Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seaya Koiniko

Ga naar beneden 
+3
Kyryé
Resi
Seaya
7 plaatsers
AuteurBericht
Seaya
Verzorger
Seaya


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 28-11-09

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 5:43 pm

Volledige naam: Seaya Koiniko
Roepnaam/bijnaam: Seaya
Leeftijd: 16
Verjaardag: 24 September
Sterrenbeeld: Weegschaal
Geslacht: Vrouw
Elementaire kracht: IJs
Overige kracht: Telekinese
Wapen: Katana
*Extra wapen: Kunai’s
*Vechtsport: Karate
Vechtstijl: Zoals ze het geleerd heeft

Status: Seaya blijft vaak een beetje op de achtergrond maar ze durft haar mond wel open te trekken.

Afkomst: Oosten
Familie: Een zus: Juchi, 18 jaar oud, Water, zusje Galya 2 jaar oud, Natuur, Moeder: Maoa, 33 jaar oud, Bliksem, Broertje: Kio, 10 jaar oud, Water

Lengte: 1,76, maximale lengte.
Omschrijving haar: blond, lang haar, met een klein beetje slag
Omschrijving ogen: helder blauw(nacht blauw)
Bouw van het lichaam: dun, lang niet heel erg gespierd
Kledingstijl: een eigen kledingstijl, met kleur, loopt niet snel trends achterna
*Andere uiterlijke kenmerken: een ooievaarsbeet onder op de rug(rode plek) en ze houd van sieraden, meestal een klein beetje naturelle make-up op

Passies: ze houd veel van dansen, ze heeft periodes waarin ze veel leest.
Afkeer: ze houd niet van meisjes die roddelen over hun eigen vrienden, elkaar afkraken, met ziektes schelden, onzeker zijn en daardoor zichzelf overschreeuwen, anders voordoen dan ze zijn(bitches)
*Verslavingen/genotsmiddelen: dansen en chocola.
Karakter: in grote gezelschappen is ze vaak een beetje op de achtergrond, maar naarmate ze de mensen beter kent, komt ze meer voor zichzelf op en laat haar mening horen, ook kletst ze dan voluit. Als er veel veranderingen optreden kan ze daar onzeker van worden, ze piekert op die momenten veel. Ze is heel eerlijk, niet achter de elleboog. Ze houd er niet van om te roddelen over vrienden, als ze een roddel/gerucht hoort probeert ze dat altijd na te vragen bij de persoon zelf. Maar als iets heel kwetsend is, en beter als die persoon het niet hoort, houdt ze het voor zich. Seaya wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, is ze woedend. Je kunt haar dan niet snel kalm maken, ze heeft de ruimte nodig om uit te razen. Ze kan goed samenwerken, en is ook slim. Op school haalt ze goede cijfers. Ze kijkt eerst de kat uit de boom, in sommige situaties is dat heel onhandig. Ze bouwt sterke, goede vriendschappen op, ie meestal lang blijven bestaan. Ze kan goed over haar gevoelens praten, heel soms heeft ze er moeite mee. Ook is ze heel betrouwbaar, daardoor voelen mensen zich op hun gemak bij haar. Ze word niet snel verliefd. Ze is zeker niet bang aangelegd, maar op sommige fronten vlucht ze toch liever. Maar ze kan zich wel laten opjutten door anderen, bijvoorbeeld in situaties waar heel snel beslissingen moeten worden genomen. Ze vindt het moeilijk om de eerste stap te zetten na een ruzie, maar hoe langer de vriendschap duurt, hoe sneller ze die eerste stap zal nemen. Soms is ze snel afgeleid.


Relaties: in de liefde heeft ze nog niet veel relaties gehad, meestal durft ze niet de eerste stap te nemen. Maar als ze een relaties heeft blijft ze die persoon trouw. Ze heeft graag een eigen groepje van vrienden om haar heen, waar ze ook trouw aan blijft.
Bijzonderheden aan karakter: erg waardevol is dat ze altijd klaar staat voor anderen, en de problemen ook voor zich houd. Ze is niet zo snel bang, misschien heeft ze om die redenen ook wel iets van een veilige thuishaven.
Talenten: ze is goed in dansen en ze is slim, waardoor ze goede cijfers haalt bij bijna alle vakken op school.
Zwakheden: ze is erg slecht in balsporten. Ze vindt het moeilijk om de eerste stap te zetten na een ruzie.
Zwakke plekken: Ze kan snel onzeker worden door een scherpe opmerking of een roddel. Ze heeft een litteken de binnenkant van haar arm(net onder haar pols), dat doet snel pijn als ze daar geraakt wordt.

Draken soort: Bronzen draak
Geslacht draak: Vrouw
Naam Draak: Conchi

Verleden: Seaya woonde met haar moeder, zus en zusje en haar broer in een hutje in het bos, zij en haar broertje zorgden voor het eten, haar moeder zorgde voor het huis, kookte en lette op haar kleine zusje. Juchi, haar oudere zus verdiende wat bij in het dorp, hielp mee met het huishouden of ging mee met Kio en Seaya op pad. Ze had een fijne jeugd, al had ze geen vader(was toen ze heel jong was weggegaan).
Overig: Ze houd veel van haar familie en zoekt ze ook vaak op(soms gaat ze een tijdje weg)
Plaatje:
http://media.animevice.com/uploads/0/720/41612-maria_thumb.jpg

Watashi kawaii, ne?
Watashi baka 8D


Laatst aangepast door Seaya op za nov 28, 2009 6:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 5:53 pm

Hoi, wie ben jij? What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyryé
Engel des Duister
Kyryé


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 15-10-09

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:03 pm

Goedgekeurd, Bronzen draak
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaya
Verzorger
Seaya


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 28-11-09

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:03 pm

Seaya Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:05 pm

Mia Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaya
Verzorger
Seaya


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 28-11-09

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:06 pm

wie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:07 pm

Weet ik veel.
Ik denk dat jij Mia bent.
Of je bent Iris.
Of je bent nieuw
maar dat lijkt me stug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:08 pm

Mia typt niet met hoofdletters*I*
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:12 pm

Shimara schreef:
Mia typt niet met hoofdletters*I*

Dat is zo irritant
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:24 pm

Ze is een vriendin van mij en heet Benthe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:25 pm

OH OH HAAR KEN IK GELOOF IK WEL VAN JOU
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimeza nov 28, 2009 6:26 pm

Ze is nu bij mij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimezo nov 29, 2009 2:45 pm

eum.
sorrie dan dat ik niet met hooftletters typ *I*
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimezo nov 29, 2009 6:28 pm

Mia. schreef:
eum.
sorrie dan dat ik niet met hooftletters typ *I*
Dan moet je dat wel gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimezo nov 29, 2009 7:00 pm

Yuriko schreef:
Mia. schreef:
eum.
sorrie dan dat ik niet met hooftletters typ *I*
Dan moet je dat wel gaan doen

iIk doe mijn best *I*
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaya
Verzorger
Seaya


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 28-11-09

Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitimezo nov 29, 2009 7:06 pm

Maar goed, ik ben die Mia dus NIET!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seaya Koiniko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seaya Koiniko   Seaya Koiniko Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seaya Koiniko
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het grote meer bij Osuké.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Personages :: Het aanmelden-
Ga naar: