Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Heetwaterbronnen van Deverry

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 11:48 pm

Shimara zuchtte vermoeid en diep en ging weer zitten. 'Ik hoop het dan maar, doe geen roekeloze dingen. Wees geen Shimara, dat kan je littekens opleveren,' zei ze op een sarcastische manier. Ze moest Resi zich toch wat beter laten voelen, dus als ze dat niet zo zeer met wijze woorden kon doen, dan maar met grove en grappige. Dat was meer haar specialiteit. Met woorden dan, want meestal deden haar worden best wel pijn, gewoon omdat ze niet goed wist hoe ze haar woorden gebruiken moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 2:59 pm

Resi grinnekte even, hij besloot het op een ander onderwerp te brengen. Een wat makkelijker onderwerp, gewoon om even aan iets anders te denken, dat was voor beide beter. 'En ehm..,' begon hij en liet zich wat verder in het water zakken, 'misschien best wel een rare vraag na dit alles, maar hoe is het ermee?' Resi trok een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 4:16 pm

Shimara grinnikte en haalde haar schouders op. 'Na ja, ik mag niet klagen natuurlijk. Volgens mij ben ik bijna bij level 3, maar dat weet je nooit helemaal zeker natuurlijk. En, ondanks alles wat er gebeurd is door Kyryé, gaat het een beetje met jou?' het was vreemd om opeens op een normale manier te gaan praten, maar als Resi zich er beter door ging voelen, deed ze het graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 5:08 pm

'Euh, oh, gaat wel,' Resi glimlachte zwakjes, het klonk niet echt overtuigend, maar dat was wel te begrijpen. 'Ik Yuriko opgezocht.., ze heeft wel "vrienden" daar,' Resi staarde wat dof voor zich uit, 'volgens mij vind Heathcliff Yuriko wel leuk,' mompelde Resi, net verstaanbaar. Hij grijnste even, en woelde met een hand door zijn haar, dat nu al helemaal uit model zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 7:35 pm

Shimara keek niet bepaald verrast op. 'Ja, dat weet ik. Ik heb ze een keer betrapt toen ze aan het vrijen waren in de muziekschool, in het Westen. Ik werd er misselijk van,' zei ze en draaide met haar ogen.
Het was inderdaad misselijkmakend om die twee te betrappen, terwijl Heahtcliff langzaam bezig was met Yuriko uit te kleden. Ze werd sowieso altijd wel misselijk van kleffe stelletjes die ze betrapte tijdens het vrijen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 8:59 pm

Resi zei niks. Een tijdje staarde hij Shimara onderzoekend aan, toen begon hij zacht te lachen. 'Klootzak,' mompelde hij zacht, het moest grappig klinken en spottend, maar het klonk meer als een boer met kiespijn. Hij besloot het weer op een ander onderwerp te brengen, 'ik heb Sorrow een tijdje niet meer gezien, hoe gaat het eigenlijk met hem?' Bij praten. Soms belangrijk in een mensen leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 9:14 pm

Shimara knikte toen Resi zei dat Heathcliff een klootzak was. Dat was hij inderdaad ja, zacht uitgedrukt dan. Toen hij opeens over Sorrow begon, haalde ze haar schouders op en keek naar de dampen van het water dat steeds hoger en hoger leek te klimmen, tot het uiteindelijk oploste.
'Ja hoor, hij doet wel wat anders sinds hij in het Zuiden is. En niet op een goede manier... maar verder gaat het geloof ik wel,' zei ze met met twijfel. Ze wist dat Sorrow wat voor haar achter hield, wel meer eigenlijk, maar liet het maar rusten steeds als ze erover begon en hij veranderde van onderwerp. Hij hoefde haar toch niet altijd alles te zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 9:29 pm

'Je hebt wel geluk.., met zo'n vriendje als Sorrow, volgens mij is hij echt lief voor je,' Resi was stiekem wel wat jaloers; niet op Sorrow en Shimara, maar gewoon op de liefde in zijn algemeen. Hij had nooit echt een lange relatie gehad. En over dat met Heath.., dat stelden ook nergens op. Dat was gewoon suf, dollen. Hij had een vreselijk liefdes leven, hij had een oogje op Yukira. De zus van Shimara. Maar dat ging hij Shimara niet vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 9:37 pm

Shimara voelde een lichte blos op komen borrelen vanuit haar hals. Niet dat het zou opvallen, aangezien het door het hete water ze al een aardige rode kleur op haar wangen had staan. 'Resi, jij vind ook iemand, als je maar jezelf bent. Wauw, dat klonk beroerd en belabberd. Weet je, je kan maar beter geen liefdes advies van mij krijgen. Ik weet er eigenlijk nauwelijks wat van.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 9:47 pm

'Misschien hou ik me wel liever op de achtergrond, want ik ben er nog niet echt uit..,' Resi begon hevig te blozen, 'snap je...,' What a Shame, what a shame, Resi speelde met het "schuim" in het water, dat soms op kwam borrelen, als je je hand er door heen haalden loste het meteen al op. 'Teveel informatie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 9:58 pm

Shimara grinnikte en begon zo langzaam te lachen. 'Ja, ander onderwerp lijkt me een goed idee,' zei ze nog na grinnikend. 'Ben je al bijna bij level 2? Of, ben je misschien al bij level twee?' vroeg ze dus maar.
Liefde was misschien niet zo een gepast onderwerp om op het moment over te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Heetwaterbronnen van Deverry   De Heetwaterbronnen van Deverry - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Heetwaterbronnen van Deverry
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Oosten-
Ga naar: