Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Atentione!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maliah Stealnail
Draken meesteres
Maliah Stealnail


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-10-09

Atentione! Empty
BerichtOnderwerp: Atentione!   Atentione! Icon_minitimeza okt 31, 2009 10:25 am

Hier een mededeling en hij is vrij belangrijk, dus let allemaal even goed op! De afgelopen maand dat we gedraaid hebben, heb ik even goed opgelet op jullie. Bestudeerd, beoordeeld en bekritiseerd. Ik heb gekeken wat jullie wel leuk vinden, wat jullie minder leuk vinden en wat jullie doen tijdens het rpgen. Hierbij kwam ik op het volgende. De regel van "Het 2e account", trek ik hierbij in en vervang ik voor een nieuwe regel. Elke vrijdag middag, zal ik het spam forum uitmesten en elk topic ervan verwijderen.
Dan nu het volgende, ik heb gezien dat heel veel mensen tussen ((dubbele haakjes)) iets plaatsen. Dit is dus niet de bedoeling! (enkele haakjes) is al genoeg!
Verdere vragen, opmerkingen, ideeën of mededelingen, kan je het best vertellen via de pm. Dit kan je bij mij doen, maar ook bij mijn andere account, Shimara.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://beyondfantasy.actieforum.com
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Atentione! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Atentione!   Atentione! Icon_minitimewo dec 30, 2009 5:49 pm

superduperduidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Atentione!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Overig :: Spam-
Ga naar: