Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het blok van gevangenen bij Osuké

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Maliah Stealnail
Draken meesteres
Maliah Stealnail


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 04-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 8:48 pm

Elk dorp, elke stad heeft er wel één, een blok vlak bij de stad of het dorp, waar de zwaarste criminelen gevangen worden gehouden. Sinds de engel des duister is verslagen bij het gevecht bij de luchttempel, zit zij hier dus ook vast. Ze zit in een aparte kleine kamer, afgezonderd van alles en iedereen. Ze zit vastgeketend met speciale ketens, die niemand kan breken, tenzij je de juiste spreuk hebt. Ook zijn haar krachten afgenomen door de 7 wijzen, waardoor ze niks meer kan, behalve versuft voor zich uit staren.

Personen: Alleen Yuriko en Kyryé voor het moment.
Level: Vrij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://beyondfantasy.actieforum.com
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:14 pm

Yuriko was totaal in het zwart gehult. De cappuchon die ze droeg was enorm, en ze was ontzichtbaar in de duisternis. Met kleine geruis loze passen liep ze door het blok heen. Steeds dacht ze terug welke gangen ze moest nemen, welke weg, en waar ze moest lopen. Het was belangrij de muur niet te verlaten, en goe te blijven op letten.
Overal was het donker maar Yuriko zag alles perfect aangezien haar rode oog alles rood weergaf. Een soort runtge. Overal hoorde ze kleine geluiden wat menigt mens doods bang zou maken, maar Yuriko voelde zich er thuis in. Het waren de zelfde geluiden als toen ze op de straat leefde.
Ze zag de gang waar de schaduw het over had, toch twijfelde ze, was dit de goede gang? Volg deze gang, klonk de vreemde angst aanjagende stem weer in haar hoofd. Alleen deze keer raakte ze er niet van in paniek. Het gaf haar zekerheid.
Nog een keer keek ze om en ze zette haar voeten in de gang. In een ritme liep ze verder zoekend aan alle kanten tot dat ze uitkwam bij een zwart gehul.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:29 pm

Kyryé hief haar hoofd een klein stukje op toen ze iets voelde. Ze voelde trillingen, dichtbij. Er kwam iemand en het was niet Maliah, niet één van de 7 wijze. Het was een onbekende. Ze hield haar ogen half open en ging met haar tong langs haar tanden. Ze proefde haar eigen bloed nog steeds. Voor een ander zou het misschien bitter en vies smaken, maar de smaak van bloed deed haar goed en ze vond het heerlijk zoet. Zo probeerde ze een beetje de tijd te doden, tot ze hieruit kon komen. Het gewaad dat ze nu droeg was koud en het jeukte. De ketens zaten strak en knelde zowat haar handen en voeten af. De grond waarop ze zat was koud en vies en er brak geen enkel straaltje licht door de muren.

Het blok van gevangenen bij Osuké 1129874657l1h
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:37 pm

Yuriko liep steeds dichter bij, tot dat het zwart gehul in een mens veranderde. Ze zag haar zitten door de tralies heen. Ze zag er zwak en hopeloos uit, Precies zoals ze het wilde. Perfect om mee te praten.
Ze liet haar vinger over de tralies glijden, haar ogen waren niet zichtbaar aangezien de zwarte cuppuchon er over heen getrokken was. Toch kon je de valse twiknel in haar ogen zien, de twinkel die Kyryé door drinend aan keken. Ze konden niet wachten om met haar te praten. Ze liet naar de voor kant van de tralies en stond nu recht voor haar. 'Kyryé', zei ze fluisterend met een kille onder tonen.
Het was belangrijk dat ze echt slecht over kwam. Ook al was dat niet moeilijk aangezien Yuriko haar door en door slechte kanten had, die vaak op kwamen. Vooral op dit soort moment.
Ze toonde geen angst keek haar alleen strak aan met de valse twinkel in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:42 pm

Kyryé wierp haar hoofd wat op, naar Yukiro. 'Yuriko Mikaki Kukoi.' Zei ze zonder enige emotie. 'Wat kom je hier doen? Kom je me uitlachen, omdat ik op het moment zwak en hulpeloos ben? Of, is het iets anders wat je wilt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:57 pm

Yuriko trok haar cappushon naar achter en er ontstond even een valse grijns op haar gezicht. Het was raar hoe weinig emoties ze toonde. Toch maakte het ook een heel stuk makkelijker om mee te werken. Ze schudde haar hoofd. Dit was niet haar spel, dit was geen mensen spel, geen pion.
Ze probeerde haar ogen weer strak te houden en liet zich langs de tralies neer hurken en keek haar even door dringend aan.
'Grappig, hoe je me naam wel weet, maar niet weet wat ik hier kom doen', zei ze terwijl ze haar even gefacineerd aan staarde. Ze dacht nou hoe te beginnen, hoe te vertellen dat ze van plan was haar te helpen zodat zij haar weer kon helpen om de verboden kracht van het duister te leren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:11 pm

'Als je dat niet weet, wat doe je dan hier. Ga naar huis, naar waar het veilig is.' Ze hield haar ogen nog steeds half open en haar stem klonk emotieloos. Even trok ze aan de ketens waaraan ze vast zat, om wat meer rechtop te kunnen gaan zitten, maar dat was bijna onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:22 pm

Yuriko knikte even en kneep haar ogen tot spleetjes. 'Ik kom je om een gunst vragen', zei ze monotoon en ze keek haar strak aan. 'Een gunst die ook voor jou zal werken', haar stem klonk kil, maar serieus. De valse twinkel in haar ogen was in een zucht verdwenen en ze trok zich op aan de tralies tot dat ze weer recht op stond.
'Het gaat om de verbode kracht..', zei ze fluisterend. Harder dan dit hoefde ze niet te praten want Kyryé zou haar verstaan hebben. 'De verbode kracht duisternis', voegde ze er monotoon aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:26 pm

Kyryé bleef haar aankijken op dezelfde manier. Ze knipperde niet eens met haar ogen. 'En waarom zou ik jou dat leren? Jij bent net als al die andere dwazen, zwak, opzoek naar macht om het tegendeel te bewijzen. Jij bent een niks, een niemand. Wat zou ik ermee opschieten? Ik zou mijn tijd er alleen maar mee verspillen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 10:54 pm

Ze keek haar even achter dochtig aan. De woorden deden haar niets, integendeel ze had niets anders verwacht.
'Hmm, ik denk dat mijn geval heel anders is', zei ze kil en staarde haar weer aan terwijl ze hoofd in een schuine positie zette. 'Als jij mij de verbode kracht leert', begon ze terwijl ze haar strak een keek, 'help ik jou bevrijden'.
Het was niet de enige reden. De echte hoofd rede was macht. Ze wilde alle macht over dit miezerige wereldje.
Ze zou deze wereld totaal in duisternis hullen. Het zou haar wereld worden, haar creatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimezo okt 18, 2009 11:00 pm

Kyryé kreeg een schampere grijns op haar gezicht. 'Dacht jij dat ik hulp nodig had van een zwak, miezerig wezen als jij? Waar zie je me voor aan? Ik ben de persoon die het duister in handen heeft, zelfs als ze mijn krachten opsluiten en bij me weg halen, zo ver als ze maar kunnen. Ik heb jou niet nodig.' En ze keek naar de grond voor zich. Misschien was het niet goed zichtbaar, maar toch was het er. Schaduwen in de vorm van demonen vlogen razend snel op Kyryé af. Ze gaven haar kracht, steeds beetje bij beetje meer. 'Maar... Goede volgelingen zijn schaars deze tijd... en als jij mij hieruit haalt, ben ik wel een stuk sneller weg.' Nog steeds kon je geen enkele emotie in haar stem horen. 'Goed dan, ik neem je aanbod aan, maar, je moet later wel bewijzen dat je het waardig bent om de kracht te leren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 9:33 am

Yuriko aarzelde of dit nog zou werken. Ze had verwacht dat het niet makkelijk zou worden maar het leek alsof de eer van Kyryé veels te groot was om een mens haar te laten helpen. Toch probeerde ze de aarzel te onderdrukken en haar verzekerd aan te kijken.
'Ik begrijp je punt..', zei ze schor.
Ze probeerde na te denken hoe ze dit kon aan pakken. Hele nieuwe plannen ratelde door haar hoofd maar het was schijbaar al niet meer nodig. De woorden van Kyryé bonste luid in haar oren en ze kon wel springen van blijdschap, maar dat deed ze niet. Het enige wat ze deed was haar aan kijken, zonder emoties zonder blijdschap, dat ze net in een seconde had gevoeld. 'Mooi', zei ze monotoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 10:20 am

Kyryé haar ogen stonden nu compleet open, toch keek ze Yukiro met een lege en zielloze blik aan. 'Breng een offer naar me toe... een mens. Een levend mens. Zorg dat hij of zij niet kan zien waar je hem of haar naartoe brengt én... Het belangrijkste, zorg dat er geen druppeltje bloed uit zijn of haar lichaam is gevloeid. Ik heb het allemaal nodig.'
Ook al gaf ze bij sommige woorden ergens wat beter de nadruk erop, praatte ze toch nog steeds zonder emotie. Geen enkele twinkeling stond in haar ogen en haar mondhoeken stonden gewoon recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 10:41 am

Diep van binnen begon was bang, voelde ze een kleine sprankel angst. Maar er was niets te zien in haar ogen. Ze knikte alleen en ging haar opdracht af in haar hoofd. Een mensen offer, levend, geen bloed, moet lukken. Ze trok haar cappushon weer tot over haar ogen en knikte. 'En wanneer moet dat offer hier zijn', vroeg ze terwijl ze op het punt stond om weg te gaan.
In haar hoofd ging ze na hoe en waar ze de geschikte persoon kon vinden. Ergens waar niemand iets kon horen, of kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 10:45 am

'Morgen avond. Zorg dat niemand je ziet, de sterren houden alles goed in de gaten. Als het je gelukt is, moet je nog een test doen. Als je daarin slaagt, zal ik je de kracht leren.' Ze praatte langzaam en zacht, maar toch duidelijk genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 10:48 am

Yuriko maakte geen gebaar of geluid meer als teken dat ze het had begrepen. Dat hoefte niet, dat was overbodig. Kyryé wist dat Yuri het begreep.
Zonder ook nog maar iets te zeggen vetrok ze, nog steeds op lettend of iemand haar zag.
Ze zou naar het bos kunnen gaan, daar was het donker en zou niemand haar zien. Behalve.. ze dacht weer aan Shimara. Zij was te vaak in het bos. Ze moest een geschikte plek zien te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 11:42 am

Toen Kyryé er zeker van was dat Yukiro weg was, kwam er een beangstigende grijns op haar gezicht. 'Dwaas kind... Ik zal ze leren wat ware duisternis betekend. En jij gaat dat niet leuk vinden...' Zei ze tegen zichzelf, of misschien toch niet... Misschien praatte ze ook wel tegen de schaduwen die naar haar toe kropen om haar nieuwe krachten te schenken. Wie zal het zeggen, dat zou alleen zij weten.
Langzaam maar zeker voelde ze zich weer sterker worden. Ze wist heel goed dat ze Yukiro haar hulp niet nodig had, ze had alleen maar genoeg duisternis nodig. Maar, een spelletje spelen met een zwak mensen kind sloeg ze natuurlijk niet zo makkelijk af. De rollen waren omgedraaid, Yukiro was veranderd in de pion en Kyryé had nu de touwtjes in handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 12:29 pm

NEW

Yuriko liep met het bevroren lichaam achter haar naar de cel van Kyryé. Ze keek niet meer om of er mensen waren, ze twijfelde niet over de weg die ze moest nemen en ze stapte met grote stappen door het blok heen.
In haar ogen stond geen enkel grijnstje van trots, bijheid of angst. Niets ze stonden nog steeds zo leeg als in het woud. Ze was nog totaal in trans en haar ogen kleurde nog steeds veel te fel licht. Op de een of andere manier was ze niet Yuri meer. Ze was een totaal anders iets. Iets wat je geen mens meer kon noemen.
Toen ze bij Kyryé's cel aan kwam liet ze het lichaam neer vallen op de grond waardoor het ijs in miljoenen stukken kletterde.
De vrouw was lijk bleek en trilde van de kou. Haar ogen stonden vol angst toen ze Kyryé zagen, en zo snel als ze kon bewegen kroop ze naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 1:04 pm

Kyryé keek op, maar haar gezicht bleef strak en emotieloos staan. Even kneep ze haar ogen tot spleetjes en keek naar de vrouw. Nog geen seconden later, leek het alsof de vrouw uit elkaar spatte en het bloed vloog in het rond. De lichaamsdelen loste op in het niets en het bloed vloog recht naar Kyryé toe.
Het bloed lag op haar huid, haar gezicht, haar complete lichaam. Langzaam verdween het en nam haar huid het bloed in zich op, waardoor het bloed van de vrouw in haar eigen bloedbaan terecht kwam. Opeens vlogen de schaduwen van alle kanten naar haar toe, razend snel.
Het lichaam van Kyryé werd helemaal zwart en opeens was er een kleine explosie. De ketens waarmee Kyryé vast zat, loste op als zwart stof, net als de tralies. Ze stelde zich langzaam recht en er schoten 2 pik zwarte vleugels uit haar rug. Omdat de vleugels rechtstreeks uit haar rug kwamen, waren ze bebloed. Met dezelfde lege blik als altijd keek ze Yukiro aan. 'Test 1 heb je goed weten te doorstaan. Nu is het tijd voor test 2...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 1:20 pm

Yuriko zette grote stappen naar achter en keek toe hoe Kyryé het bloed in zich nam. Het zag er geweldig uit. Spectaculair. De vrouw gilde zo hard dat ze haar longen hoorde knappen. En toen ze uit elkaar spatte vloog het bloend rond. Er kwamen druppels op Yuriko's gezicht die ze met haar vinger van haar wang af haalde.
De vinger stak ze in haar mond en haar rode oog lichtte weer op. Toen ze kooi ontplofte werd Yuri nog verder naar achter geblazen. De wind deed haar haar wapperen en ze legde haar hand voor haar hoofd zodat niets haar zou raken.
Jaloers dat ze was op de vleugels van Kyryé.
'En test twee is?', zei ze kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 6:39 pm

Kyryé klapte haar vleugels een keer uit, maar bleef wel met haar benen op de grond staan. Door het uitklappen en flapperen vloog het bloed dat op haar vleugels zat eraf. 'Je bent te goed. Maar, je kan dat veranderen... Het goede kan je doden. Het goede van jou is namelijk je tweelingbroer, Resi. Dood hem en dan zal ik je helpen, of ben je toch een goedzak en durf je je eigen tweelingbroer niet te doden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 8:03 pm

Yuriko's ogen werden groot en opeens kwamen er miljoenen emoties. Resi vermoorden? Hoe kon ze Resi vermoorden? Resi was haar tweeling broer? Hoe kon ze dit van haar vragen?
Haar hoofd sloeg op hol en ze zakte neer op de grond en sloeg haar handen tegen haar hoofd. Haar adem werd zwader en haar ogen stonden vol wanhoop en angst. Vermoord hem gewoon, je hebt jaren zonder hem kunnen leven. Hij is je tweeling broer je hebt hem meer lief dan duisternis. Wat zou je aan hem hebben uit eindelijk zou hij zich tot het goede bekeren vermoord hem gewoon. Waarom zou je? Wat berijk je er mee Kyryé bedriegt je vast en zeker ze leert je niets.., zo begon er een enorme discussie in haar hoofd.
Langzaam probeerde ze op te staan en ze keek Kyryé smeekend aan. Smekend dat het maar een grapje was. Maar ze wist dat ze elke letter die ze zo juist duidelijk had uit gesproken geen grap was, maar de harde waarheid. Haar opdracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 9:08 pm

Kyryé kreeg een grijns op haar gezicht. Ze grijnsde wel, maar er kwam geen emotie van af, het was gewoon, een lege grijns, zonder enige betekenis erachter. 'Zwak kind. Durft je het niet, staat je broer hoger? Staat je eigen vlees en bloed hoger dan het duister? Of ben je gewoon bang, bang om dan uiteindelijk alleen te sterven.'
Misschien zag het er niet naar uit, maar ze genoot van dit spel. Het maakte niet uit wat er zou gebeuren, ze zou dit spel toch wel winnen. Als Yukiro het zou doen, zou ze een nieuwe aanhanger krijgen en zou ze het niet doen, was er weer een strijder minder op Azzulacta. Wat er ook zou gebeuren, zij was de winnaar van dit spel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimema okt 19, 2009 11:11 pm

Yuriko staarde naar niets, ze zag de grond, resten van bloed een deel van de zwarte vleugel van Kyryé. Wat moest ze doen, liegen? Zeggen dat ze Resi zou vermoorden? Of zou ze weigeren. Ze wilde de gevolgen niet eens weten.
Het enige wat ze deed was knikken. Ze knikte om Resi te vermoorden. Diep van binnen wist ze dat ze loog, dat ze Resi nooit zou kunnen vermoorden. Maar een poging kon geen kwaad. Het zou toch niet lukken. Dat wist ze, maar ze liet het niet merken. Ze stond op en keek Kyryé aan. 'Ik vermoord hem', zei ze monotoon. Geen angst meer, geen paniek meer, geen emoties meer,
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitimedi okt 20, 2009 12:36 am

Kyryé trok een wenkbrauw op en hield haar hoofd een beetje scheef toen Yukiro dat zei.
'Wat is dit? Ben je soms een dwaas? Probeer jij de engel des duister voor te liegen? Dat is of heel dwaas, of heel dapper. Jammer dat ik geen oog heb voor iemand die dapper is. Ik heb iemand nodig die mij dient, zonder twijfel of aarzeling, jij dwaas, zwak, walgelijk wezen. Je moet je schamen dat je nog leeft. En wat zal je broer eigenlijk wel niet zeggen, als hij hoort dat je deze woorden uitgesproken hebt? Jij hoort niet te leven, jij had nooit geboren moeten worden!'
Haar woorden waren niet leeg, niet zonder betekenis dit maal. Haar woorden wikkelde zich langzaam om Yuriko's geest heen en maakte haar gedachtes helemaal gek en ziek. Ze zou pijn lijden en boeten voor het feit dat ze tegen Kyryé loog! Ze zou haar hier te plekken laten sterven.
Ze was misschien nog zwak voor haar doen, maar een zwak kind doden kon ze makkelijk doen. Haar hand veranderde en haar vlees vervormde, tot een scherp voorwerp, dat iets weg had van een bladzwaard. Ze spreidde haar vleugels, waardoor ze een stukje van de grond kwam. Ze maakte een enorme zwaai met haar arm, waardoor een schaduw sikkel recht op Yuriko af vloog.
Net vlak voor de sikkel Yuriko raakte, verscheen er een dikke ijswand voor haar, waardoor de sikkel werd tegengehouden en haar geen eens een schrammetje bezorgde...
Voor Kyryé was het duidelijk van die de ijswand was. Ze wilde Maliah Stealnail dolgraag doden, maar als ze nu een gevecht met haar aan zou gaan, zou ze zeker verliezen. Ze moest hier weg en haar krachten terug krijgen, zo snel mogelijk. Ze gaf met haar arm een enorme zwaai, richting het dak, waardoor zo een zelfde schaduw sikkel ontstond en een enorm gat in het dak creëerde en er een enorme stofwolk op stak. Toen de stofwolk was weggetrokken, waren er alleen nog maar een paar zwarte veertjes van Kyryé te zien, zij zelf was weg en nergens meer te zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het blok van gevangenen bij Osuké Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het blok van gevangenen bij Osuké   Het blok van gevangenen bij Osuké Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het blok van gevangenen bij Osuké
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Bos van Osuké
» De kapel in osuké
» De grasvelden van Osuké
» De daken van Osuké
» De Straten van Osuké

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: