Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)

Ga naar beneden 
+10
Mia.
Heathcliff
Lain
Dark
Kira Tachibana
Resi
Haru
Yia
Shimara
Maliah Stealnail
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 9:43 pm

Yia vondt de prijs van 10.000 goudstukken erg interessant, maar toen ze hoorde dat je met iemand moest gaan raakte ze in een lichte paniek. Ik zou niemand durfen vragen...En wie zou met mij willen? Vast niemand. Met een treurig gezicht staarde ze naar haar voeten. Dus dan zou ze daar in haar eentje staan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 9:54 pm

Heathcliff wrong zich door de massa en zag eindelijk Resi terug. Maar er stond een meisje bij hem. Hij wou niet dat zij hoorde over Cornelia. Hij zou wel even wachten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 10:01 pm

Yia keek nog even rond. Zo te zien was bijna iedereen al bezig om iemand anders te vragen. Ze dacht eraan hoe stom het zou zijn om daar alleen te zijn. Misschien moest ze wel niet gaan... Zonder veel moeite kwam ze door de mensenmassa heen en liep naar de poort toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 10:18 pm

Mia stond op en klopte haar jurk af. dit was het normale cirkeltje dat ze volgde als ze net was opgestaan. het waaide best hard, en ze ergerde zich aan haar jurk die telkens mee wapperde. het was frusterend om je jurk de hele tijd vast te moeten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 10:21 pm

Kira wachte ongeduldig op antwoord "Nou zou je me willen leren dansen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 10:26 pm

Moon liep naar binnen en keek even rond. Binnen was het al aardig druk en iedereen stond gezellig te praten. Natuurlijk kende Moon niemand en stond ze maar een beetje te staan. Ze nam liever niet het initiatief om met een vreemde te gaan praten. Moon bleef in een hoekje staan kijken, terwijl ze gesprekken of namen probeerde op te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 10:31 pm

Yia werd in een hoekje gedreven door de grote groep mensen en botste tegen een meisje aan. 'Sorry!' Zei ze met een vreselijk schuldig gezicht. Ze had het meisje nog nooit gezien, ook niet bij de draken stallen. Ze staarde naar haar voeten en keek nog steeds erg verondschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 10:37 pm

'Geeft niet,' zei Moon terwijl ze het meisje aankeek. Ze kende haar ergens van. Plotseling schoot het haar te binnen.
'Yia,' glimlachte Moon. 'Leuk je te zien,'

((( Ik ken je wel van het marktplein tongue )))
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimezo okt 25, 2009 11:09 pm

'Je leren dansen, Poe..Pooh, daar vraag je me wat, ik heb Shimara ook al belooft, maar ik kan wel een gaatje voor jou maken, in mij O zo drukke agenda,' sprak Resi met een overdreven drama toontje. Hij grinnekte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark
Verzorger
Dark


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 24-10-09
Woonplaats : Middelburg

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 10:06 am

Dark had het wel gehoord, hij liep rustig naar de uitgang , er was nog maar een kleine stroom en hij kon makkelijk buiten komen. hij zag niet echt bekende mensen dus geen reden om te blijven dus hij liep door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 12:14 pm

Kira lachte "Ik red me wel" ze gaf hem een zoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:31 pm

Heathcliff had geen zin meer om te wachten. Hij stormde op Kira en Resi af en wrong zich bruusk tussen hen in. 'Excuseer!' zei hij kortaf, en trok Resi mee. Een eindje verderop, weg van alle drukte, liet hij hem los en keek hem aan. 'Wat weet je van Cornelia?!' zei hij kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:34 pm

Resi was niet echt onder de indruk van dit, hij had het stiekem wel zien aankomen,
'alles wat jij mij hebt verteld, en de manier om met haar in contact te komen, zoals ik al zei,'
hij ging nonchalant met een hand door zijn haar, en keek Heathcliff zonder enige emotie te tonen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:36 pm

Kira keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Heatcliff en Resi "oké dan?". Ze liep weg en ging ergens tegen een boom zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:39 pm

Heathcliff keek hem onbegrijpelijk aan. Waarom hield hij hem zo lang in spanning. 'Kom op, vertel het me! Alsjeblief!' Hij probeerde kwaad en streng te klinken, maar de wanhoop en hoop woog door in zijn stemgeluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:41 pm

Yuriko kwam hjigend aan gerent. Ze was totaal vergeten dat er een bij een komst was en ze twijfelde of het wel ze veilig was om nog op te komen dagen. Toch had ze besloten te komen, maar was het totaal vergeten.
'Sorry, ik ben er al!', bulderde ze door de gehele zaal heen,
Zoekend keek ze om zich heen toen ze haar twee liefste personen bij elkaar zag staan. Vrolijk liep ze op hen af en gas Resi een kus op zijn wang. 'Hee', zei ze nog steeds half hijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:43 pm

Mia keek rond en zag verdwaasd een meisje bij een boom zitten. het was dat meisje die net met die jongens in gesprek was. ze was nieuwschierig, slechte gewoonte. lichtvoetig liep ze mia naar het meisje. '' ik ben mia '' ze ging een beetje door dr knie en boog haar hooft netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:46 pm

Heathcliff was even afgeleid door Yuriko. Hij glimlachte blij. 'Ik dacht dat ik je nooit meer ging terugzien!' zei hij opgewekt. Hij had zin om haar te omhelsen, maar hij hield zich in. Zo lang kenden ze elkaar nu ook weer niet. Plots dacht hij aan het bal. Hij had nog niemand. Zou Yuriko..? Ze ging waarschijnlijk met Ayase.. Heathcliff dacht met tegenzin aan Ayase. Hij kon het beter vragen, je wist maar nooit..
'Euhm.. Yuriko.. Ik had nog een klein vraagje.. In verband met het gala..' Je zou het bijna niet geloven, maar Heathcliff was echt bang. Bang voor een afwijzing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:47 pm

Kira keek op "Hi, ik ben Kira" Ze glimlachde toen Mia haar hoofd netjes boog "We zitten nog niet op het bal hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:50 pm

Mia grijnsde lichtjes, '' slechte gewoonte '' Mia rechte haar rug en keek naar Kira. '' de jongens, jij hebt met een van hun toch iets? '' het klonk waarschijnlijk ombeschroft om het zo te vragen, dat was niet haar bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:55 pm

Kira keek naar Resi en bloosde "Nog niet officieel, maar we gaan samen naar het bal." Ineens schrok ze op "Shit waar zit Amado nou" Ze sprong overreind maar zag al snel dat Amado midden in de zaal in slaap was gevallen. "ehh momentje". Ze rende naar Amado toe en tilde hem op. Ze liep rustig terug "Sorry voor deze onderbreking, excuses voor het ongemak" zei ze deftig stemmetje
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:57 pm

Mia knikte en keek Kira even kort aan. ze was weer alleen. ze beet op haar lip en ging zitten op de plek waar Kira net zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 4:59 pm

Resi moest stiekem even lachen door Heathcliff's wanhoop, maar zijn gezicht vertrok toen weer naar de pokerface zoals hij altijd had,
'goed luister,' hij schraapte zijn keel,
'in het woud van osuké is een meertje, het lijkt heel normaal, ondanks het er altijd mistig is, maar het is enigste plek op deze wereld die zo dichtbij de geesten wereld staat dat je met hun kan praten, en ze kan voelen. Maar natuurlijk heeft alles zo zijn prijs, er is een man die daar aan de rand van het meer woont, hij roept de geesten op uit het water, in ruil daarvoor moet je hem 5 jaar van je resterende leven geven, of een deel van je schoonheid. Omdat geesten niet altijd willen ontwaken word deze man gezien als een bedrieger, maar ik weet dat het waar is, ik weet dat hij de geesten kan oproepen, en dan niet alleen zo dat hij alleen met Cornelia's geest kan praten, maar jij ook.' Resi had gesproken op feluistertoon, omdat mensen die het toch waagde om over de man aan de waterkant te praten, een gevangenis straf zouden oplopen.

Resi keek even verschrikt op toen hij yuri plotseling naast hem had, hij sloeg zijn arm om haar heen, en drukte haar een kusje op haar hoofd,
'je bent laat joh' mompelden hij, extra zwoel omdat hij heathcliff maar al te graag wou plagen,
hij had hem wel door, hoe heath naar yuri keek soms, daarom was dit juist net zo heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 5:09 pm

Yuriko grijnste naar Resi en knikte. 'Ja ik was het helemaal vergeten', zei lachend.
Ze lachte naar Heath. 'Tuurlijk wel gek', zei ze met een grijns. Ze keek even van Resi naar Heath en fronsde. Ze had geen zin om te vragen wat ze aan het doen waren, het zou haar toch niet aan gaan.
Yuriko had niets gehoort over een gala aangezien ze zo laat aan was gekomen en keek verbaast naar Heath. 'Is er een gala?', zei ze terwijl er een lach op haar gezicht verscheen. Ze hield van dansen en jurken en kon drank. In haar hoofd gingen allemaal ideeën rond. Ze zou met Ayase kunnen gaan maar Heath zo ook een optie kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitimema okt 26, 2009 5:13 pm

Heathcliff had met grote ogen geluisterd naar Resi. Hij slikte even.
Toen keek hij naar Yuriko. Hij glimlachte. 'Ja, er is dus een gala.. En, ik vroeg me af.. Of.. Misschien..' Hij krabde stunteling in zijn haar. 'Of je misschien met mij wou gaan...?' vroeg hij voorzichtig. Zeg alsjeblieft ja, zeg alsjeblief ja..
Hij keek even naar Resi, met een blik van "ik wil eerst even dit afhandelen, maar ik neem je aanbod aan". Toen keek hij terug hoopvol maar tegelijk ook bang naar Yuriko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De piano in het park - Alleen voor Resi en Heathcliff.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: