Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Eerste onderdeel van het Toernooi

Ga naar beneden 
+4
Mido
Yia
Kira Tachibana
Shimara
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 5:55 pm

Kira keek verontschuldigend naar Zero "Oké, hi Zero." Kira glimlachte vriendelijk en bekeek Zero oven om hem straks niet weer kwijt te raken. Haar ogen bleven rusten op het wapen wat hij in zijn handen had "Wat is dat voor wapen" vroeg ze nieuwschierig, het kwam haar niet echt bekend voor. Zelf had ze zoals gewoonlijk haar pijl en boog en haar een dolk mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 6:30 pm

Yia glimlachte.
'Ja, inderdaad!' Zei ze vrolijk. Het leek haar erg leuk. En nadat Kira en Moon allebij hadden gezegd dat Fiona heel aardig was moest ze dat wel zijn. Ze keek nog even rond, naar de arena, die al aarig volstroomde nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 6:51 pm

Moon was wel een beetje gespannen en zenuwachtig. Maar er was geen rede om zenuwachtig te zijn. Het was inmiddels alleen maar een toernooi. Gewoon voor de lol. Toch? Moon keek Yia aan.
'Ben jij zenuwachtig?' vroeg Moon. Ze kon er echt niks aan doen dat ze zenuwachtig was. Ze was maar een heel klein beetje gespannen, maar toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 8:35 pm

Zero die zachtjes zijn hand losliet keek naar Kira en beantwoorden direct haar vraag. '' Het is een 1.75 meter lang Masamune Zwaard..'' Hij liet haar het handvat zien en hij haalde hem eruit. Hij zetten hem aan de zijkant van haar zodat ze kon zien hoelang het zwaard was.

((Voorbeeld Van de Masamune ))


Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Kh-sephiroth-a
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 8:49 pm

(thank =) )

Kira keek bewonderend naar het lange 'zwaard' "wow die is net wat kleiner dan mij" grijnsde ze bewonderend. Kira keek om zich heen en zag dat het voller werd "Heb je er zin in?" vroeg Kira, zelf had ze er wel zin in. Het was wat anders dan de dagelijkse sleur en om eerlijk te zijn. Kira was wel nieuwschierig naar het vriendje van Mia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 9:28 pm

Zero die zachtjes zijn zwaard terug zetten keek haar aan. '' Motto Chikara Hoshi. '' Hij wees naar de hele stadion en hij begon al vanaf de tribune te lopen terug kijken of Kira hem wel zou volgen of niet. Kijken of ze het snapt.. Mia had ooit over haar verteld. En zelfde vond hij ook wel dat ze te vertrouwen was. Met haar kon hij dan nog wel goed samenwerken misschien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 9:36 pm

Kira bleef even staan toen Mido wegliep, eigenlijk hield ze er helemaal neit van als iemand anders besloot om wat te doen en verwachte dat ze zomaar volgde. Maar omdat ze geen zin in ruzie had besloot ze om niet te blijven staan en volgde Mido. Zonder extra moeite te doen -door haar lange benen- kwam ze in een paar passen weer naast Mido lopen.
Ze liep de Arena in en keek naar de vele mensen die binnen stroomde. Er stroomde een soort vrolijke energie bij Kira naar binnen. "Ik ben d'r klaar voor" zei ze opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 9:39 pm

Zero keek haar aan en keek met een half geboeide look naar haar bouw. '' Dus al een plan ofzo..'' Zei hij nog steeds naar haar bouw kijken. Ze liep tenminste mee..Volgens mij kan het wel werken met ons.. Hij richten zich toen weer naar haar hoofd en concentreerde zich op de antwoord die Kira zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 9:53 pm

Kira dacht na, ze had wel enkele plannen bedacht maar die leken nu zo onnozel. "ik denk dat we gewoon het beste zo snel mogelijk, zo veel mogelijk plekken afzoeken" ze stopte even "dus goed samenwerken" zei ze laconiek. Kira dacht dat dat wel zou lukken met Mido, ze was nog steeds lichtelijk opgelucht dat ze niet met Yuriko was ingedeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 9:58 pm

Zero zei uit het niets toen ze bijna bij de arena waren. '' Ik wil meer kracht..dat betekende de zin die ik net zei..'' Hij kreeg al dat gevoel om zich heen. Dat duistere aura, Zijn ogen waren aan de linker kant rood en aan de rechter kant wit. Ze hadden soort van tranen onder aan. Zodat je kon zien dat hij altijd wat wou.

((Voorbeeld ))

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 380419372_5_Gbrq
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 10:11 pm

Ayase kwam wat moedeloos aangelopen, hij keek een beetje vaag om zich heen. Hij had echt geen flauw idee wie Moon was, en wist nu dus ook niet echt waar hij zoeken moest. Hij zag nog niemand, en liep een stukje verder. Tot hij opeens twee meisjes zag staan. 'Eh, het is misschien een domme vraag, maar weet een van jullie wie Moon is?' Ayase legde zijn hand op zijn elleboog. Wat een domme vraag eigenlijk. 'Ik moet met haar in een groep maar ik heb geen flauw idee wie ze is,' zei Ayase, niet wetende dat hij eigenlijk al tegen Moon zat te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 17, 2009 10:53 pm

Moon keek op toen er iemand aan kwam lopen en tegen hun twee begon te praten. Ze keek de jongen even verbaasd aan maar begon toen een beetje te grijnzen.
'Ik ben Moon,' zei Moon terwijl ze even kort naar Yia keek. 'En dan ben jij Ayase neem ik aan.' Wat toevallig, dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 18, 2009 12:40 pm

Yia keek even naar Ayase, stelde zichzelf een beetje afwezig voor en keek toen weer rond. Nog steeds geen Fiona te zien, tenminste, niet volgens haar. Dat kon ze natuurlijk niet zeker zeggen, want zij kende Fiona niet. Ze haalde diep adem en begon een beetje naar een paar kinderen te kijken, die aan het knikkeren waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 18, 2009 2:37 pm

(mido ik snap je berichtje niet...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 18, 2009 11:06 pm

Ayase glimlachte. 'Ja, ik ben Ayase,' zei hij opgewekt, en keek Moon aan, en toen Yia. Dat zou wel goed komen, Moon zag er uit als een aardig meisje, dus hij geloofde dat de samenwerking wel soepeltjes zou verlopen. 'Ben je er klaar voor?' vroeg Ayase, met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 8:57 am

Moon glimlachte.
'Ja, helemaal,' knikte ze. Denk ik... Maar Moon probeerde het laaste beetje spanning weg te laten vloeien. Het zou vast allemaal wel meevallen, en wat kon er fout gaan? Ayase zag er wel vriendelijk uit, dus misschien maakte het niet zo veel uit of ze het met Ayase, Yia of Fiona moest doen. Ze had Fiona trouwens nog niet gezien, terwijl ze haar wel al had verwacht. Nou ja, maakte niet uit. Ze kwam wel.

(( Geen inspiratie xP ))


Laatst aangepast door Moon op do nov 19, 2009 8:59 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : 8D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:31 pm

Yia zuchtte. Waar bleef Fiona toch? Ze had er toch al moeten zijn? Of niet? Al die vragen zaten haar dwars, en ze ging snel staan. Ze zei een vage "ben even weg" tegen Moon en begon toen over het terrein te ijsberen, niet wetend wat ze moest doen. Wat als Fiona niet zou komen opdagen? Zou ze dan helemaal in haar eentje opweg moeten gaan? Dat hoopte ze iniedergeval niet, dat zou verschikkelijk zijn, niet eens iemand om mee te praten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Verzorger
Fiona


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 28

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:45 pm

Fiona rende het gebouw binnen. Toen ze in de drukke mensenmassa zat, begon ze weer rustig te lopen. Ze was veel te laat! Ze keek rond, en zag toen een meisje met paars haar. Dat moest Yia zijn. ´Heey! Sorry dat ik zo laat ben..´

((sorry kon niet inloggen))
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:53 pm

Opgelucht glimlachte Yia toen ze een meise met blond haar was, dat Fiona moest zijn. 'Maakt niet uit hoor.'Zei ze met een vrolijk lach op haar gezicht. ' Inderdaad, ik ben Yia! En het gaat erom dat je er nu bent!' Fiona's uitstraling was aardig, en ze leek Yia echt een heel aardig meisje. 'Ik ben blij dat je er bent!' Zei ze. 'Heb jij er zin in?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Verzorger
Fiona


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 28

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:57 pm

Het verbaasde Fiona dat ze niet boos was, maar ze zag er ook heel aardig uit. ´Ja, ik heb er zin in, en jij?´ Zei Fiona, maar diep vanbinnen was ze toch wel een beetje nerveus, ze wist niet echt wat haar te wachten stond. En ze vocht ook niet echt vaak, dus ze had weinig ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:12 pm

'Ja, maar ik ben ook wel een beetje zenuwachtig...' Zei ze, terwijl ze een beetje rood werd. 'Ach ja, dat hoort er ook wel een beetje bij hé.' Ze keek naar de andere groepjes. 'Heb jij veel ervaring?' Vroeg ze. 'Ik iniedergeval niet echt...' Weer werd ze een beetje rood. Ze wist ook niet waarom ze opeens zo praatte, maar Fiona was erg aardig en ze voelde zich bij haar op haar gemak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Verzorger
Fiona


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 28

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:21 pm

´Ik ook hoor, ik heb ook niet zoveel ervaring.. Ik heb nog nooit gevochten..´ Zei Fiona. ´Maar ik snap het nou niet precies. Moeten wij nou met zn tweeen tegen een ander tweetal?´
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:27 pm

'Tegen twee ander tweetallen.' Zei Fiona. 'Tegen Moon en Ayase en tegen Kira en Mido of Zero of weet ik veel wat...' Ze glimlachte flauwtjes. 'Maar het gaat om geluk,'zei ze.'volgens mij kan je niet zien of een drakentand echt is of niet, het is gewoon geluk als je een goede pakt, en ongeluk als je een neppe pakt.' Het was eigelijk zo klaar als een klontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fiona
Verzorger
Fiona


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 28

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:31 pm

´Ooh oke.´ Fiona lachte ook. ´Best wel raar dat we tegen Moon moeten vechten, want ik vind haar heel aardig.. Nouja, het is toch geen oorlog of iets dergelijks..´ Zei Fiona.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:36 pm

'Nee, we brengen het er vast allemaal levend vanaf.' Grapte Yia. Ze keek nog even naar Moon en naar Ayase, en toen naar Mido en Kira. 'We moeten gewoon ze snel mogelijk zijn, zodat we zo snel mogelijk veel drakentanden kunnen vinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Eerste onderdeel van het Toernooi
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Eerste onderdeel van het Toernooi
» De Eerste missie
» De Eerste vlucht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: