Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het luxe hotel in Shinshisu

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema nov 16, 2009 1:44 am

Bekent om zijn geweldige service, prachtige zwembaden en tropisch uitzicht.
Het is 1 van de favoriete vakantie bestemingen door het warme weer. Tijdens de winterperiode kun je genieten van warme sauna's en warme stoombaden. Verschillende activiteiten houden zich elke vrijdag avond plaats. De tennisbanen zijn tegenwoordig ook zeer populair bij de gasten maar het trainingscentrum blijft de topper bij de jonge mensen. Vooral strijders die hier logeren brengen de meeste tijd door in de kleine arena's. Natuurlijk is een reservatie nodig.


Het luxe hotel in Shinshisu Tropical_Beach1
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimezo dec 06, 2009 11:11 pm

Shiyo liep met snelle pas langs het zwembad heen wachtend op haar vriendin die wel eens rap uit de kleedkotjes mocht komen! Aangezien haar drakenei nog niet uitgekomen was en haar vechttechnieken qwa elementaire krachten en overige krachten noch niet sterk waren kon ze de mensen niet echt helpen met haar onhandige gedrag. Mensen zouden zeggen dat ze moest trainen. Maar Chiyo had dan weer zo haar eigen ideeën. Uitstellen was daar zo 1 voorbeeld van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimezo dec 06, 2009 11:20 pm

Al gapend kwam Anza naar de zwembaden toe gelopen, met een handdoek over zijn nek heen geslagen en zijn zwembroek al aan. Luxe hotels waren altijd zo saai. Er was altijd een zwembad, sportvelden, alles kende hij al en als ze het hier niet hadden, hadden ze het bij hem thuis wel. Maar, beter iets doen dan niets toch?
Hij liep naar één van de stoelen om daar zijn handdoek neer te leggen en voelde een paar blikken van een aantal meisjes branden. Allemaal staarde ze naar zijn wasbordje en zijn gespierde armen. Best irritant. Hij keek op naar ze met een lege en verveelde blik, waarna ze allemaal begonnen te giechelen en fluisteren.
Allemaal waren ze hetzelfde, ze waren uit op zijn uiterlijk. Zo saai.

(Goed, stel je bij half naakte Anza maar een goddelijk lichaam voor, met een six-pack, brede schouders, gespierde armen, sexy kontje xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 12:25 am

*kwijl**kwijl* x3


Nayla kwam haastig bij Shiyo staan en mompelde vluchtig een verontschuldiging dat het zo lang had geduurt. Zij had simpel haar schouders op gehaalt na dat maar Nayla had zelfs niet eens meer de interesse gehad om naar haar om te kijken toen ze een knappe jongen op het toneel zag verschijnen. 'kyaaa! chiyo-chan, kijk!' Vol opgewektheid (wat een woord x,x) wees ze naar Anza maar kreeg alleen maar een diepe verveelde zucht als antwoord. 'wat is er zo speciaal aan hem?' - 'hé!, Chiyo-chan, kijk dan, het spreek voor zichzelf' Ze plooide haar handen samen en ging van vreugde kort op haar tenen staan. 'he's cute!' Chiyo keek haar vriendin niet begrijpend aan. 'sow? ken je hem? weet je zijn naam?' - 'nee...' - 'stop dan met kwijlen en kom mee.' Zei ze nogal kortaf maar toch met een vriendelijke toon. Ze trok Nayla met haar hand mee naar bar om daar wat te drinken.

Het luxe hotel in Shinshisu Saber2
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 12:39 am

Anza liep richting het zwembad en dook het water in, met een snelle duik. In het water was niet bepaald veel interessants te ontdekken, dus begon hij snel al met baantjes trekken. Aan de kant stonden nog altijd gillende meiden toe te kijken en haast in het water te kwijlen, figuurlijk gesproken dan.
Toen Anza klaar was met baantjes trekken, klom hij het water weer uit, pakte zijn handdoek en liep naar de bar toe, terwijl hij zijn haren vluchtig afdroogde. Aan de bar ging hij op een kruk zitten en legde zijn handdoek op een kruk.
'Heer Hotohori, het gebruikelijke?' vroeg de barman op een beleefde toon en maakte een kleine buiging, als groet. Anza knikte alleen maar en kreeg een paar seconden later een glas met mineraalwater, met 3 ijsklontjes erin. 'Ik zal het op de rekening van uw familie zetten,' zei de barman beleefd nadat hij het glas gegeven had en ging weer verder met het helpen van de andere klanten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 12:56 pm

Redelijk luidruchtig slurpte ze de laatste restjes van haar coctail op. Mensen keken haar geëgert aan maar probeerden haar dan maar te negeren. Nayla porde weer vrolijk in Chiyo's zij waardoor ze met een snok omhoog sprong en een luide kreet sloeg. Ze viel van haar barkruk en hoorde het gelach van de mensen. Nayla hoorde daar bij maar hielp haar teminste wel overeind. Chiyo haar gezicht was rood gekleurt wanneer ze weer ging zitten. 'haha, schaambal' fluisterde Nayla in haar oor. 'waarom porde je me?! je weet dat ik er niet tegen kan' vroeg Shiyo redelijk nijdig terwijl ze haar schaamte probeerde weg te duwen. 'omdat die gast van daarnet een meter verderop zit van ons' Na die worden glimlachte ze verheugd maar kreeg geen glimlach terug alleen maar een verveelde uitdrukking en een draai met haar ogen. Chiyo snapte niet waarom andere meisjes altijd zo hyperactief reageerde wanneer ze een knappe jongen zien. Alsof het zo speciaal is? Jongens zoals hem hebben niet liever dan al die vrouwelijke aandacht en maken er daar boven op nog eens misbruik van. Daarom haatte ze zo van die mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 6:24 pm

'KYAAA! DAAR IS ANZA HOTOHORI!' werd er hard vanuit de verte geroepen en een groep meiden kwam naar Anza toe gestormd, als een roedel wolven die op een dode prooi af rende. 'Anza-kuuuuuun! Wil je vanavond wat gaan doen, als je nog geen plannen hebt?' vroeg een meisje toen ze nog geen eens 10 seconden bij hem stonden.
Zuchten draaide Anza zich om. Binnen een paar seconden veranderde zijn verveelde blik, in een charmante glimlach. Alleen zijn ogen bleven hetzelfde staan, leeg en duf, zoals ze altijd stonden als hij geïrriteerd of verveeld was.
'Waarom zou je dat willen? Ken je me dan?' vroeg Anza op een charmante toon en leunde met zijn wang op zijn vuist. 'JA! Ik ken bijna al je geheimen! Hoor me maar uit, als je wilt, ik weet werkelijk alles!' riep ze snel erachteraan en in haar ogen lichtte langzaam pretlichtjes op.
'Goed, vertel maar wat je van me weet, in het kort,' zei Anza en knikte.
'Je naam is Anza Hotohori, je bent geboren in december en nu 19 jaar. Je bent van rijke afkomst, omdat je ouders een baan als raadgevers van de 7 wijze hebben. Je word hierdoor ook wel de prins van het Noorden genoemd, of zoon van de Aarde draak,' ratelde ze snel achter elkaar en andere hadden er moeite mee om goed te kunnen verstaan wat ze allemaal aan het zeggen was, gewoon door de snelheid van het gepraat. 'O ja! De tatoeage die je hebt, staat voor de eerste demon die je verslagen hebt!' zei ze er snel nog vrolijk achteraan en wees naar de tatoeage op de bovenarm van Anza.
Anza knikte, op een manier waardoor het leek alsof hij onder de indruk was. 'Heel goed, ik ben onder de indruk. En nu ik, wat weet ik over jou? Stel maar een vraag,' vroeg hij en zijn ogen begonnen een heel klein beetje op te lichten.
Het meisje was stil en keek hem wat geschrokken aan. 'Inderdaad, ik ken je niet. En ik ga alleen uit met mensen die ik ken, helaas. Dan wens ik jullie nog een fijne dag dames,' zei hij waarmee hij het gesprek afsloot. Hij draaide zich weer om, terug naar zijn drankje.
De groep meisjes draaide zich ook om en liepen met een teleurgestelde uitdrukking op hun gezicht weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 6:44 pm

Chiyo had het volledige gesprek gehoort en keek er toch aardig van op. Ze bestudeerde hem van top tot teen. Vaag kwam hij haar bekent voor. Misschien van 1 van die gala's en dergelijke feestjes die door haar ouders en haar ouders vrienden vaker werd gegeven. Die verveelende feestjes waar ze zich keurig op moest gedragen. Bij de gedachte alleen al moest ze al beginnen geeuwen. 'kyaaa! prins van het noorden!' Flapte Nayla er zomaar uit waardoor Chiyo haar raar aan keek. Lang bleef ze haar vriendin niet aanstaren want als ze weer een knappe jongen had gezien viel er met haar niet te praten. Chiyo bestudeerde de tatoeage aandachtig. Dus hij had een demoon verslagen? Ze schaamde zich. Door wat haar is overkomen heeft ze zelfs nooit de kans gehad om zo'n wezen in levende lijven te zien. Nu wou ze die demonen en schaduwen gaan bevechten. Over voorbereiding gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 6:53 pm

Anza keek vanuit zijn ooghoeken naar de twee meiden, die nog waren blijven zitten. 'Waar zit je naar te staren,' vroeg hij verveeld terwijl hij voor zich uit keek. Het klonk niet echt bepaald als een vraag, meer als een soort bevestiging, een bevestiging dat hij wist dat ze naar hem staarde.
Irritant als andere naar je staarde, vooral meisjes. Nou ja, niet dat het nou zo prettig was als een jonge op zo een manier naar je staarde, maar dit was ook niet bepaald een pretje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 7:13 pm

Chiyo keek geëgert op naar Anza in tegenstelling tot Nayla die verlegen begon te blozen. 'Alsof ik naar jou zou willen staren. Het is niet omda' Abrupt werd haar zin afgebroken door Nayla die haastig haar hand voor Chiyo's mond hield. Ze grinikte naar Anza met een verontschuldigende toon. 'sorry Anza-Senpai. Let niet op haar. Ze weet niet wat ze zegt' Kwaad haalde Chiyo Nayla's hand van haar mond af. 'ik weet precies wat ik zeg.' Ze wierp Anza een achterdochtige blik toe. 'als je denkt dat ik net zoals van die meisjes ben die smeken om aandacht van jou heb je het goed mis.' Misschien reageerde ze wat overdreven en had ze het niet zo hard bedoeld ze was gewoon rap op haar teentjes getrapt vandaag aangezien daarnet een wild vreemde jongen op haar achterste had geslaan en gezegd dat ze gerust wel eens vanacht op zijn kamer langs mocht komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 7:30 pm

Anza bleef met dezelfde uitdrukking op zijn gezicht voor zich uit staren en blies een haarlok weg voor zijn ogen. 'Dat vroeg ik niet. Ik vroeg waar je naar zat te staren, niet of je naar MIJ zat te staren,' zei hij kalmpjes en dronk het laatste beetje water uit zijn glas op. De ijsklontjes waren pas voor de helft gesmolten, dus bestelde hij nog geen nieuw water.
Misschien kon hij wat vermaak uit zo een persoon halen, iets dat niet voorspelbaar en saai was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 8:10 pm

Chiyo kreeg kleur op haar wangen. Ze draaide abrupt haar rug naar hem om door het feit dat ze niet wist hoe ze moest reageren. Nayla keek de twee met grote ogen aan niet begrijpend wat voor sfeer er nu eigenlijk tussen hun ging. Chiyo draaide zich weer om en keek hem kalm aan. 'Sorry, maar doordat je me zo'n verwent type leek dat denkt dat hij alles kan krijgen wat hij wil en al heel zin leven lang krijgt wat hij wil. Maar dat waren vooroordelen. Toen ik hoorde wat je zei tegen die meisjes was ik redelijk verast en daarom keek ik inderdaad naar je. Is dat dan zo erg? Of heb je ondertussen al zo'n hekel aan gekregen dat je bij iedere blik die op je word geworpen een opmerking geeft.' Ze klonk veel beschaafder dan daarnet. Ze gaf toe dat ze had onkent maar de mannier waarom ze sprak leek ze aanstalten te maken om daar nu geen hoofd punt van te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 8:42 pm

Anza draaide even met zijn ogen en zette zijn glas wat verder bij hem vandaan. 'Niet echt, het was meer een vraag van nieuwsgierigheid,' zei hij gapend en sloeg zijn hand voor zijn mond.
Zo vervloekt saai. Er gebeurde hier nooit iets interessants of iets dat het waard was om zijn aandacht op te richten. Alles hier was zo voorspelbaar geworden. Zelfs de personen die hier rondliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 8:48 pm

Chiyo leunde met haar ellebogen tegen de bar aan en sloeg haar ene been over de andere. 'dus jij bent van rijke afkomst? toch? dam moet ik je wel al eens eerder hebben gezien geloof ik' zei ze zonder hem een blik te gunnen. Ze wou een wel een gesprek met hem starten aangezien hij daarnet zei dat simpele meisjes niet binnen zijn interesse viel. Nu vroeg ze zich af of hij haar ook als een simpele griet beschouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 8:55 pm

Anza bestelde een nieuw glas met water. 'Zal wel, ik zie zoveel mensen. Wat heeft dat er eigenlijk mee te maken dat ik van rijke afkomst ben?' vroeg hij verveeld en begon uit pure verveling de botten van zijn vingers te kraken. Zijn vingers kregen de vreemdste vormen, alsof ze gebroken werden.
Van rijke afkomst wezen was stierlijk vervelend. Het was altijd hetzelfde liedje, mensen begroeten, vies eten gevoerd krijgen en dan weer ophoepelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 9:06 pm

'daar bedoel ik mee dat ik je misschien al heb gezien bij gelegenheden. Waar dus alleen belangrijke mensen zijn toegestaan.' Precies de zelfde gedachte schoot door haar hoofd. Van rijke afkomst zijn was vreselijk vervelend. Verplicht mensen begroeten. Je altijd keurig gedragen. Veel te strakke jurken dragen en al dat gedoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 9:23 pm

'Je zegt het alsof rijke mensen belangrijker zijn en tot een beter ras behoren,' zei hij hoofdschuddend en bestelde iets sterkers.
Rijke mensen waren alles behalve goed in zijn ogen. Ze deden alles voor zichzelf, maar niks voor een ander. Hij zelf werd langzaam ook zo, dat wist hij heel goed diep van binnen. Maar, toch deed hij er alles aan om het te veranderen. Misschien zag je dat niet direct van buitenaf, maar van binnen probeerde hij zijn karakter wat te veranderen, zodat het wat beter zou worden.
'Als je tot die "belangrijke tak" behoord, wat is de naam van je familie dan eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 9:40 pm

'ik zou je graag vertellen tot welke familie ik behoor maar door omstandigheden kan ik je deze informatie helaas niet medelen.' Als ze zou gaan vertellen dat ze is weg gelopen van huis wie weet wat hij dan zou doen. 'maar ik kan je wel medelen dat ik niet zoals de meeste mensen die tot de rijkere klasse hore.' Nayla kwam met een vrolijk sprongetje naast Chiyo staan. 'klopt, Chiyo-chan heeft mijn familie gered uit de schulden.' Na die woorden knuffelde ze haar bijna plat. Chiyo kreunde ongemakkelijk maar kon een glimlach niet onderdrukken. Natuurlijk had ze Nayla uit de schulden geholpen. Ze was ten slotte haar beste vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 9:56 pm

Anza deed zijn mond open om wat te zeggen, maar zijn woorden werden verstoord en weggejaagd door een ander persoon. 'Heer Hotohori, zou u zich willen verplaatsen naar de sportvelden van het hotel? Uw ouders hebben de sportvelden voor deze dag afgehuurd, voor uw training,' zei een man, in pak die zijn hoofd naar beneden boog.
Anza schudde diep en knikte. 'Ik zal er zo spoedig mogelijk zijn,' zei hij en maakte naar de dienstbode een gebaar toe met zijn hand, dat hij kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 10:16 pm

'zo te zien lijk jij verdacht veel op die mensen die zeggen dat rijke mensen belangrijker zijn en tot een beter ras behoren' herhaalde ze wat hij eerder had gezegd met een beschuldigende toon. Nayla kon haar ogen maar niet van hem af houden. 'mogen we komen kijken?!' Flapte ze er uit en glimlachte zo lief mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 10:45 pm

Anza haalde zijn schouders op. Wat moest hij anders doen? De trainingen waren goed en hij was er sterk van geworden en zeker niet dommer. Bovendien kreeg hij problemen als hij niet zijn training zou volgen. En het was voor een goed doel, levens.
'Van mij mag je, als dat je gelukkig maakt,' zei hij en draaide met zijn ogen, waarna hij zich omdraaide en de kleedhokjes binnen liep.
Een minuut of twee later kwam hij weer naar buiten gewandeld, met zijn gewone kleren aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 10:50 pm

Nayla schudde Chiyo veel te happy door elkaar. 'iiii! Chi-chaaan, we mogen gaan kijken hoe hij traint!' Met een droge uidrukking keek Chiyo voor zich uit terwijl ze alles veel te snel heen en weer zag bewegen. 'wohooo...' Zei ze overduidelijk niet gemeend. Met een krachtige ruk snokte Nayla haar mee naar de kleed hokjes. 'ik wil geen moment missen!' klonk ze weer vrolijk voordat de gordijntjes dicht vlogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 11:02 pm

Anza streek met zijn hand door zijn haar en liep alvast naar de sportvelden toe. Had hij nu wel het goede gedaan? Nu had hij het goedgekeurd dat er twee meiden kwamen kijken, waarvan één constant commentaar had en de ander om de minuut ging staan gillen. Bij de gedachten alleen al kreeg hij hoofdpijn.
De sportvelden waren afgezet en niemand mocht het terrein betreden zonder toestemming. Op de velden liep een paar meesters van Anza en een paar mensen die zorgde voor de uitrusting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiyo
Verzorger
Chiyo


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 29

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 11:09 pm

Nayla trok Chiyo bruut mee maar anders zou het niet lukken om haar mee naar de sporvelden te sleuren. Wanneer een enorme vent hun de weg versperde klapte nayla haar mond toe en verschool ze zich achter Chiyo. 'mogen we langs?' klonk ze brutaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitimema dec 07, 2009 11:19 pm

De man keek kwaad naar Chiyo en greep haar woest bij haar haren, waarna hij haar een stukje omhoog tilde. 'Moet ik nog antwoord geven op die vraag?' siste hij kwaad, maar liet abrupt los toen hij een hand op zijn schouder voelde.
'Anibushi, wat ben je aan het doen? Dit zijn mijn gasten, ik heb ze uitgenodigd. En zo behandel je toch geen gasten, of hebben vader en moeder je geen manier bij geleerd?' vroeg hij kalm, terwijl hij hem met lege ogen aankeek.
Anibushi draaide zich snel om naar Anza en maakte een buiging. 'Pardon mijn heer, het zal niet nog eens gebeuren!' riep hij beleefd, maar je kon ook een angstige ondertoon horen in zijn stem.
'Dat hoop ik, je weet dat ik er niet van houd als mijn gasten slecht behandeld worden. Kom verder,' zei hij op een beleefde manier en liep de velden op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het luxe hotel in Shinshisu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het luxe hotel in Shinshisu   Het luxe hotel in Shinshisu Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het luxe hotel in Shinshisu
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het luxe hotel 'Raco del pi' in Karsonre

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Zuiden-
Ga naar: