Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Geheime Grot

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 21, 2009 11:07 pm

Shimara stormde kwaad op Sorrow af, balde beide vuisten en wreef hard met haar knokkels over zijn slapen. 'Doe niet zo moeilijk man! Drama queen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 21, 2009 11:17 pm

Sorrow wou net actie ondernemen toen Ciara hem oppeens ook lastig te vallen. Ze kwam ongeduldig aan zijn broek trekken in poging om hem bij Shimara vandaan te halen. Hierdoor schoot hij hard in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 21, 2009 11:20 pm

Shimara keek glimlachend naar Ciara en stopte met waar ze mee bezig was, maar hield haar vuisten nog wel op Sorrow zijn hoofd. 'Weetje... Ze lijkt best wel op jou, als je het van een bepaalde kant bekijkt.' Zei ze om de stilte een beetje te verbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 21, 2009 11:25 pm

'hoezo?' Hij snapte de vergelijking niet helemaal. Hij had nog niet opgelet of Ciara op hem leek of niet en had daar zelfs nog niet eens aan gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimewo okt 21, 2009 11:28 pm

Shimara lachte even en keek naar Ciara, terwijl ze haar handen van zijn hoofd haalde. 'Zie je dat dan niet? Het is toch zo duidelijk?' Ze glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:32 pm

Sorrow keek naar Ciare die nu pas merkte dat iedereen haar aan keek. Ze trok zich terug en grolde iets alsof ze wilde zeggen wat er zo mis was dat iedereen haar aan staarde. Sorrow grijnsde en wreef over haar hoofd. 'ik zou het niet weten...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:37 pm

Shimara draaide glimlachend met haar ogen en hurkte zich neer bij Ciara. 'Jullie zijn beide trots en onverschrokken, koppig en vast beraden. En...' Er viel een stilte. Shimara stelde zich recht en maakte de zin niet af, omdat ze nu pas besefte wat ze eigenlijk van plan was te gaan zeggen en ze gewoon niet wist hoe dat moest zonder zich te schamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:53 pm

'en wat?' Ze maakte hem nieuwsgierig. Hij wou weten wat het einde van die zin was. Ciara zat ondertussen alweer met haar staart heen en weer te zwiepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:32 pm

Shimara stelde zich recht en draaide zich met haar rug naar hem toe. Plots kreeg ze een geweldig idee in haar hoofd. 'Ik zeg het als jij me het antwoord geeft.' Zei ze met een duivelse ondertoon en keek omhoog naar de dwarrelende sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:19 pm

Sorrow zijn interesse verdween en keek verveelt de andere kant op. 'dan niet'
Ciara krabde achter haar oor en legde zich toen slaperig neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:34 pm

Shimara draaide zich met een ruk naar hem toe en greep hem vast bij zijn kraag. 'Baka... Dan hoor je te zeggen "Oke, het antwoord is... En nu wil ik weten wat jij wilde zeggen". Heb je dan geen enkel idee hoe zulk soort dingen horen te gaan? Volgens mij weet je het antwoord gewoon zelf niet en wil je het daarom niet zeggen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:48 pm

Sorrow grijnsde. 'ik hou gewoon van het feit hoe je je gedraagt... het is zo, wanhopig.' Bij die woorden schoot een mondhoek omhoog waardoor een valse glimlach ontstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:57 pm

Shimara kreeg door die woorden een irritatie trekje bij haar rechter oog en ze beet hard op haar tanden. 'Wanhopig... WANHOPIG!?' Ze liet hem opslag los en wilde het tegendeel bewijzen, door hem gewoon te negeren. Maar als ze dat zou doen, zou het waarschijnlijk weer overkomen als een opgever. Ze draaide zich weer met haar rug naar hem toe en haalde diep en rustig adem, alsof ze zich in wilde houden.
Uiteindelijk draaide ze zich weer terug en in die draai, wilde ze hem een zijwaartse schop tegen het hoofd aan geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:02 pm

Sorrow hield de trap met 1 hand tegen en stelde zich recht, nog steeds Shimara's been vasthoudend. Het was een zeer onhandige mannier waarop hij Shimara dwong te staan. 't,t,t. Wat was jij van plan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:05 pm

Shimara hinkelde op het been waarop ze bleef staan en trok een moeilijk en concentrerend gezicht, om zo te kunnen blijven staan. 'Je een liefkozende streling geven, nou goed?' Siste ze geĂŻrriteerd en hinkelde nog steeds, om haar balans te kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:15 pm

Hij liet haar los. Het was best zielig om haar te zien worstelen om toch maar te blijven rechtstaan. 'ok, laten we een ander onderwerp nemen.' Even dacht hij na en wist toen een vraag die hij nog niet gestelt had aan haar. 'wat is je leeftijd trouwens?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:21 pm

Shimara ging recht staan nadat hij haar had los gelaten en keek hem even giftig aan. 'Denk maar niet dat ik het zomaar zal vergeten, ik zal het antwoord uit jouw mond te horen krijgen.' Ze sloeg kwaad haar armen over elkaar en keek opzij. '16...' Zei ze zachtjes en nog steeds een beetje kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:55 pm

Hij kneep in haar kaak en glimlachte breed. 'aaaauwch. 3 jaartjes jonger dan mij! Dat wil dus zeggen dat jij nog steeds een pubertje bent! En dat wil dus zeggen dat je naar mij moet luisteren aangezien ik al de 18 ben gepaseerd'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 9:00 pm

Shimara sloeg zijn hand weg en keek hem strak en nog best kalm aan. Iets wat je eigenlijk niet van haar zou verwachten. 'Onderzoek wijst aan dat vrouwen sneller volwassen zijn dan mannen. Dus ben jij technisch gezien... als je het zou vergelijken net zo oud als mij. En, ik luister alleen naar mezelf en als je gaat zeggen wat ik moet doen, draai ik je arm uit de kom.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 9:15 pm

Sorrow geeuwde. 'jij ? mijn arm omdraaien?' Hij keek haar oppeens met een doodse blik aan. 'je hebt geen enkel besef waar ik toe in staat ben...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 9:21 pm

Shimara trok even van verbazing een wenkbrauw op toen ze die blik zag. Hij had haar nog nooit zo aangekeken. Toch probeerde ze dit zo goed mogelijk te verbergen. 'Pff, heb jij mij ooit in een echt gevecht gezien dan? Geloof me, als ik echt kwaad en serieus in gevecht ben, draai ik nog wel veel meer om dan alleen je arm. Je weet heel weinig van mij.' Ze was stil. Op dat moment realiseerde ze dat ze eigenlijk ook heel weinig van hem wist. Ze wist dan zijn naam, zijn leeftijd en ze kende zijn persoonlijkheid gedeeltelijk, maar dat was alles. Ze wist niet eens welke krachten hij had of hoe hij was in een gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 9:29 pm

Hij glimlachte weer op die zelfde vriendelijke mannier als altijd. 'wat ben je schattig' Hij wist dat ze dat zou haten als hij dat zei maar hij kon het gewoon niet laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 9:35 pm

Shimara wilde een opmerking maken en zeggen dat ze dat helemaal niet was. Maar, dat zou hij toch alleen maar leuk vinden, dat had hij net zelf gezegd. Hij had zelf gezegd dat hij ervan hield als ze zo reageerden. Hij hield ervan... Wat zou dat eigenlijk betekenen? Zou hij dan ook van haar zelf houden? En als dat werkelijk het geval was, hoe zou ze dan eigenlijk moeten reageren!? Ze kende haar eigen gevoelens niet eens, dus wat zou ze dan moeten zeggen!? Doordat ze in deze gedachten verzonken raakte, vergat ze eigenlijk om te reageren op de opmerking van Sorrow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 9:44 pm

Sorrow klopte niet hard maar ook weer niet overdreven zacht op haar hoofd. 'iemand thuis?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 22, 2009 9:47 pm

Shimara keek met een dromerige blik in haar ogen op en keek Sorrow even vragend aan. 'Hu? Sorry, ik luisterde niet. Waar hadden we het ook alweer over?' Ze klonk nogal dromerig en was er nog niet helemaal met haar hoofd bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Geheime Grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Geheime Grot   De Geheime Grot - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Geheime Grot
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: