Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Algemene regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maliah Stealnail
Draken meesteres
Maliah Stealnail


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-10-09

Algemene regels Empty
BerichtOnderwerp: Algemene regels   Algemene regels Icon_minitimezo okt 11, 2009 1:46 pm

Het is zaak dat je dit alles goed doorleest en voordat je meteen gaat vragen: 'Ik snap die regel niet', adviseer ik je het dan nog een keer te lezen.


-Ten eerste, lees alle regels eerst goed en zorgvuldig! Doe je dit niet, kan ik je verzekeren dat het maken van een account moeilijker zal zijn!

-Het is zaak dat je ervaren bent voordat je op deze site begint met de RPG's. Ben je dat niet, adviseer ik je om eerst het talent van de andere op deze site (Kan natuurlijk ook op een andere) te lezen, zodat je weet hoe het in elkaar zit en hoe je het het beste kunt aanpakken. Doe je dit niet, terwijl je niet ervaren bent, kan dit je nog wel eens vervelende mails opleveren.

-Let erop dat de naam van je account dezelfde is als de naam van je personage. Heb je dit niet, verzoek ik je de naam te veranderen. Weet je niet hoe dit moet? Dan kan je mij mailen en leg ik je dit maar al te graag uit.

-Zeur nooit of je moderator mag worden! Als ik zoiets ontvang, beantwoord ik de mail niet eens. Alleen ik bepaal wie dat mag worden en niet omdat we vrienden zijn, maar ik neem alleen iemand aan, als ik hem of haar echt kan vertrouwen en als ik het echt nodig heb. Zo niet, dan doe ik alles het liefst zelf.

-Nu over het plaatje. Het plaatje van je avatar, is zeer belangrijk. De grote maakt mij niet al teveel uit, maar toch heb ik het het liefst dat je avatar 100x100 is, zodat hij niet al teveel zal opvallen tussen de andere. Als je niet weet hoe je dit moet maken, klik dan hier. En ook wil ik dat het plaatje van je avatar hetzelfde persoon is als je personage die je gebruikt op de RPG's. Dit hoeft niet zo zeer hetzelfde plaatje te zijn, als je meer van hetzelfde persoon hebt.

-Je personages uiterlijk moet anime/manga of een andere animatie figuur zijn. Dus, dit betekend "GEEN ECHTE PERSONEN"

-Ieder persoon, mag maar 1 account aanmaken! Misschien zal dit later veranderen, maar omdat het in het begin best ingewikkeld is, mag iedereen nu nog maar 1 account.

-Probeer geen ruzie te maken! Doe je dit wel, doe dat dan via de pm ajb. Anders verpest je de sfeer op de forums voor de andere en dat is natuurlijk heel oneerlijk.

-Maak ook zeker geen reclame voor andere RPG sites! Op msn of via andere chatrooms vind ik dit geen probleem, maar op deze site worden forums meteen verwijderd.

Je hebt deze regels als het goed is goed door gelezen. Maar, dat kan iedereen wel zeggen, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Daarom wil ik dat je dit bericht onder je aanmeldingslijst zet:

Watashi baka 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://beyondfantasy.actieforum.com
 
Algemene regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De regels in het RPG

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Informatie :: De Regels-
Ga naar: