Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De fontein

Ga naar beneden 
+4
Kira Tachibana
Yuriko
Shimara
Resi
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 30, 2009 11:43 pm

-New-

Sorry staarde niets ziend naar de fontijn. waarom ben ik nu zo van streek doordat Florian dood is... hij was niet eens mijn echte vader.. Ik heb al mensen vermoord. Nooit heb ik me daarbij slecht gevoelt. Ok, ik heb zelfs al vrienden vermoord die het verdienden. Daar hoor ik spijt van te hebben zegt Kyru. Maar waarom voel ik het dan niet? Ik denk zelfs dat het me niet zou kunnen schelen als Kyru en Lucas zouden sterven... waarom ben ik dan zo van streek dat Florian dood is? ik mis hem.. ik had bij hem moeten zijn toen hij stierf... ik wilde zijn laatste woorden horen.. ik wil weten hoe hij precies is gestorven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 31, 2009 12:31 am

Geruis loos stond Yuriko achter hem. Alsof ze niet eens aan was komen lopen. Ze staarde naar de rug van Sorrow en zuchtte onhoorbaar.
Na het woud was Yuriko nieuwschierig geworden. Nieschierig waar alles op sloeg. Waarom hij zo gek gedreven werd met alleen een naam. Het was raar. Ze vond Sorrow totaal geen typ om zo zwak te zijn tegen over enkel namen.
Zonder te zeggen bleef ze zo staan wachtend tot dat hij haar op zou merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 31, 2009 11:39 am

'wat moet je?' Hij zag Yuriko in de weerspiegeling van het water. Wat moest ze nu weer hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 31, 2009 1:32 pm

Yuriko had geen behoefte om spelletjes te spelen, even min om te lachen of met Sorrow te spotten. Met kleine stappen liep ze naar hem toe en bleef naast hem staan. Ze wsit zelf niet eens precies wat ze nu helemaal van hem moest. Haar nieuwschierigheid en intresse voor zijn verleden hadden na het woud Yuriko's lichaam over genomen.
'Niet veel..', zei ze zonder haar stem te verheffen. Alles leek emotieloos op het moment. Hun weerspiegeling die hun blikken veraadde. De tijd die voor een paar seconde stil leek te staan. Het was raar, hoe Yuriko's stemming en gevoelens voor mensen steeds weer veranderde. Hoe ze poeslief kon zijn, maar ook diepslecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 31, 2009 1:54 pm

Sorrow stak zijn handen in zijn zakken en staarde naar hun spiegelbeelden. Yuriko leek niet meer op zelfde meisje van in het woud. Mooi zo, deze Yuriko mocht hij liever. Maar toch, hij vond het enorm vreemd dat ze zo steeds verandere van persoonlijkheid. 'hoe is het met Resi?' Zijn vraag was plots maar het was wel iets dat hij hem afvroeg. Het was lang geleden dat hij die kleine had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 31, 2009 2:59 pm

Yuriko deed precies het zelfde als Sorrow en stak ook haar handen in haar zak. Ze bleef staren naar het water dat met kleine golfjes bewoog.
Ze had de vraag niet zien aan komen, en bij het horen van haar broertjes naam keek ze even afwezig weg van het water naar Sorrow.
De vraag deed er lang over om in haar hersenen aan te komen en na een paar minuten knikte ze. 'Prima.. denk ik', er was geen echte emotie in haar stem te horen, wat ze ook niet nodig vond.
'En met Shimara?', zei ze zonder echt bewust te zijn van haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 4:48 pm

'ze is nu een reiziger...' Hij klonk afwezig. Zijn gedachten waren al lang weer terug bij het feit dat Florian is gestorven. nee, niet gestorven. Vermoord. Hij gaf zichzelf opnieuw en opnieuw de schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 8:32 pm

Yuriko hoorde het antwoord half. Eigen interesseerde ze zich niet zo om Shimara. Ze probeerde Sorrow aan te kijken. Zijn blik was on af lees baar, maar hij stond niet blij. Integendeel.
'Is er iets?', zei ze doelend op zijn humeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 8:40 pm

'nee' zei hij kort af. Hij had geen behoefte om Yuriko's neus te gaan hangen dat hij triest was. Integendeel zelfs. Hij zou het aan niemand vertellen hoe hij zich diep van binnen voelde. 'verder nog iets? ik kwam hier om alleen te zijn...' ok, niet al te vriendelijk. Dat gaf hij toe. Maar het kon hem niks schelen. Het was de waarheid en hoe rapper ze weg was, hoe liever hij het had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:23 pm

Yuriko knikte begrijpend. Het was logisch dat hij niets aan haar wilde vertellen. Zo was ze zelf ook niet. Haar problemen vertellen aan iedereen. Toch wilde Yuriko niet weg.
Ze liep naar de fontein toe en ging op het rigeltje tegen over Sorrow zitten. 'Nee.. verder niets', zei ze terwijl ze het liefst alles wilde weten van het woud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:25 pm

Sorrow keek haar recht in de ogen aan. Was ze hem nu aan het uitdagen door zich neer te zetten? Volgens hem was hij wel duidelijk genoeg geweest dat hij haar niet in de beurt wilde hebben momenteel dus waarom ging ze nu gewoon niet weg?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:39 pm

Yuriko zuchtte en keek hem door dringend aan. 'Ik ga niet weg, hoe moeilijk je ook blijft doen', zei ze terwijl ze een kleine grijns niet kon onderdrukken.
Yuriko probeerde het gevoel weg te drukken om weer met hem te spotten, hem te zien als leed vermaak. Maar dat ging moeilijk als hij zo moeilijk deed. Zo zielig, en triets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:03 pm

'wat wil je?' Dat mens viel hem al lastig van in het woud. Hij kon het niet verdragen. Het voelde aan alsof ze wilde binnen dringen terwijl ze niet welkom was. Wie deed er hier trouwens moeilijk? Het enigste wat hij wilde was alleen zijn. Heel even maar, meer vroeg hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2009 5:14 pm

Yuriko zuchtte. 'Goed wat jij wilt ik ga al', ze stond op en keek hem fel aan. Ze vond hem nog altijd wat vaag en on af lees baar. Iets wat hem toch weer interesand maakte.
Met kleine passen liep ze langs hem heen. 'Sorrow, Zero.. wat was de laatste ookal weer?', ze kon het niet laten het nog een keer te zeggen. Met een kleine grijns op haar gezicht liep ze weg terwijl het fonteintje langzaam afstierf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2009 6:20 pm

Dat was de druppel die de emmer deed overlopen. Hij pakte Yuriko bruut bij haar hals en snokte haar tegen de dichtsbijzijnde muur. Hij hield zijn dolk gevaarlijk dicht bij haar gezicht en keek haar met een woeste blik in zijn ogen aan. Ze was bij hem in het woud geweest. Dicht genoeg om te horen wat ze niet hoefde te horen. Hij vervloekte het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2009 6:35 pm

Yuriko zuchtte geïrriteerd. 'Het was maar een grapje, zeikerd', zei ze terwijl ze zich los wurmde uit zijn greep. Haar ogen stonden nog altijd speels en ze keek hem met een schuin hoofd aan. 'Waarom vertel je het niet gewoon..', zei ze terwijl shuriken zachtjes los maakte onder haar mouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2009 7:10 pm

Hij liet haar abrupt los terwijl hij sprak. 'het zijn je zaken niet, hoe minder mensen over mijn verleden weten, hoe beter'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2009 7:29 pm

Yuriko gniffelde even en ging weer zitten op de rand van de fontein. 'Dat maakt je nou zo interessand', zei ze met een kleine grijns.
Ze was meestal nooit zo geïnteresseerd in mensen maar Sorrow was nog altijd een ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2009 7:36 pm

Sorrow keek haar raar aan. Was hij dan interessant in haar ogen? Het beviel hem helemaal niks. Hij trok zijn kap over zijn hoofd en ging tegen de muur aanleunen. Hij staarde naar zijn dolk en voelde zich ongemakkelijk nu ze dat tegen hem had gezegt. Hij voelde zich als 1 of andere prooi die ze zomaar had uitgekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 07, 2009 6:30 pm

NEW

Heathcliff staarde naar zijn spiegelbeeld in het water. Voorzichtig maakte hij een kommetje met zijn hand en kletste hij wat water in zijn gezicht. Hij zuchtte en ging met zijn hand door zijn haar. Hij voelde zich zo slecht. Ziek. Sinds hetgene wat er in de muziekschool gebeurt was, had hij Yuriko niet meer gezien. Hij had enkel aan haar gedacht. Goliath leek hem niet te kunnen 'genezen', enkel een beetje opvrolijken. Opnieuw slaakte Heath een zucht. Waar was hij toch mee bezig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 07, 2009 6:37 pm

Met kleine onhoorbare pasjes liep Yuriko om de schim af dat Heathcliff bleek te zijn. Ze wist niet wat ze moest zeggen, waar ze mee bezig was. Ze liet zich gewoon leiden. Leiden door haar voetjes die zich voort bewogen in zijn richting en zachtjes achter hem bleven staan.
Ze zei niets ze keek alleen maar met pijn in haar ogen naar zijn rug. Voelde wat hij voelde. En het deed haar pijn. Ze had beloofd dat de gene die hem pijn deed te vermoorde. Maar zij zelf had hem pijn gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 07, 2009 6:43 pm

Heathcliff merkte niets op. Hij was in gedachten verzonken, bij het meisje dat, zonder hij het wist, achter hem stond. Hij staarde gewoon in het water. Hij leek naar zichzelf te kijken, maar in werkelijkheid keek hij in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 07, 2009 6:50 pm

Yuriko wiebelde heen en weer op haar voeten. Ze wist niet wat ze moest zeggen. Of ze uberhaupt wel iets moest zeggen. Hij had niet door dat Yuriko achter hem stond, dus moest ze wel wat zeggen.
'Heath?', mompelde ze terwijl haar blik op de grond gericht was. Hoe kon ze hem ooit nog aan kijken? Ze zou neer vallen als ze zijn pijn ook nog in zijn ogen zou zien.
Waarom was ze zo dom geweest. Waarom had ze hem gekust? Waarom moesten ze persee meer willen zijn dan vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 07, 2009 6:56 pm

Geschrokken keek Heathcliff op. Heath weergalmde het in zijn hoofd. Onmiddelijk wist hij wie het was. 'Yuriko..' Hij draaide zich volledig om, en werd verwarmd door haar aanblik. Hij wou haar ogen zien, maar zag toen dat zijzelf ze naar de grond gericht hield. Hij legde teder zijn hand op haar schouder, en glimlachte zacht. Hij lachte met zijn mond, maar huilde met zijn ogen. 'Yuriko..' Zei hij opnieuw. 'Kijk op, dan kan ik je mooie ogen zien..' zei hij zacht glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 07, 2009 7:13 pm

Bij het omkeren van Heath kreeg Yuriko weer een brok in haar keel. Bij het feit dat ze hem weer moest gaan aan kijken, zou zinken in zijn blik. Ze was bang. Bang dat ze zich weer door emoties liet mee slepen.
De woorden van Heath maakte haar blij. Deden haar goed. Maar dat wilde ze niet.
Ze wilde hem niet aan kijken, bang dat ze hem weer hoop zou geven wat hem uit eindelijk fataal zou worden. Zijn hand op schouder maakte haar nog altijd verlangen naar meer. Maar ze kon niet.
Ze keek hem weer aan en ze voelde hoe het weer verkeerd ging en zo snel als ze kon keek ze weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De fontein - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De fontein
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: