Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het steegje naast de herberg

Ga naar beneden 
+2
Mia.
Haru
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 6:03 pm

Een nouw en donkere steeg. Er staan een paar vuilbakken van Torn's Inn. Tussen de 2 muren hangen er als het niet regent hoe en droog waslijnen vol met droogende kleren. Hier is de kans groot dat je kan worden beroofd. Sommigen jongere mannen worden hier inmekaar geslagen als er ruzies zijn ontstaan gelijk met welke reden. Anderen komen hier met een reden naar toe. Om te vluchten van de drukte bijvoorbeeld. In de stad is er niet direckt een plek in de beurd waar je alleen kunt zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 6:05 pm

Sorrow liep Torn's Inn uit en verdween bijna onmiddelijk in de steeg. De straat was enorm druk die dag en hier was de enigste plek waar er niemand liep. hij leunde met zijn rug tegen de muur aan en staarde naar boven. Hij zag hoe een vrouw net haar laatse kledingstuk aan de waslijn hing en weer naar binnen verdween. Hij slikte moeilijk en porbeerde zijn tranen in te houden. Zijn Florian... hij kon onmogelijk dood zijn... het mocht gewoon niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 6:18 pm

Mia zag door het raam de jongen en sprong op. ze versnelde haar pas naar buiten het steegje in. daar liep ze snel de jongen achterna, ze kon hem nog net inhalen zodat ze naast elkaar liepen. ''Gaat het?'' haar stem was zacht, lief, vragend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 6:33 pm

Sorrow keek opzij en zag een meisje met lang prachtig wit haar oppeens naast hem lopen. Hij haalde wat versuft zijn schouders op. Hij wilde zeggen dat hij ok was. Dat alles prima ging en dat ze zig geen zorgde hoefde te maken. Maar het enigste dat hij kon uitbrengen was een gemompel. (zoiets: "hmmph..")
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 6:35 pm

Mia knikte en beet op haar lip, ''niet zo goed dus.'' ze sprong af en toe over iets heen, de straat was vies en ze liep op blote voeten. ze zei een tijdje niks. ''kan ik iets voor je doen?'' ze keek hem even aan. ze was bezorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 6:41 pm

Hij glimlachte zwak. 'nee, er is niks dat je kunt doen...' Hij snapte het Westen niet. Er was wel altijd iemand die berzorgt naar je kwam toerennen zodra je ook maar een kleine snee in je vinger had. Zo zouden dingen nooit gaan in het zuiden. Toch niet waar hij vandaan kwam. Al zou je liggen dood bloeden. Niemand zou zich zorgen maken en als ze dat wel deden. Dat kon je zo al weten dat ze iets van je wilde. Hij zette zichh neer tegen de muur en en staarde vaag voor zich uit. 'ik heb zonet mijn vader verloren en ik was niet eens in de beurd om hem te redden... of zelfs om afscheid te nemen' Hij glimlachte weer. Een glimlach vol met verdriet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 6:47 pm

Mia's ogen werden groot toen ze het hoorde, ze zei geen sorrie zoals de meesten mensen zeiden als ze naar iets pijnlijks vroegen. ''Hoe is hij dood gegaan dan?'' ze wou kunnen zeggen dat hij hem niet had kunnen redden, dat het toch wel gebeurt zou zijn. maar omdat ze niet wist hoe het gebeurd was kon ze dat niet. ze was geen goede trooster, dat wist ze al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 7:25 pm

'vermoord.. gebeurt wel vaker in de beurd waar ik woon.' Hij zei het echt alsof het de normaalste zaak van de wereld was. 'ik had er moeten zijn... ik had hem moeten beschermen. Hij balde zijn vuisten nog harder. Hij zette zijn nagels in zijn vel tot wanneer het zelfs begon te bloeden. Pijn was beter dan verdriet bedacht hij zich dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 9:09 pm

Alsof het de normaalste plek van de wereld was kwam Yuriko aangelopen. In het Oosten had ze vaak in zulke steegjes mensen beroofd.
Iets verderop hoorde ze stemmen. Een van de stemmen kwam haar vaag bekend voor. Rustig liep ze verder en liet zich verassen door Sorrow die niet veel verder stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 9:11 pm

Sorrow keek op toen hij voetstappen in de beurd had gehoort. 'Yuriko..?' Wat moest zij hier nu weer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 9:18 pm

Yuriko had Sorrow altijd al een interessand typetje gevonden. En dit donkere bijna verlaten steegje maakte het nog interessanter. 'Sorrow', zei ze met een grijns terug.
Ze leunde tegen de stenen muur en keek hem even aan. Ze vroeg zich af wat hij hier te zoeken had, maar haar grootste vraag voor hem was nog steeds wat er nu allemaal aan de hand was in het woud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 9:25 pm

'wat moet je?!' Hij snouwde haar al meteen af. Hij was nu zeker niet in de stemming om te worden lastig gevallen door Yuriko. Het liefst van al wilde hij alleen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 9:29 pm

'Nou, nou.. dat klinkt ook niet gezellig', zei ze met een quasi-pruillipje. Daarna kwam dezelfde grijns weer op haar gezicht en zette haar been tegen de muur waardoor ze nog kleiner leek.
Ze keek even rond en wierp toen haar blik weer op Sorrow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 9:41 pm

Sorrow stelde zich recht en trok zijn kap over zijn hoofd. Hij had geen behoefte om nu te ruzieën. Hij was helemaal niet in de stemming! Hij voelde de brok in zijn keel groter worden maar liet absoluut niks merken. Hij paseerde langs Yuriko om de steeg uit te lopen om daarna in de massa die op straat liep te verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 10:54 pm

Mia keek naar Sorrow en liet haar blik op het meisje gleiden. ze merkte dat ze niet meer in het gesprek ingerekent was en zette een stap achteruit. ze zei geen doei en draaide zich om. lichtvoetig liep ze terug naar de herberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr okt 30, 2009 10:59 pm

Yuriko zuchtte geïrriteerd. Waarom maakte Sorrow zichzelf nu steeds interessanter. Ze wilde meer over hem weten en besloot hem te volgen, maar hoe diep ze in ook de mensen massa zag ze kon hem niet meer vinden.
Alsof hij verdwenen was. Gelukkig was het Westen niet zo groot en kon ze hem vast snel genoeg weer vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimedo nov 19, 2009 10:29 pm

New.

Met een treurig gezicht staarde Resi voor zich uit, er rolden een traan over zijn wang. Kut tranen. Hij voog de tranen van zijn gezicht, waarom hij huilde wist hij niet. Misschien was het menselijk, en was het ook menselijk om dan het donkerste plekje op te zoeken, en je vervolgens vol te stoppen met dit verdomde spul? Hij smeet die fles tegen de grond aan, een stuk glas schramde langs zijn hand. Zijn gezicht vertrok, naar een pijnlijke glimlach. Glimlach. Om zijn eigen bloed, hoe het daar onnozel uit zijn hand stroomde, alsof het nooit anders had gedaan. Zo stond hij daar, zo dom. Zo onnozel. De regen storte maar verder naar beneden, alsof de zon nog nooit had geschenen. Daar stond hij maar, alsof hij nooit anders had gedaan.

((Ik wil Kyryé ook ontmoeten D: ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimedo nov 19, 2009 11:23 pm

(Nou vooruit dan, ik zal je wens in vervulling laten komen)

Ineens stopte de regen. De druppels hingen stil in de lucht en bleven staan alsof de tijd stil stond. Het enige dat naar beneden viel, waren zwarte veren, zwart als de nacht. Stilte, doods stilte overheerste rond de straten en tussen de steegjes door. Het was... best beangstigend. Je kon zelfs geen voetstappen meer horen, laat staan een straat kat mauwen.
Alsof ze uit een wolk kwam, daalde Kyryé langzaam lager en lager, tot ze een paar meter voor Resi zweefde, met open gespreide armen en vleugels en een emotieloze uitdrukking op haar gezicht, zoals altijd. Het leek wel alsof ze langs Resi heen keek, alsof er niks of niemand stond. Ze staarde gewoon voor zich uit, in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr nov 20, 2009 1:01 am

Resi, die ondanks de flessen drank die hij al had "verslonden" nog best nuchter was keek met een trillende onderlip naar Kyryé. Als hij bang was dan trilde zijn onderlip. Hij probeerde te onderzoeken naar waar ze heen keek, naar hem? Ze staarde gewoon langs hem heen. Misschien zag ze hem niet. Misschien, wat hij onzichtbaar voor Kyryé omdat hij bijna alleen maar liefde, en vrede in zich had? Misschien. Of ze zag iets, achter hem. Hij praten niet, maar zijn blik sprak zelfs nu, op dit moment, doods bang, genoeg. Een blik die Kyryé wat vragend, bang, maar ook vriendelijk aan keek. Een eerlijke blik. Als Kyryé hier was gekomen om hem te doden; dan zou het wel heel saai voor haar worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr nov 20, 2009 5:11 pm

Opeens hief Kyryé wat meer haar hoofd op. Nu pas leek Resi haar op te vallen. Dit kind... waar kende ze het van... die ogen en de bouw van het lichaam, het gezicht... Was dit niet dat mormel broertje van het kind Yuriko? Ja, dat moest het wel zijn, hij leek sprekend op haar, op een paar dingen na natuurlijk. Waaronder het karakter. Meteen al zag ze de vriendelijkheid in zijn ogen. Vriendelijkheid? Nee, ze noemde het liever zwakte. Waarom zou je vriendelijk zijn tegen iemand? Wat zou je ermee opschieten? Haar menselijke kant was dat geweest en ze maakte erdoor alleen maar verdriet mee.
'Kijk... als dat Resi Shadoe niet is, ben ik correct?' Yuriko had ze opgedragen dit mormel te doden. Maar, misschien kon ze gebruik van hem maken... Zijn naïviteit kon misschien, heel misschien nog van pas komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr nov 20, 2009 5:22 pm

'Correct,' antwoorde Resi alleen maar, het klonk een beetje eentonig voor zijn doen. Hij had geen zin om met twee woorden te spreken, nooit tegen het duister. Het liefst zou hij tegen haar schreeuwen dat het licht toch wel zou overwinnen, en dat hij haar op een dag persoonlijk zou afmaken. Maar die woorden bleven gedachtes, gedachtes die hij nu niet dacht. Hij dacht aan niets. Haar kille stem had al zijn gedachtens mee genomen. Nooit zou hij iets met Kyryé te maken willen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr nov 20, 2009 8:19 pm

Kyryé keek doordringend in de ogen van Resi, maar zag niets erin. Gen emotie, niks meer dan alleen haar eigen weerspiegeling. Vreemd, deze jongen kon al zijn emoties afsluiten van de buitenwereld, als een soort boek dat gesloten werd. Dat betekende waarschijnlijk twee dingen, of hij was bang voor haar, dus hield hij zijn emoties verborgen, of hij was zo gebroken dat zijn zusje weg was, dat hij niet meer wist hoe emoties werkte.
'Ik hoop niet dat je nog veel geleden heb, nadat ik mijn demon op je af gestuurd had,' ze zou hem wel gek krijgen, spelletjes zoals deze was haar specialiteit en ze won ze altijd. Deze wilde ze dus ook zeker niet verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr nov 20, 2009 8:24 pm

Resi staarde Kyryé aan, 'lijden is voor de domme,' gromde hij alleen maar. 'Ik had er meer van verwacht, ik ben niet bang om dood te gaan Kyryé ik ben ook niet bang voor jou demonen, of je duistere krachten, ik weet zelf ook dat het recht zegen zou vieren, altijd,' zijn woorden sneden. Zo koud, en kil. Misschien was Kyryé nooit zo aangesproken, het maakte hem niet uit. 'Mensen doden is dom, maar mensen laten lijden als vermaak is nog veel dommer.' Hij keek Kyryé strak aan. Even liep er een korte huivering rond zijn rug, en dan niet van de kou. Maar van het idee dat hij; een "normale" sterveling zo sprak. Tegen het duister zelf. Maar hij herstelde zich heel snel, en keek Kyryé weer even dreigend aan, sluw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr nov 20, 2009 8:37 pm

'Jij hebt geen idee wat er aan de hand is, of wel? Je luistert blindelings naar de verhalen van Maliah en de Raad, naar de Sterren en de wijze. Maar, heb je het ooit met je eigen ogen gezien? Ben je er óóit bij geweest? Wie zegt dat er geen ander verhaal is?' ergens zat er wel waarheid in. Niet alles was wat het leek, sommige dingen waren niet zoals andere altijd zeiden.
'Misschien moet je je ogen wat beter open doen, dan zie je nog eens iets meer dan je neus.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitimevr nov 20, 2009 8:50 pm

'Misschien zou ik niet zo'n onnozel zielig persoon willen zijn als jij bent, die zich verstopt in het duister omdat die gene niet tegen het licht kan, en wegstruimt in verdriet en ellende,' er vloog pure haat op in Resi's ogen, een soort moordenaars instinct. 'Jij hebt nooit geprobeerd, jij hebt gedaan, nooit gedacht, nooit genoten, jij weet niet wat dat is, jij denkt dat dat niet nodig is, dat je iedereen kan uitmoorden, ja dat kan je, want daar zou jij wel de krachten voor hebben, maar je zou mij nooit krijgen, laat staan dat je me wilt.' Resi staarde Kyryé recht in haar ogen aan, nergens een grijntje emotie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het steegje naast de herberg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het steegje naast de herberg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Torn's Inn - Herberg.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: