Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De fontein

Ga naar beneden 
+4
Kira Tachibana
Yuriko
Shimara
Resi
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 12:48 pm

Shimara werd wakker geschud toen ze het gekraak van het ijs hoorde kraken. Toen de 1000de kleine diamantjes in de lucht rond danste, verscheen er een kleine glimlach op haar gezicht, voor heel even. De lach was bijna niet te zien, maar hij was er.
'De wereld kan uit zoveel mooie dingen bestaan...' Zei ze opeens, op een dromerige manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 12:55 pm

Resi glimlachten even, zacht. Maar zijn lach was te zien, eventjes. Van diep van binnen, een niets wetend glimlachje. Instemmend. Zijn hand verplaatsten hij weer, tot zijn knie. Hij tikte er een soort ritme op, alsof hij piano speelde op zijn knieeén. Hij zou het altijd willen leren, piano spelen. Hij kon alleen viool, en zingen. Maar dat deed hij niet, dat deed hij bijna nooit. Alleen zong hij voor zijn zusje. Als ze niet kon slapen. Zijn zus was nog het mooiste op deze wijde wereld, ze zou hem nooit wat aandoen. Dat wist hij, dat wist hij zeker. Maar diep van binnen, ook al wou hij er niet aan toegeven, enige twijfel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 12:58 pm

Shimara volgde stil het ritme wat Resi een soort van speelde, door te tikken op zijn kniee. 'Die techniek... Speel je piano?'
Ze was niet vaak geïnteresseerd in privé dingen van iemand anders, maar muziek was een ander verhaal. Muziek was haar leven, muziek was dat wat haar emoties kon beschrijven, zonder worden of blikken.
Muziek was gewoon iets dat onmisbaar was in het leven van Shimara, want zonder muziek, was ze helemaal emotieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:02 pm

Resi schudde langzaam zijn hoofd,
'nee, ik heb in mijn leven geen noot op de piano gespeeld,'
antwoorden hij uiteindelijk. 'Mijn ouders wouden eigenlijk niet dat ik mijn tijd verdeed met muziek, alleen een viool vonden ze goed, omdat mijn moeder dat ook had gedaan, toen ze nog jong was,'
Resi glimlachten even grimmig, toen ze nog beide handen had, vulde hij er aan toe in zijn gedachten.
Toen vertrok zijn gezicht weer, naar het kalme gezicht. Zoals altijd. Hij had altijd vurig gehoopt dat hij ooit de kans kreeg piano te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:07 pm

Shimara moest haar best doen om niet kwaad te worden. 'Tijd verdoen met muziek!?' In haar ogen kon je enige woede zien branden en ze schoot overeind. 'Laat jij je ouders dat gewoon zeggen? Je hebt een eigen leven, dat je zelf moet invullen en maken zoals jij het zelf wilt.' Ze ging weer zitten, toen ze even wat rustiger was geworden.
'Anders, kan ik je wel wat leren, ik speel piano. En viool... en fluit... en gitaar... en harp...' Het was eigenlijk best veel wat ze speelde als ze het zo hardop zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:12 pm

'Ik had niets te zeggen, dat is de rede waarom ik hier ben,'
Resi glimlachte even koeltjes, hij staarde Shimara aan, vriendelijk. Kalm,
'je zou me een groot plezier doen, als je me zou willen leren piano spelen.'
Antwoorden hij uiteindelijk,
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:17 pm

Shimara was even stil en staarde voor zich uit. Ze zou iemand mee nemen naar haar huis... Dat was ook voor het eerst dan. En hoe zou haar zus reageren? Waarschijnlijk zou ze Resi bespringen en allemaal dingen tegen hem gaan zeggen over haar, of ze zou hem iets noemen, wat hij helemaal niet was. Moest ze daar blij mee zijn, nee. Maar, misschien kon het ook geen kwaad, een soort van "vriend" meenemen naar huis. Ze zou misschien één van de onbekenden emoties kunnen ontrafelen en hij zou leren piano spelen. Dan waren ze allebij blij. Voor haar zus zou ze wel iets kunnen verzinnen toch? Hoe moeilijk zou dat eigenlijk zijn...
'Nou, oke dan. Zeg maar wanneer ik je mag verwelkomen in mijn huis, dan leer ik het je maar al te graag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:27 pm

Resi knikte langzaam, 'ik heb alle tijd,'
antwoorden hij toen, het liefst zou hij het zo snel mogelijk willen leren, maar het was niet beleeft om aan te dringen.
Daarom zweeg hij weer, een lange stilte. Maar niet naar, gewoon een stilte. Omdat er niets meer aan toe te voegen was, hij vroeg zich niet eens af, Of ze nu vrienden waren. Hij was alleen blij, blij dat ze hem piano zou leren spelen, blij een gesprek te hebben gevoerd ook al was er niet echt veel gezegd. Dat maakte hem niet uit. Hij had nooit veel gezegd, dat deed hij nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:33 pm

Shimara knikte nadenkend. 'Ik moet eigenlijk constant werken, mensen veilig door het bos loodsen als gids, maar ik vraag Yukira wel of ze de klanten wilt wegsturen deze avond. Jammer dan, morge hebben ze misschien meer geluk.'
Ze stelde zich recht en rekte zich even uit. Well, here goes nothing...
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:37 pm

Resi stond op, zwijgend.
Hij vroeg zich even af wie Yurika was, maar was niet van plan dat te vragen,
daar kwam hij misschien vanzelf wel achter, en anders was het ook niet zo belangrijk om te weten wie zij is.

((over jumpen naar jou huis?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 1:49 pm

Shimara knikte en liep weg van de fontein. En nou maar hopen dat Yukira vandaag een beetje mee zou vallen. Misschien was ze wel ziek, of moest ze iemand die doodziek was behandelen. Alles zou goed zijn, als ze haar maar niet lastig zou gaan vallen.
Even draaide ze zich om en wenkte Resi, daarna liep ze weer verder.

The end
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18, 2009 6:11 pm

Yuriko kwam aan gelopen. Geen spoor van mensen te herkennen toch voelde ze dat Resi hier was geweest maar ook weer vetrokken was. Ze keek naar de fontein en zag alle muntjes liggen. Als ze thuis zou zijn geweest had ze wel geweten wat ze had gedaan. Een munt kwam haar bekend voor.
Het was een munt van Resi aangezien het teken van het Oosten er op stond.
Ze dacht weer terug aan het Oosten, ze hield op de een of andere van die plek. Het voelde veilig, vertrouwt. Het was de plek waar ze thuis hoorde waar mensen waren zoals zij. Hier in het Westen waren alleen van die goed zakken die de duisternis wilde betrijden.
Ze walgde van die mensen, ze haatte die mensen. Waarom zouden ze vrede willen, wat had je daar aan?
Er zouden toch altijd gestoorde mensen rond lopen, wat nou als we allemaal gestoord waren? Zo dacht Yuri over leven. Het was raar maar zo dacht ze er over. Ze wilde de wereld haar manier hebben. En dat zou gebeuren kostte was kost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 2:42 pm

Kira kwam aangelopen, ze had behoefte aan stilte en rust en vond de fontein de perfecte plek. Ze zag Yuriko zitten. Even aarzelde ze, maar ze besloot gewoon door te lopen. Ze ging op een boomstronk zitten en keek naar de fontein. Ze strekte haar benen en voelde af en toe een waterdruppel op haar benen terecht komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:20 pm

Heathcliff keek naar het heldere water in de fontein. Voorzichtig legde hij zijn hand erin. Even deed het pijn aan zijn knokkels, maar toen voelde het heerlijk. Heathcliff zuchtte. Hij keek naar zichzelf in het water. Hij zag er best wel goed uit, al zei hij het zelf. Zacht neuriede hij een liedje, dat hij ooit voor zijn geliefde had gezongen. Hij glimlachte zacht terwijl hij het neuriede. In zijn hoofd zong hij de tekst zacht mee. Do you want to go to the seaside? I'm not trying to say that everybody wants to go.
Heathcliff keek op naar de lucht, en haalde zacht zijn hand uit het water. Voorzichtig depte hij ze droog met zijn pull. Hij zuchtte en liep weg van de fontein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:32 pm

(Emma, er mogen niet meer dan 2 personen hier zijn Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 4:36 pm

Shimara schreef:
(Emma, er mogen niet meer dan 2 personen hier zijn ;) )

(oeioei! sorry! ö)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 5:34 pm

((net alsof Kira vrolijk op me af komt gestormt xD, als Heatcliff komt loopt het moment teminste niet dood ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 20, 2009 5:55 pm

(( Kira stormt op Yuriko af en knuffelt haar bijna dood, nee dat klopt niet XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 21, 2009 6:58 pm

-NEW-

Yia liep verdoofd langs een pad. Ze wist niet goed wat ze deed en het kon haar ook niet schelen. In de verte hoorde ze het gekledder van water. Licht geïntereseerd liep ze op het geluid af. Ze had toch niks anders te doen. En, na even lopen kwam ze uit bij een fontein. Er was niemand. Aan de ene kant vondt ze dat fijn, maar aan de andere kant wou ze iemand om mee te praten. Waarom zou iemand dat willen... Er sprongen tranen in haar ogen, maar ze duwde ze terug. Ze moest niet gaan huilen. Dat had geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 21, 2009 9:14 pm

Heathcliff wandelde nonchalant, met zijn handen in zijn zakken richting de fontein. Hij keek naar de grond terwijl hij voortslenterde. Toen hij de funderingen van de fontein zag, keek hij op, en schrok van het meisje dat net als hem aan de fontein stond. Onmiddelijk viel het hem op hoe lief en onschuldig ze eruitzag. Hij glimlachte. 'Hee..' zei hij zacht, om haar aandacht te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 12:08 pm

Yia schrok op van een stem. Snel veegde ze haar ogen af. Ze zag een jongen staan. 'H-hi...' Zei ze zacht. Ze beet op haar lip en klemde haar jurk in haar vuisten. Snel wende ze haar blik af en staarde naar haar voeten. Wat was ze toch slecht in dit soort dingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 22, 2009 5:29 pm

Heathcliff glimlachte, en zag dat ze het een beetje moeilijk had. Hij probeerde om zijn stem zo vriendelijk mogelijk te laten klinken. 'Ik ben Heathcliff..' zei hij zacht. Normaal benaderde hij meisjes op een totaal andere manier, maar dit meisje leek hem zo broos. Hij zette voorzichtig enkele stappen naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 23, 2009 5:05 pm

Yia keek op en toverde een waterige glimlachje tevoorschijn. 'I-ik ben Yia...'Zei ze zacht. Ze ontspande een beetje toen Heathcliff haar niet raar aankeek of gewoon omkeerde. Ze liet haar handen achter zich in het water glijden en liet ze door het water gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 23, 2009 8:15 pm

Heathcliif glimlachte zacht terug, en was al een stuk naderbij gekomen. Hij keek haar onderzoekend aan, maar toch niet intimiderend. Hij was gefascineerd door haar grote, prachtige ogen. Ze was stukken kleiner dan hijzelf, maar dat nam haar schoonheid niet weg. Hij bleef even naar haar staren en keek toen naar de fontein. Hij zocht iets om de redelijk ongemakkelijke stilte te doorbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 23, 2009 11:55 pm

Yia werd een beetje ongemakkelijk door de stilte. Ze staarde naar haar voeten en zij een hele tijd niks. Haar handen balde zich weer tot vuisten. Ze beet hard op haar lip. Pas na een hele tijd keek ze op. Half om half had ze verwacht dat Heathcliff weg was omdat hij het maar saai vond worden, maar hij was er nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De fontein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De fontein
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: