijdens de missie thuis zou blijven. Anders kon hij de hele missie op stelten zetten en alles verpesten door een hyper actiefe aanval van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:12 pm

"Kira" antwoorde ze. "Is hij nog ontsnapt" ze keek veelbetekenend naar Ciara "of heeft ze een beetje manieren geleerd" Ze glimlachte naar het nu schattig uitziende draakje. Toen keek ze naar Shimara en Heatcliff. "voelt hij zich wel helemaal lekker". Ze keek verbaasd naar Heathcliff. "hij lijkt wel stoned, maar is het niet een beetje vroeg op de dag om stoned te zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:15 pm

'Oehmpf..' Heathcliff kromp ineen door de plotste stoot van Shimara. Hoe graag hij ook wou stoppen, hij bleef maar grinniken en proesten. 'Sorrow, man.. Hahaha! Help eens een handje! Hahahahhgg..' Heathcliff hield tevergeefs zijn hand voor zijn mond. Waarschijnlijk had de cocaïne er ook wel mee te maken, met het feit dat hij niet kon stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:33 pm

Sorrow keek even naar Ciara. 'nee, ze is braaf... voorlopig.' Hij wende zijn blik weer terug af op Shimara en Heathcliff. 'hij? volgens mij is hij gewoon niet goed bij zijn hoofd om Shimara kwaad te krijgen.' Hij glimlachte wel, het was gewoon een grappig gezicht om die 2 te zien bekvechten. 'Heath, volgens mij kan je het prima alleen af, of kun je oppeens niet meer op tegen een meisje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:37 pm

Shimara keek over haar schouder naar Sorrow met een scherpe blik. 'Pardon?' Ze greep Heathcliff bij zijn haren vast en trok hem voor Sorrow, maar liet hem daar nog niet los. Daarna pakte ze ook Sorrow bij zijn haren vast en liet ze zo beide jongens met hun hoofden tegen elkaar aan knallen. Even klopte ze haar handen af en zette ze toen in haar zei. 'Stelletje kokosnootkoppen...'
Ze keek beide met een afkeurende blik aan en liep toen naar Kira toe. 'Ne Kira, hoe is het met jouw leven tot nu toe?' Vroeg ze opeens heel vrolijk en glimlachte vriendelijk.


Laatst aangepast door Shimara op di okt 20, 2009 10:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:37 pm

'Auwwhahaaa!' Heathcliff voelde de haren aan zijn hoofdhuid trekken, en toen de harde knal van zijn hoofd tegen dat van Sorrow. Hij zakte op de grond, naast Sorrow. 'Hihihii..' Hij lachte nog steeds zachtjes. 'Wat een vrouw, he?' zei hij grijnzend, en grinnikte nog even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 10:45 pm

Sorrow werd meteen wakker door de knal. 'itaaaai' kreunde hij zacht terwijl hij pijnlijk over zijn hoofd wreef. Hij mompelde iets instement op wat Heathcliff zei. Ciara zette haar pootjes op Sorrow's borstkas en likte zijn Neus. Sorrow rook de verschrikkelijke geur van Ciara haar adem en kneep zijn neus dicht. Hij kreunde na het ruiken van de stak en duwde al aaiend Ciara bij zijn gezicht weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimedi okt 20, 2009 11:21 pm

Zero die net aankwam had alles en keek naar de rest. hij bleef staan met ze handen in ze zak. Ze Masamune bij zijn linker kant en een onbeschrijfelijke blik. Misschien was het ook gewoon de ochtend! Maar hij was compleet uitgerust! Maar over de rest had hij geen oordeel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitimewo okt 21, 2009 12:11 pm

Kira grinnikte om de jongens. "goed hoor. Zo te zien met jou als die 2 er niet bij zijn ook, maar wie is hij eigenlijk". Ze keek naar Heatcliff, ik zag dat je bij de herberg ook al problemen met hem had. Ze moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten toen ze Sorrow's gezicht zag toen Ciara hem een lik gaf "net goed" voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Eerste missie Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Eerste missie   De Eerste missie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Eerste missie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Eerste vlucht
» Het Eerste onderdeel van het Toernooi
» Het Eerste onderdeel van het Toernooi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: