Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De fontein

Ga naar beneden 
+4
Kira Tachibana
Yuriko
Shimara
Resi
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 5:14 pm

Yuriko zat vermoeid bij de fontein te kijken hoe de spetters alle kanten op vlogen. Inclusief haar gezicht. Ze veegde met haar mauw de druppels weg en zuchtte.
Ze kon er niet tegen als ze ruzie had met Resi. En deze keer al helemaal niet. Deze keer was zo anders. Het gevoel dat ze weg wilde werd sterker. Dat ze gewoon weer terug wilde naar de straat. Háár straat. Waar zij de baas was, waar niemand durfde te komen behalve haar groep. En die daar boven stonden.
Ze had daar zo veel mensen vermoord, beroofd, gek gemaakt. Het was heerlijk. Ze miste het. Maar Resi miste ze ook. Daarom moest ze weg. Van deze plek kreeg ze opeens gevoelens. Liefde voor mensen. Het ras waar ze niet bij wilde horen. Het ras waar ze nu ook mee vergeleken werd.
Weer liet Yuriko een zucht ontglippen en keek even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 5:21 pm

Kira keek verschrikt op toen ze vleugelslagen boven haar hoorde. Ze zag een draak die ongeveer het formaat van Amado had alleen dan kon vliegen. Toen ze beter keek herkende ze de draak van Mia. Ze slikte en keek naar het pad waar Mia vandaan kwam. Ze beet op haar lip, kira had de laatste tijd Mia en Resi proberen te ontlopen. Kira ademde even diep in, ze kon moeilijk weglopen. Gelukkig is Resi er niet dacht ze, anders wist ze helemaal niet wat ze moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 5:30 pm

Mia streek een lok achter haar oor, echt veel zin had het niet nee. de wind waaide hard en ze voelde hoe haar jurk om haar heen danste. ze hoorde kinzaku's vleugels klapperen en ze keek omhoog naar hem. kinzaku ging er liefjes door haar hooft, een dwaze glimlach verscheen op haar gezicht. ze hoorde het water luider en zag dat ze fontein op zo een paar meter van haar vandaan was. ze pakte haar bundeltje en haalde er een paar muntstukken uit. ze liep er dichter heen en zette haar beide handen op de rant. ''geef hun een goed leven'' mompelde ze tegen god terwijl ze de munten in de fontein gooide. ze wist niet of je er wel geld in mocht gooien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 5:37 pm

((wahahaha nu zijn we met z'n 3e))

Kira keek naar Mia die haar helemaal niet opmerkte. Ze ontspande een beetje tot ze Yuriko zag zitten. Lekker dan dacht ze lichtelijk geiriteerd. Ze besloot maar even geen aandacht aan hun beiden te besteden en liet het water door haar handen gaan. Het gaf lichte schokjes op haar handen, doordat ze gespannen was, was ze lichtelijk statisch. En water en electriciteit kunnen niet goed samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 5:41 pm

Mia sloot haar ogen en luisterde naar Kinzaku die ergens een eind verderop neerlande. ''mpf'' maakte ze als een vreugdig geluid. ze hield van kinzaku, waarschijnlijk meer dan van zero, of van iemand anders. hij praatte niet en was er altijd, echt altijd. als ze hem nodig had was hij er, dan luisterde hij naar wat ze zei. zonder vooroordelen, zonder lullig over iets te doen. of zelfs zonder een oordeel te geven. ze voelde de wind die lok achter haar oor weghalen en haar haren mee naar rechts nemen. ze glimlachte gulzig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 6:19 pm

Kira kon er niet zo goed tegen dat Mia geen enkele aandacht aan haar besteedde, al wilde ze niet in een moeilijke sitiuatie komen. Ze wilde Mia begroetten maar werd verstoort door Amado die door de struiken kwam aan gestormd. Hij stopte vlak voor Kira en hield schattig zijn hoofd schuin. Kira kon het niet laten om te lachen om zijn schattige gezicht. Ze gleed met haar handen over Amado's schubben heen, ze voelde warm aan door de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 10:44 pm

Mia's rust werd verstoort door een lach, kira's lach. haar ogen werden groot terwijl ze zoekend rond keek. daar stond ze, met haar draakje. een soort van rust stroomde door haar heen, kira was gelukkig. dat vond ze nu het belangrijkst, daarom gooide ze de haar geld in de fontein. voor zero en kira. haar 2 belangrijkste personen in haar leven. ze keek alleen naar kira, ze had haar nog niet begroet. dat zou het moment nu verstoren, dat kwam later wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 10:54 pm

Kira liet Amado los en keek naar Mia ze ademde in en keek Mia aan, ze zei niks maar glimlachde alleen. Ze volgde het geld dat met een sierlijke boog in het water kwam "bijgelovig?" doorbrak ze vriendelijk de stilte, die niet eens zo'n ik weet niks te zeggen stilte was. Kira schepte wat water met haar handen en spetterde het over Amado heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedi nov 10, 2009 11:02 pm

Mia haalde haar schouders op, ''ik weet niet, maar als god bestaat probeer ik hem te vriend te houden'' ze probeerde ook te glimlachen zoals kira deed. ''warm?'' vroeg ze toen ze zag hoe kira wat water over haar draakje gooide. ze bleef netjes op een afstand, dat was beter. ze streek een lok uit haar haar en keek naar haar draakje. ''hoe heet hij/zij?''ze keek even opzij naar haar eigen draak. haar eigen grote draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimewo nov 11, 2009 9:35 am

"nee, Amado -zo heet hij dus- is nogal een waterfraek." glimlachde ze. Ze vond het niet erg dat Mia afstand hield, ze wist niet of alles nu oké was. Maar ze konden tenminste nornaal met elkaar elkaar omgaan. "Goden" mompelde Kira zacht "ik weet niet of die om geld geven." Ze haalde haar schouders op en pakte ook wat muntje uit haar zak en gooide die in de fontein. "Ik heb hoop niet dat de goden willen dat ik over mijn linkerschouder gooi, want dan in het nu te laat" zei ze glimlachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 12, 2009 9:00 pm

Mia knikte en keek naar haar draak. ''hij is toch nog niet helemaal volgroeit?'' ze keek op naar kira. ze hield haar hooft een beetje schuin, iets wat ze altijd deed als ze een vraag had. ze volgde met haar ogen de munten die in het water vielen. ''voor wie waren ze?'' haar stem klonk zacht en klein. ze wou het eigenlijk niet weten, maar vond het wel zo aardig om geintreseerd over te komen. het was nou niet dat ze verlieft op kira was, dat was ze namelijk al op zero. maar ze wist wel dat kira belangrijker was dan een gewone vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 12, 2009 9:03 pm

Kira keek naar de draak van Mia. "Ik zou het niet weten, om eerlijk te zijn." Ze keek naar de fontein, ze had waarschijnlijk hetzelfde gevoel als Mia. Ze vond Mia meer dan een vriendin, maar de verliefdheid was over. Ze schrok op uit haar kleine overpeinzing door Mia's zachte vraag. "Voor iedereen, voor iedereen die hulp nodig heeft" antwoorde Kira eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 12, 2009 9:07 pm

Mia grinnikte zacht, ''ik neem aan dat hij nog niet kan vliegen?'' ze keek naar Amado. ze dacht even naa toen Kira antwoord gaf op de 2de vraag. ''aardig'' ze fronste even, ''ik denk dat ik daar té egoistisch voor ben.'' ze sloot even haar mond en perste haar lippen op elkaar. ''ik wil vrede en dat mensen het goed hebben, maar that's it. '' ze fronste weer even, niet tevreden over haar eigen antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 13, 2009 9:51 am

"Klopt, en daar kan Amado echt niet tegen" grijnzde ze "en ik eigenlijk ook niet" ze lachte terwij ze Amado een klopje op zijn hals gaf. "Maar hij is wel lief!" Kira lachde om Mia's antwoord "je bent tenminste eerlijk, mensen die elke zondag naar de kerk gaan en voor de armen bidden om te laten zien hoe goed ze zijn. Maar op maandag ze geen hand helpen vind ik vreselijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De fontein - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De fontein
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: