Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huize Kaburagi

Ga naar beneden 
+2
Resi
Shimara
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:38 pm

Zijn neus voelde raar aan. Er zat een druk op die pijn deed. Maar de pijn zelf was nauwelijks voelbaar.
Het was gewoon irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:50 pm

Yukira zuchtte diep en begon met het doekje rond het gezicht en de neus van Sorrow te deppen. Ze glimlachte even. 'Het kon erger, ze had je neus ook kunnen breken. Dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Of, gebroken benen, diepe wonden, bulten en blauwe plekken, armen die door de elleboog de verkeerde kant op zijn gebroken. Ik geloof dat ik alles wel heb meegemaakt. Maar, ze hield zich in, dus volgens mij mag ze je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:54 pm

'mag ze me?' Hij keek daar raar van op.
Als een meisje je in het gezicht slaat wilt dat meestal wel iets anders zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:02 pm

Yukira lachte en stelde zich recht toen ze het bloed weg had gehaald en klaar was. 'Je bent klaar, de pijn zal waarschijnlijk morge wel compleet verdwenen zijn. En als je het zeker wilt weten, waarom ga je het haar dan zelf niet vragen? Ze is in het bos, dat doet ze heel vaak als ze iemand in elkaar geslagen heeft. Ze zit meestal in het begin, dus het moet niet moeilijk zijn om haar te vinden.' Ze verdween weer in de keuken, om haar spullen op te ruimen. 'En ik zal de logeerkamer voor je gereed maken, zodat je niet buiten hoeft te slapen.' Riep ze vanuit de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:17 pm

'a..dank u' Hij stelde zich recht en rende de het huis uit maar al snel keerde hij terug.
'um... waar is het bos?' Hij vond het redelijk vernederend om dat te vragen. Maar als hij het niet deed zou het uren duren voor hij het vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:21 pm

Yukira trok een wenkbrauw op en zuchtte. Waarschijnlijk kwam het omdat het donker was. Misschien was hij nachtblind? 'Uhm... Rechts van het huis, gewoon die kant op blijven lopen, dan kom je er uiteindelijk vanzelf. Nog geen 50 meter verderop.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:27 pm

*chibi druppel*
Sorrow glimlachte vernedert.
'ow, juist ja...'
Nu maakte hij zeker dat hij zo rap mogelijk uit het huis was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:36 pm

Yukira lachte toen hij de deur uit was en liep de trap op, naar de logeerkamer. 'Volgens mij gaat er meer gebeuren tussen hen dan ze zelf zullen denken...' Zei ze tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:38 pm

Sorrow stond een paar meter van hun vandaan. 'heb je al een naam voor de kleine?'
Hij leunde tegen een boom aan en glimlachte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 7:00 pm

-------____New____-------

Shimara zat in haar kamer en beet van irritatie op haar tanden. Het feit dat Sanou zo snel groeide was niet erg, maar naar mate hij groeide, naar mate hij drukker werd en dat reageerde hij allemaal af op Shimara. Hij sprong vrolijk in het rond en trok steeds aan haar haren.
'Sanou... Hoe kan ik nou oefenen op mijn gitaar als jij DE HELE TIJD ZO HYPERACTIEF BEZIG BENT!?' Riep ze kwaad en gooide een boek naar zijn kop. Hij zag het duidelijk als een spelletje, want hij ving het boek op in zijn bek en legde het weer voor Shimara neer.
Shimara zuchtte geërgerd en gooide haar armen van frustratie in de lucht. 'Ach, wat zou het toch!?' Ze greep gewoon haar gitaar uit de hoek, ging op haar bed zitten in de kleermakerszit en begon te spelen.
Het verbaasde haar dat ze gewoon kon doorspelen, zonder dat Sanou aan haar haar begon te trekken of weer wild in het rond begon te springen. Ze wierp een verbaasde blik naar hem en zag toen wat er aan de hand was.
Met wijd opengesperde ogen keek hij Shimara aan en luisterde naar het lied dat ze aan het spelen was.
'O... Je word dus rustig van muziek hé? Goed om te weten...' Ze begon weer te spelen en begon er langzaam en zacht bij te zingen. Het leek te helpen, want Sanou werd steeds rustiger.

Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 25, 2009 11:48 pm

-new-


Sorrow liep zoekend door het huis naar Shimara. Ze was nergens te vinden maar hij hoopte dat ze elk moment thuis zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:06 am

Shimara liep het huis binnen, met haar wallen voor haar gevoel op haar knieën. Ze liep, nee, ze sjokte de keuken in en liet zich vermoeid op een stoel vallen en zette ze de zwarte tas van de markt op de tafel neer. Nooit meer wilde ze die drukte ervaren, werkelijk nooit meer. Het leek elke week wel drukker te worden, naarmate er nieuwe strijders bij kwamen. 'I'm gonna die, right now.' Mopperde ze in zichzelf en deed heel even haar ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:27 am

Sorrow kwam de keuken ingelopen en zag Shimara zitte hij wilde wat zeggen maar zo te zien was ze totaal niet in de stemming. Misschien zou hij maar beter straks terug komen. voorzichtig wilde hij de keuken weer uit glippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:29 am

'Jij daar! Wat was jij van plan te gaan doen, heel sneaky.' Ze keek op en hield haar ogen half open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:32 am

'uh..' Hij glimlachte weer. 'niks, laat maar.' Hij kwam naast haar zitten en tikte even nerveus op de tafel. Het was duidelijk dat hij iets wilde vragen of zeggen maar dat hij niet wist hoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:35 am

Shimara pakte de hand van Sorrow vast waarmee hij op de tafel tikte en zuchtte diep. 'Je bent nerveus. Zit de politie achter je aan of zo?' Ze wreef met haar andere hand in haar ogen en keek hem al wat meer wakker aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:37 am

Sorrow moest lachen. 'nee, ik zit niet in de problemen... um, ik vroeg me gewoon af... dat gala...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:42 am

Shimara liet haar hoofd op de tafel vallen en zuchtte overdreven hard en diep. 'Dat gala word mijn dood... Resi leert me dansen, maar daarvoor moet ik de ergste dingen doen. En dan gaat Yukira me ook nog eens in zo een duffe jurk proppen! Ik begin me af te vragen of ik het wil doen voor het geld...' Ze kneep even in de hand van Sorrow en hief haar hoofd daarna weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:48 am

Sorrow grijnsde. 'ik wil jou wel eens zien in een jurk..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:54 am

Shimara keek Sorrow even giftig aan en kneep hard en pijnlijk in zijn hand. 'Niet grappig...' Ze liet zijn hand los en rekte zich even uit. 'Maar, wat wilde je zeggen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 1:05 am

'wel.. ' Hij streek even met zijn hand door zijn haar en bedacht hoe hij het best zou vragen. 'heb je al iemand om naar het gala te gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 1:08 am

Shimara moest een glimlach onderdrukken en knikte langzaam. 'Ja, ik heb al iemand.' Ze zuchtte diep en staarde naar het plafond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 1:09 am

Sorrow voelde zich alsof een hij een leeg lopende ballon was. Alsof hij een mep in zijn gezicht had gekregen.. 'oja? ..' Hij keek beteuterd naar zijn voeten. 'met wie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 1:12 am

Shimara kon een grijns niet meer onderdrukken en begon zacht te grinniken. 'Met jou natuurlijk! Met wie dacht je dan? Heathcliff?' Het grinniken veranderde langzaam in lachen en langzaam verdwenen de wallen onder haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitimema okt 26, 2009 1:14 am

Hij kon weer normaal adem halen zonder een slecht gevoel. Hij tikte tegen haar hoofd. 'haha, heel grappig!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huize Kaburagi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huize Kaburagi   Huize Kaburagi - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huize Kaburagi
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aliance Shimara Kaburagi
» Huize Jas-son
» Het oude huis van familie Kaburagi
» Huize Raven
» Huize Hiroshi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: