Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leandra Tachakoi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leandra
Verzorger
Leandra


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-10-09

Leandra Tachakoi Empty
BerichtOnderwerp: Leandra Tachakoi   Leandra Tachakoi Icon_minitimedi okt 13, 2009 1:00 pm

Volledige naam: Leandra Tachakoi ( Leandra betekend leeuwin )
Roepnaam/bijnaam: Lean ( gewoon afkorting)
Leeftijd: 17
Verjaardag: 23 April 2290 ( het is nu tog in het rs 2307? )
Sterrenbeeld: Stier
Geslacht: Vrouw
Elementaire kracht: Bliksem
Overige kracht: Telekinese
Wapen: kromzwaarden(Dat zijn er 2, die je gebruikt als 1 wapen
*Extra wapen: Een Dolk.
*Vechtsport: Teakwondo 2 jaar, er vanaf gegaan en daarna heeft ze 6 jaar op capoeira gezeten.
Vechtstijl: Voor acrobatisch, dat heeft ze geleerd op carpoeira

Status: Ze is gewoon over het algemeen heel aardig tegen iedereen, maar als ze je niet mag dan blijft dat meestal ook zo en kan je er weinig aan veranderen, ze is ook heel koppig en heeft een sterke eigen meening

Afkomst: Het Zuiden, haar familie komt daar ook vandaan en ze hebben net als haar de kracht bliksem of vuur.
Familie: Ze heeft een broer : daron, En een moeder: Valene, en ze heeft geen vader, die is al weggegaan bij haar geboorten.

Lengte: Ze is 1.72 en ze groeit nog, alleen niet veel meer
Omschrijving haar: Ze heeft dik lang Rood haar , niet geverft ze verft het wel soms donkerbruin.
Omschrijving ogen: Heeft donker bruine ogen, als ze boos is komt er een rode gloed overheen
Bouw van het lichaam: Ze is niet gespiert, wel heel lenig dat komt door dat ze aan carpoeia doet. Ze heeft best wel vrouwlijke vormen.
Kledingstijl: Ze heeft meestl een straktopje aan met bij haar navel een gat er in, en een zwarte strakke broek.
Ze draagt als ze chagerijnig is alleen slobberige kleren, vaak een te groten trui en een simpele broek.
*Andere uiterlijke kenmerken: Ze heeft meestal niet veel make-up op, alleen mascara en oogpotlood, en ze heeft een ster getatoeert op haar schouder.
Passies: Natuurlijk carpoeia en ze speeld piano
Afkeer: Mensen die te arogant zijn!..
*Verslavingen/genotsmiddelen: Vooral chocoladen, en lolly's

Karakter: wraak, mensenkennis, vrienschappelijk, koppig, een flirt, lief, aardig.

Relaties: Ze kan niet zo goed overweg met relatie's , ze vind het leuk om te flirten maar vind het moeilijk in een vaste relatie..
*Talenten: ze sport veel en ze speeld piano, ze houd echt heel erg veel van haar muziek en speeld daarom ook vaak piano

Zwakheden: Mensen vertrouwen, ze heeft meestal wantouwen in mensen. Als iemand over haar vader begint, dan word ze woeden en vooral heel verdrietig, en dat toond ze in woeden. Ze is ook heel snel wraakzuchtig, als iemand haar iets aan doet dan zal ze dat nooit vergeten en het liefst ( meestel doet ze dat ook ) wil ze dan wraak nemen, daarmee werkt ze zich vaak mee in de nesten En dat ales, komt door dat haar vader er vandoor is gegaan.
Zwakke plekken: haar schouder ( de gene waar haar tattoo zit )

Draken soort: //
Geslacht draak: Vrouwlijk
Naam Draak: Ehmm die bedenk ik wel als ik mijn draken soort weet, dan kan ik de naam daar op aan passen Smile

Verleden: Ze heeft een slechte jeugt gehad, daarom vertrouwt ze niet snel mensen, en ze heeft haar vader nooit gekent en dat wil ze ook niet.
Sommige mensen denken dat ze daarom een beetje verbittert is maar dat is niet zo. Ze kan wel eens kil overkomen als ze het over dat onderwerp hebben/
*Overig: //

Plaatje:
Leandra Tachakoi Firer



Watashi kawaii, ne?
Watashi baka 8D


Laatst aangepast door Leandra op do okt 15, 2009 6:46 pm; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : Heb de regels gelezen en ik heb mijn zwakheden ook meteen gedaan:))
Terug naar boven Ga naar beneden
Maliah Stealnail
Draken meesteres
Maliah Stealnail


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-10-09

Leandra Tachakoi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leandra Tachakoi   Leandra Tachakoi Icon_minitimevr okt 16, 2009 8:46 pm

Oke, je bent goedgekeurd en je krijgt de blauwe draak
Terug naar boven Ga naar beneden
http://beyondfantasy.actieforum.com
 
Leandra Tachakoi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Personages :: Het aanmelden-
Ga naar: