Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Eerste onderdeel van het Toernooi

Ga naar beneden 
+3
Heathcliff
Shimara
Maliah Stealnail
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Maliah Stealnail
Draken meesteres
Maliah Stealnail


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-10-09

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimeza nov 07, 2009 11:27 am

Vandaag begint het Eerste toernooi voor alle strijders en dat zal natuurlijk groots gebeuren ook. Eerst begint het met een grote en feestelijke opening bij de arena van Trimatar. Groepen zijn verplicht om bij elkaar te blijven, gedurende het hele toernooi. Het toernooi zelf bestaat uit meerdere onderdelen, dus als je nog geen level 2 bent, of minder sterk dan de ander, hoef je je geen zorgen te maken, want iedereen kan wel wat winnen.
Dit onderdeel speelt zich af in het grote bos van Randastad. Aan de andere kant van dit verwarrende en verwilderde bos, liggen 3 drakentanden verborgen.
Maar, er liggen ook een paar neppen, dus als je er één vind, is het niet zeker of hij wel echt is of niet.
Wanneer je een drakentand gevonden heb, moet je zo snel mogelijk weer terug naar waar je begonnen was. Daar zal Maliah Stealnail op de groepen wachten en die zal gaan kijken of de tand die je gevonden hebt echt of nep is. De 3 winnende groepen krijgen iedereen één punt. Wie de meeste onderdelen wint, heeft de meeste punten en krijgt een prijs. Er zijn ook andere prijzen te winnen, bijvoorbeeld voor de personen die het beste samenwerken en de personen die het elegantste vechten. Iedereen, maar dan ook iedereen maakt evenveel kans om te winnen.

Dit zijn de groepen van de eerste helft:

Shimara-Heathcliff
Sorrow-Yuriko
Resi-Mia

De mensen die hierbij staan zijn nu aan de beurt! Als de eerste helft voorbij is, zijn de andere deelnemers aan de beurt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://beyondfantasy.actieforum.com
Maliah Stealnail
Draken meesteres
Maliah Stealnail


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-10-09

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:34 pm

Maliah liep de trappen op, die voor haar gevoel eindeloos waren. Ze had een goede conditie en was alles behalve lui, maar deze trappen waren zelfs voor haar net iets teveel. Met het gevoel alsof ze 5 maal de maroton achter elkaar gelopen had kwam ze bovenaan uit, bij de plek waar de 7 wijze en de 4 sterren van Corobatar zaten. De speciale tribune, voor alleen speciale gasten. De tribune waar de andere "gewone" mensen konden zitten, had niet zo vervloekt veel trappen... Maliah had liever daar gezeten als ze erbij na dacht. Maar, uiteindelijk had dit wel het mooiste en beste uitzicht. Een paar personen kwamen al de arena binnen gelopen. Ze zagen er best zenuwachtig uit. Best lach wekkend, want sommige zagen eruit alsof ze dachten dat ze dood gingen.
Maliah lachte in zichzelf en keek naar de groepen. Dit zou wel eens een zeer interessant toernooi kunnen worden. Zéér interessant zelfs...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://beyondfantasy.actieforum.com
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:38 pm

Kwaad en met een flink harde pas de arena in gestormd en duwde iedereen die haar in de weg liep gewoon aan de kant. Ze deed geen moeite om voor andere aan de kant te gaan, dat moesten zij maar voor haar doen! Een geërgerde en vooral geïrriteerde uitdrukking was makkelijk van haar gezicht af te lezen. Ze moest met Heathcliff samenwerken! Van alle personen waar ze een hekel aan had werd hij bij haar gevoegd! Bij die gedachten begon ze nog rapper te lopen en ging ze in het midden van de arena stilstaan. Kwaad tikte ze met haar voet op de grond, in het zand. Als hij ook nog eens te laat zou zijn, dan zou haar zelf controle al helemaal naar de knoppen zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:42 pm

Heathcliff veegde een beginnende traan uit zijn ooghoek. Hij had zo hard gelachen toen hij vernomen had bij wie hij in de groep zat, dat de tranen bij hem in de ogen gestaan hadden. Vanuit de verte zag hij Shimara al staan. Een brede grijns kwam op zijn gezicht te staan, en hij grinnikte nog wat na. Hij nam een aanloop en liep op haar af, met zijn beide armen wijdopen. 'Shimaraaaaaa!' Riep hij luidkeels. 'Mijn allerallerallerbeste vriendin!' Zijn stemgeluid galmde door de arena, en dat was precies wat hij graag had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:03 pm

Resi stond met een nogal slaperige uitdrukking op zijn gezicht op Mia te wachten,
het kon slechter. Nee eigenlijk niet; aangezien zowat iedereen zijn vriend was. En hij Mia niet zo goed kenden.
Misschien ging dit nog wel gezellig worden, met een onbekend persoon samenwerken.
Maar hij had veel liever Shimara in zijn team gehad, of Yuriko.
Plotseling bedacht Resi zich dat Mia de reden was waarom het uit was gegaan met Kira.
'Nou lekker is dat dan,' gromde hij zacht in zich zelf.
Daar stond hij dan; zijn haren statisch overeind. Misschien had hij geen knettersnoepjes eten voordat hij naar dit tournooi ging; nu wist hij waar de naak "knettersnoepjes" vandaan kwam.
Dat maakte zijn humeur er niet echt beter op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:05 pm

Sorrow leek Heathcliff's stem te herkennen en keek om zich heen om te zien of hij hem zag. Geëgert duwde hij een paar hoofden opzij zodat hij meer zicht had maar hij leek hem niet te vinden. Hij was redelijk kwaad nadat hij te horen had gekregen dat hij met Yuriko samen in de groep zat. Ze wekte hem de hele tijd op zijn zenuws en hij kon haar absoluut voor geen goud vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:16 pm

((Ik haat je<3))

Yuriko wilde niet bij Sorrow in het team en had overwogen om gewoon niet te gaan. Maar dan zou ze waarschijnlijk laf zijn. Niet dat haar dat wat uit maakte..
Kwaad duuwde ze iedereen opzij die in haar weg liep en zocht naar Sorrow. 'SORROWSORROWZEROZERO..EN NOG EEN NAAM', bazuinde ze door alles en iedereen heen.
Toen ze eindelijk het zwarte haar van Sorrow opmerkte liep ze er met grote passen naar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:41 pm

Mia liep haastig er heen, het was een wonder dat ze optijd was.
ze had de laatste tijd iets met te laat komen.
in plaats van dat ze een jurk droeg zoals gewoonlijk, droeg ze een shoortie met een soort van t-shirt.
ze kreeg ergens te hooren dat ze met resi moest en ze beet op haar lip.
Kira ging er meteen door haar hooft.
ze zag resi staan en zwaaide blij.
ze liep haastig naar hem toe, ''heyhey'' ze probeerde aardig te zijn en toverde een glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:42 pm

Shimara balde geïrriteerd haar vuisten en kreeg de bekende zenuwtrek bij haar rechteroog. Draai je niet om Shimara... Je staat hier ver boven. Draai je gewoon niet om! Herhaalde ze steeds in haar hoofd en beet hard op haar tanden. Ze deed gewoon alsof ze het niet gehoord had en keek strak voor zich uit. Als ze hem nu meteen aan zou vliegen, zou ze alles alleen moeten doen, of erger, werd ze gediskwalificeerd. En dat was wel het laatste wat ze wilde. Ze moest in de race blijven en gewoon het hoofd koel houden. Dan zou zij en Heathcliff het wel overleven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:45 pm

'Shimara!' Heathcliff gooide zijn armen om haar heen en hief haar enkele seconden van de grond. Hij grijnsde breed. 'Man, we zijn een superteam! Ik had me niemand beter kunnen voorstellen!' Hij grinnikte even. 'Wie gaat er hier winnen?' riep hij oppeppend, en hij stak zijn hand in de lucht, om Shimara de vijf te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:45 pm

(mia-chaaaan, je schrijft in rs vorm. mag niet x3 =,=)



Sorrow keek geërgert naar Yuriko en wenste haar dood. Waarom herhaalde ze steeds zijn volledige naam? naja, ze zei er eigenlijk maar 2, maar toch. Ze zag hoe haar kleine gestalte een baan wist te vinden door de mensenmassa. Terwijl hij naar haar keek vroeg hij zich af of hij kon veranderen van groep. Dat zou het liefst van al hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:47 pm

Sorrow schreef:
(mia-chaaaan, je schrijft in rs vorm. mag niet x3 =,=)



Sorrow keek geërgert naar Yuriko en wenste haar dood. Waarom herhaalde ze steeds zijn volledige naam? naja, ze zei er eigenlijk maar 2, maar toch. Ze zag hoe haar kleine gestalte een baan wist te vinden door de mensenmassa. Terwijl hij naar haar keek vroeg hij zich af of hij kon veranderen van groep. Dat zou het liefst van al hebben.

(( Rs vorm? o_0' dat is dit;
;rend naar hem toe;
''hallow''

dude.
ik doe gewoon telkens enter?

en ik moest ook nog zeggen, dat doet resi ook. (; ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:53 pm

(Jongens, zet dit even voort op de pm ja?)

Shimara keek Heathcliff geïrriteerd aan en balde nogmaals haar vuist, waardoor je haar knokkels kon horen kraken. 'Als jij me nog eens aanraak, breek ik alle botten in je lichaam en zal ik je levend villen.' Siste ze kwaad en venijnig terwijl ze haar ogen vijandig tot spleetjes kneep. Het was waar, ze hield er niet van als hij haar aanraakte. En dat was nog wel zacht uitgedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimezo nov 08, 2009 10:58 pm

Heathcliff grijnsde, en hield ervan om Shimara te plagen. 'Chill, Shishi.. It's cool..' Hij knipoogde even. 'Vergeet niet; Als je dit ding hier wilt winnen, heb je me nodig..' Hij grijnsde breed en klakte even met zijn tong. Hij keek even rond naar de andere teams. Zijn oog viel op Yuriko en Sorrow, en hij besefte plots hoeveel aangenamer het was geweest als Hij met Yuriko zat en Shimara met Sorrow. Maar daar ging het nu niet om. Heath was blij dat hij bij Shimara zat. Ze wist veel, was sterk en.. Dan kon hij zich nog eens amuseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 8:08 am

Mia. schreef:
Sorrow schreef:
(mia-chaaaan, je schrijft in rs vorm. mag niet x3 =,=)



Sorrow keek geërgert naar Yuriko en wenste haar dood. Waarom herhaalde ze steeds zijn volledige naam? naja, ze zei er eigenlijk maar 2, maar toch. Ze zag hoe haar kleine gestalte een baan wist te vinden door de mensenmassa. Terwijl hij naar haar keek vroeg hij zich af of hij kon veranderen van groep. Dat zou het liefst van al hebben.

(( Rs vorm? o_0' dat is dit;
;rend naar hem toe;
''hallow''

dude.
ik doe gewoon telkens enter?

en ik moest ook nog zeggen, dat doet resi ook. (; ))

Dat doet Resi helemaal niet.
Dat doet ze alleen als er een nieuwe alinia komt wat bij Resi vaak zo is omdat hij niet zo spraakzaam is
en je hoeft anders ook niet Says schrijf stijl te jatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 12:10 pm

Yuriko schreef:
Mia. schreef:
Sorrow schreef:
(mia-chaaaan, je schrijft in rs vorm. mag niet x3 =,=)



Sorrow keek geërgert naar Yuriko en wenste haar dood. Waarom herhaalde ze steeds zijn volledige naam? naja, ze zei er eigenlijk maar 2, maar toch. Ze zag hoe haar kleine gestalte een baan wist te vinden door de mensenmassa. Terwijl hij naar haar keek vroeg hij zich af of hij kon veranderen van groep. Dat zou het liefst van al hebben.

(( Rs vorm? o_0' dat is dit;
;rend naar hem toe;
''hallow''

dude.
ik doe gewoon telkens enter?

en ik moest ook nog zeggen, dat doet resi ook. (; ))

Dat doet Resi helemaal niet.
Dat doet ze alleen als er een nieuwe alinia komt wat bij Resi vaak zo is omdat hij niet zo spraakzaam is
en je hoeft anders ook niet Says schrijf stijl te jatten.

(( mwahah. sascha zei zelf dat ik dat maar moest zeggen -_-' ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 6:58 pm

Sorrow keek geërgert naar Yuriko en wenste haar dood. Waarom herhaalde ze steeds zijn volledige naam? naja, ze zei er eigenlijk maar 2, maar toch. Ze zag hoe haar kleine gestalte een baan wist te vinden door de mensenmassa. Terwijl hij naar haar keek vroeg hij zich af of hij kon veranderen van groep. Dat zou het liefst van al hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 7:03 pm

Resi draaide zich om, en keek recht in Mia's ogen, 'Hallo,' gromde hij terug. Stom mens. Stom tournooi. Had hij zich maar nooit opgegeven. Het was niet eerlijk, totaal niet eerlijk. Life is so unfair.
'Ik hoop dat je vrolijk bent, of eigenlijk, doe maar niet,' gromde Resi, en keek verbeten de andere kant op.
Hij trok een pruillipje naar Maliah die hij zag zitten\staan op de tribune. Ze zou hem natuurlijk niet zien.
Was zij de gene gemaakt die de groepjes zo had ingedeeld? Wat een slimme zet! Nu konden ze fijn allemaal vriendjes worden. Resi zweeg, hij had geen zin om met Mia-Mens te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 7:14 pm

Shimara haar rechteroog kneep bijna helemaal dicht van irritatie. 'ShiShi?', Zei ze vol walging en kreeg de nijging om te gaan kokhalzen. Met een grove beweging greep ze Heathcliff bij zijn kraag en trok ze hem dichter naar zich toe, met een beangstigende uitdrukking op haar gezicht. 'Als jij me nog eens zo noemt, duw ik je van de klif in het bos. En als dat niet lukt, dan vind ik wel een andere manier om van je af te komen. Ik ken dit hele bos en zijn paden en doodlopende delen helemaal uit mijn hoofd, dus wees gewaarschuwd', siste ze hem fel toe en liet hem daarna weer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 8:43 pm

Yuriko kwam op eens weer op zijn derde naam weer en toen ze eenmaal voor hem stond keek ze grijnzend omhoog. 'Lucius!', riep ze nep vrolijk. 'Partner', zei ze met een valse grijns en ze gaf hem een stomp op zijn schouder.
Het was heerlijk om Sorrow zo te pesten. Ook al vond ze het zelf ook vreselijk dat ze met hem ingedeelt zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 8:56 pm

Heathcliff keek met angstige ogen naar Shimara toen hij zo vlak bij haar gezicht hing, maar de grijns leek niet van zijn gezicht af te gaan.
Toen hij haar losliet trok hij zijn kleren terug recht. Hij floot tussen zijn tanden. 'Tjonge, er is iemand slecht gezind vandaag..' Hij kon een grinnik lachje niet onderdrukken, en keek haar daarna meteen verontschuldigend aan. Hij kon geen lastige Shimara gebruiken, nu. Hij zette zijn handen in zijn zij en keek de arena rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 8:58 pm

Met een death glare keek hij haar vernietigend aan. 'raak me noch 1 keer aan en ik zorg er voor dat je levend word vertreerd door mijn draak haar zeur' Zijn goede humeur was helemaal verdwenen toen hij Yuriko haar stem had gehoort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 9:02 pm

Yuriko kon een spottende lacht niet benadrukken. 'Oh nee Lucius.. of Zero of Sorrow's draak gaat me vermoorden', zei ze spottend en ze liep lachend langs hem heen.
'O Sorrow.. of wat je naam ook mag zijn', zei ze met een grijns en ze keek wat rond. 'Is het leven niet mooi met mij als partner'. Ze zei het alsof ze voor altijd aan elkaar verbonden waren, alsof ze getrouwt waren. Maar het was enorm grappig om hem zo kwaad te maken.
Ze keek even naar heath en voelde opeens een jaloezie stomp toen ze zag dat hij met Shimara was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 9:11 pm

Heathcliff's oog viel op Yuriko en Sorrow. Hij grijnsde en stak zijn hand op. 'Hee Sorrow! Gelukzak dat je bent!' riep hij hem toe. Hij lachte toen hij Sorrow's gezicht zag. Toen keek hij naar Yuriko. Hij glimlachte en wierp haar een knipoog toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitimema nov 09, 2009 9:14 pm

Shimara draaide met haar ogen en bleef strak voor zich uit kijken. Ze wilde niet kijken naar de andere en wie met wie zat, dat zou haar alleen jaloers maken. En jaloezie zou voor niks meer dan narigheid en afleiding zorgen in dit toernooi. Dat kon ze niet gebruiken en zeker niet als ze Heathcliff in het team had. Hij had al het IQ van een aardappel schil, dus moest ze elke afleiding proberen te negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Eerste onderdeel van het Toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Eerste onderdeel van het Toernooi   Het Eerste onderdeel van het Toernooi Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Eerste onderdeel van het Toernooi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Eerste onderdeel van het Toernooi
» De Eerste missie
» De Eerste vlucht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: