Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het trainingscentrum van Corobatar

Ga naar beneden 
+8
Mido
Lain
Mia.
Haru
Shimara
Heathcliff
Ayase
Kira Tachibana
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimezo nov 22, 2009 3:11 pm

Mia grinnikte, ''tuurlijk mag je kijken'' ze keek even naar Zen of hij het goed vond. ''of messchien, is het slimmer om er niet bij te zijn'' ze keek naar kira en bewoog met haar wenkbrouw. hij heeft nogal last van woede aanvallen die uit de hand kunnen lopen, maar dat kon ze natuurlijk niet hardopzeggen. Toen Kira over praatjes begon zette Mia een verontwaardigd gezicht op, ''ik praatjes?!'' ze keek gefronst naar kira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimezo nov 22, 2009 3:18 pm

Kira grijnste om Mia's verontwaardige gezicht en boog zich naar Mia toe en fluisterde zachtjes zodat Zen het niet kon horen "Ik durf te wedden dat als je eenmaal in het gevecht zit je je echt niet meer in gaat houden." Ze keek even naar Zen die al die tijd nog niks had gezegt om te kijken of hij het goed vond dat ze bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimezo nov 22, 2009 3:24 pm

Mia haalde haar schouders op en keek naar kira, ''ik mag hem weetje'' fluisterde ze terug met een verlegen lach. ze vond hem niet leuk ofzo, nee dat niet. maar ze vond het wél leuk dat.. ze wist het gewoon niet, iets aan hem was wél leuk. vooral de niet playerige en flirterige kant. ze wist zeker dat veel meisjes er wel in zouden trappen bij hem, en dat hij ze gewoon zou gebruiken. dat vond ze wel bij hem passen, een soort van heathcliff type.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimezo nov 22, 2009 9:57 pm

Zen gromde wat.
'Waarom krachten gebruiken, dan wint Mia toch,' het laatste kwam er fluisterend uit, zodat niemand het kon horen.
Hij wou niet toegeven, hij keek naar Kira.
'Houd je mond,' gromde hij.
Dat Mia er nou tegen kon dat er boos tegen haar gedaan werd betekende nog niet dat als Kira daar niet tegen kon hij zich inhield.
'Ik weet zéker, dat als we zonder krachten, vechten, ik win!' zei hij terwijl hij zo rechtop mogelijk ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimezo nov 22, 2009 10:12 pm

Kira trok haar wenkbrauwen op "Wat zijn we gezellig" zei ze spottend en draaide zich om naar Mia "Ik ga wel opzoek naar mijn pijlen, die ben ik de vorige keer hier vergeten." zei ze zonder nog naar Zen te kijken. "Misschien zie ik jullie zo nog wel als jullie bezig zijn." Ze draaide zich om, om haar pijlen te zoeken. Waarschijnlijk lagen ze gewoon bij de receptie, dus daar ging ze als eerste heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 7:20 pm

Mia keek van kira naar zen, ''zonder krachten verlies ik'' ze glimlachte. ''dat durf ik makkelijk toe te geven, zonder krachten ben ik niks waard'' ze keek om naar kira maar zag toen dat die al was weggelopen. ''doei'' riep ze nog even voordat ze haar gezicht weer naar die van Zen draaide. '''ik ben totaal niet sterk, messchien snel. maar sterk niet. zonder krachten kan ik niks'' ze schaamde zich er niet voor, wat veel mensen wel zouden doen. Voor haar was het gewoon een feit, zo was ze geboren, zo was ze altijd al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 8:32 pm

Zen grijnsde flauwtjes.
'Da's mooi, weer een overwinning voor Zen,' zei hij sarcastisch.
'Maar, ik kan het wat makkelijker voor je maker,' zei hij grinnikend en trok zijn Kanata zwaard tevoorschijn.
'Beter?' grijnsde hij.
Hij zou natuurlijk niemand verwonden, maar een dreiging kon geen kwaad, vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 8:42 pm

Mia bewoog geamuseerd met haar wenkbouwen en pakte haar 2 samurai zwaarden van haar rug. ze was pas sinds kort met deze zwaarden gaan werken dus bijna niemand wist er nog van, alleen nog zero. ze was niet bang voor hem, noch zijn zwaard. bang aangelegen was ze namelijk niet, ze was pas bang op het moment dat ze vast zat. vast zat en niet meer los kon komen, alleen dan was ze bang. maar ze wist dat dat niet ging gebeuren, niet nu teminste. ''wat jij wilt'' ze keek op van haar gedachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 8:45 pm

Zen toverde een onhandig glimlachje tevoorschijn.
'Aha, mevrouwtje geeft nog niet op,' zei hij kil en deinsde op Mia af met zijn zwaard recht voor zich uit.
Hij móest winnen.
Het was een meisje, dan moest het makkelijk kunnen; niet waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 8:50 pm

Mia zette vloeibaar een stap opzij en weerde zijn aanval netjes met haar rechtse zwaard, daarna draaide ze zich half om zodat hun gezichten weer naar elkaar stonden. Zijn aanval was wel erg stijfjes, iets wat zij zelf totaal niet was. ''kan je niet meer'' ze grijnsde en keek hem uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 8:58 pm

Zen liep even uit om zijn evenwicht te bewaren.
Hij herstelde zichzelf even en ging rechtop staan.
'Oh, nee, ik ben niet zo'n idioot die de hele tijd aanvalt en dan doodmoe neervalt. Nope. Ik weet wel beter,' knipoogde hij.
Mia onderschatte hem, hij zal het niet laten zien.
Eerst haar uit laten putten, en dat kwam pas het echte werk.
'Oeh, ben je bang, Mia?' daagde hij haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 9:05 pm

Mia grinnikte en keek naar hem. ''ik bang?'' ze grijnsde breed, ze was ver van bang. ze richte haar ogen naar zijn voetenwerk en lette daar even op. bij haar manier van vechten was dat het belangrijkste, het voetenwerk. meer had ze voor nu nog niet nodig, dat was pas een latere zorg. Ze was nu niet van plan haar vaardigheden te laten zien, ze wachtte liever een aanval af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimema nov 23, 2009 10:03 pm

Zen knikte heftig.
'Ja, bang, ja!' bracht hij moeizaam uit.
'Jij met je grote praatjes, maar ik zie je niet aanvallen!' riep hij spottend.
Hij begon te lachen, meer om zijn eigen grap.
Hmpf, hij was dus echt niet bang voor een meisje.
En nee, zelfs niet voor Mia.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 6:07 pm

Mia grijnsde om zijn antwoord. ''ik val niet aan nee'' ze trok een wenkbrauw op omdat ze het lachen wat hij deed niet snapte. Ze wiegde haar zwaarden een beetje in haar handen en wachte geduldig tot hij aanviel. ze kón wel aanvallen, wat nu echt een perfect moment zou zijn omdat hij aan het lachen was, maar dat deed ze niet. zo was ze niet, én dat was zielig. ''grote praatjes?'' herhaalde ze zacht, die had ze niet. had ze net niet zelf gezegt dat zonder krachten ze waarschijnlijk zou verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 6:40 pm

Zen grijnsde breed.
'Jep, jou grote praatjes; val je nog aan? Ben je bang? Blablabla,' mompelde hij, nog wel verstaanbaar.
Hij liet zijn zwaard zakken.
'Waar gaat dit nou eigenlijk over? Wie de beste is?' zei hij plotseling.
Een beetje verwarring erin brengen kon best?
Hij wist wel wat hij moest doen.
Mia had heus wel zwakke plekken, iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 6:44 pm

Mia grijnsde en leunde merendeels op haar rechterbeen. ''volgensmij gaat dit gevecht erom dat jij het niet kan hebben dat ik een level hoger ben én een meisje'' ze leunde ook nog lichtjes op haar rechter zwaard terwijl ze hem aankeek. ze vond het niet erg om te verliezen, tenzij ze natuurlijk écht haar best deed. dan MOEST ze winnen, dan ging ze door tot ze gewonnen had of niet meer kon terug vechten. ze ging weer even op haar beide voeten staan en zette een paar passen naar hem toe, zodat ze nog maar 2 meter van elkaar afstonden. het nut daarvan wist ze niet, ze deed het gewoon zoals in een opwelling. die had ze vaak, opwellingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 6:47 pm

Zen bulderde van het lachen.
'Zo, mevrouwtje-weet-het-weer-allemaal-beter, denk jij te weten wat ik allemaal denk?' zei hij zo kalm mogelijk.
Hij bekeek even haar houding, ze stond zó zelf verzekerd, zó kwetsbaar.
Én daar ging het hem het de hele gesprek om.
Kwetsbaarheid.
Hij hief ze zwaard zo snel mogelijk en sloeg het richting Mia's kant op.
Bingo..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 6:50 pm

Mia ving met haar zwaarden gekruisd met gemak zijn aanval op, uit reflex sprong ze weer een paar meter naar achtere. ''als je wilt winnen van mij, dan moet je geen snelheids aanvallen gebruiken, het is slimmer om me met een sterke aanval aan te vallen. die kan ik vaak niet blokeren'' ze liet haar handen en dus ook haar zwaarden langs haar lichaam vallen. ze keek hem aan en wachte op zijn volgende aanval
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 6:56 pm

Zen knikte heftig en kneep tegelijk zijn ogen tot spleetjes.
'Jaaaaa, daar luister ik ook echt naar hè?' riep hij verrast en rolde sarcastisch met zijn ogen.
Een machtige gewoonte, met zijn ogen rollen.
Hij liep met grote passen, langzaam naar Mia toe.
Het liefst had hij willen schreeuwen, krijsen, gillen.
Hij zou zich moeten inhouden, zijn brede grijns veranderde in een kil streepje.
Zen was boos, kwaad, alles wat je kon bedenken wat duister was.
Hij stormde op Mia af met een geheven zwaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 7:10 pm

Mia twijfelde even, ze had de keus uit 2 dingen. afwachten en een té harde klap krijgen die ze niet aankon of ontwijken. waarschijnlijk was ze in een té goede bui en ging ze hem opvangen. om hem een plezier te doen dat hij toch sterker voor haar was, een dik onnuttige reden marja. Mia kruisde haar zwaarden weer en ving de klap op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 7:15 pm

Zen mopperde wat in zichzelf.
Hij probeerde weer op adem te komen en keek Mia kil aan.
'Kom je nog? Met die miezerige aanvalletjes van je?' zei hij spottend.
Zielig, zielig om alleen maar te verdedigen.
Hij snapte wel dat Zero haar verwond had.
Je kont niet anders, het liefst, liefst had hij haar gewoon vermoord.
Al kon hij dat niet maken.
Dat wist ie ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 7:21 pm

Mia's ogen werden groot toen hij het woord miezerig liet vallen. Miezerig, een woord dat vaak genoemd was in haar verleden. alle jeugt kinderen zeiden het, dat ze miezerig was, en dat ze niet verdiende te bestaan. even bleef mia verstijft staan, haar lichaam trilde een beetje van zijn aanval. Mia ontwaakte weer een beetje en zette zich meteen af. ze vloog richting hem en schoot op het laatste moment dicht langs hem heen zodat hij verward werd omdat ze hem nog niet geraakt had. toen die verwarring door hem heen ging, iets wat ze kon aflezen op zijn gezicht maakte ze nog snel een voete beweging waardoor hij hard maar vooral snel op de grond viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 7:29 pm

Zen had zo'n aanval nou ook weer niet verwacht.
Hij stelde vast dat zijn woorden haar hadden geraakt.
Mooi z- Hè?
Hij keek even verward om zich heen en viel toen met een flinke klap op de grond waarnaar zijn zwaard een paar centimeter naast hem op de grond viel.
Hij schonk haar een scheef maar onhandig glimlachje.
'O- oke,' hakkelde hij even en herstelde zijn ademhaling.
Hij wist even niet wat hij moest zeggen.
Naar zijn zwaard grijpen had ook niet zoveel zin, die werd toch weer uit zijn handen geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 7:31 pm

Mia bleef staan met haar rug naar hem toegekeerd, haar gewicht was vooral gesteund op de ballen van haar voeten. langzaam draaide ze zich om naar hem, ze verwachte dat hij meteen opsprong en naar zijn zwaard zou grijpen. dat deed hij niet. ''gaan we nog verder?'' vroeg mia een beetje verward, ze was er maar half bij. de rest van haar gedachten hingen nogsteeds op het miezerige woordje dat hij gezegt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zen
Verzorger
Zen


Aantal berichten : 226
Registratiedatum : 16-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos, dôh!

Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitimedi nov 24, 2009 7:36 pm

Zen's grijns kwam weer tevoorschijn.
Ze was nog steeds verward, merkte hij vaagjes op.
Hij besloot niet de scherpe kant van zijn zwaard te gebruiken, maar gewoon zijn platte kant.
Nu ze verward of zwak was, was het niet verstandig om haar nog erger te verwonden.
Van buiten, maar ook niet van binnen.
Het wás en blééf een meisje, tenslotte.
Hij stond vliegensvlug op en graaide zijn zwaard van de grond.
Hij sloeg met zijn zwaard (scherpe kant) richting Mia's hoofd waarnaar hij abrupt stopte en zijn zwaard weer hief.
Hij hoopte dat ze haar haken naar boven richtte om zijn aanval te weren.
Daarom sloeg hij zijn zwaard naar haar benen (met de platte kant).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://xxx--iris.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het trainingscentrum van Corobatar   Het trainingscentrum van Corobatar - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het trainingscentrum van Corobatar
Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Corobatar's gordijnen van mist

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: