Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Eerste onderdeel van het Toernooi

Ga naar beneden 
+4
Mido
Yia
Kira Tachibana
Shimara
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Fiona
Verzorger
Fiona


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 28

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:38 pm

Fiona moest lachen. ´Het zou ook wel erg zijn als we moesten vechten om leven en dood.´ Zei ze. Fiona keek ook rond en zag iedereen vrolijk kletsen. ´Wanneer begint het eigenlijk?´
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:40 pm

Yia zuchtte. 'Inderdaad.'Zei ze. 'Dat zou ik echt niet aan kunnen, dan zou ik gewoon meteen afhaken.' Ze glimlachte. 'Ik heb eigelijk echt geen idee waarneer het begint...'Zei ze. Yia dacht even na. 'Nee, het stond nergens ofzo. Ik denk dat we maar gewoon moeten wachten dan hé.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Verzorger
Fiona


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 28

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 20, 2009 4:02 pm

´Oke.. nouja dan kunnen we ons in die tijd voorbereiden.´ Fiona bekeek het positief. Ze hield niet van wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 20, 2009 6:35 pm

Yia glimlachte. 'Inderdaad!' Zei ze vrolijk. Zij had wel geduld, af en toe hield ze zelfs van wachten. Dan kon ze goed om zich heen kijken en haar omgeving in zich opnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 21, 2009 9:25 pm

Zero die naar Kira keek keek toen om zich heen naar de rest. '' oke..wij moeten nu wel winnen..samen..jij en ik..'' Hun waren nu bij de arena en ze moesten wachten op de instructies. ''Weet jij al wat wij moeten doen.'' Hij moest weten wat hij wel en niet kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 21, 2009 10:02 pm

Kira knikte "Natuurljk moeten we winnen" grijnsde ze. Ze liep naast hem de Arena in "Ik zou het eerlijk gezegt echt niet weten, misschien komt er een soort openings ceremonie?" Kira keek in de ronte maar werd daar ook niet echt wijzer van, over zag ze mensen rondlopen "We kunnen het beste gewoon wachte tot er 1 of andere scheidsrechter aangeeft wat we moeten doen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitimema nov 23, 2009 2:34 pm

Zero grijnsde. '' Ja vast, '' Hij keek om zich heen en draaide zijn aandacht weer terug naar Kira. '' Maar waar is de scheids dan..want als er niet iets snel gebeurt, dan kan het ook zo zijn dat ik zelf wat ga verzinnen..'' Grijnsde hij met een duivelse glimlachje op ze gezicht. Mia moet het weten..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Eerste onderdeel van het Toernooi
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Eerste onderdeel van het Toernooi
» De Eerste missie
» De Eerste vlucht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: