Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het verlaten graf kerkje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:09 pm

Yuriko's armen lagen om Ayase heen geklamt. Ze duuwde hem nog meer tegen haar aan terwijl de warmte alleen nog maar heviger werd.
Een klein laagje zweet stond op haar voor hoofd terwijl ze met hem mee bewoog. Het gekruin werd met de minuut harder en haar ogen waren dicht geknepen.
Het gevoel was zo heerlijk. Te mooi om over na te denken, te mooi dat je het eigenlijk niet kon voelen.
En het was met Ayase. Nog altijd haar Ayase. Iets waar ze trots op was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:09 pm

Het haar van Ayase zat aan zijn voorhoofd vastgeplakt, en hij gloeide van alle kanten. Hij bewoog zich steeds sneller en heviger in Yuriko, en genoot van haar gezicht dat bij elke schok steeds iets vertrok. Ayase legde zijn hoofd in zijn nek en kreunde zacht. Hij liet zijn lichaam weer even ontspannen, en hijgde nog even na. Hij liet zich naast Yuriko zakken, en sloeg een arm om haar heen. 'Ik hou van je,..' zei hij zachtjes, en drukte een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:17 pm

Yuriko hijgde harder en bewoog mee in zijn tempo. Niets was meer beschrijfbaar. Niets was meer wat het leek, alles was geweldiger dan het geweldigste.
Yuriko's haren waren lichtelijk nat van het zweet en toen hij eenmaal stopte hijgde ze rustig na en keek naar Ayaae die naast haar ging liggen. Vermoeid maar met een heerlijk gevoel draaide zich naar hem toe, maar deed niets ze staarde hem alleen maar dromerig aan. 'Ik hou ook van jou'. zei ze nog steeds dromerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:22 pm

Ayase glimlachte, en lag met een tevreden gevoel naast Yuriko. Hij had zich nog nooit zo ontspannen gevoeld in zijn hele leven. Zo volmaakt. Ayase had nog altijd zijn armen om Yuriko heen geklemd, alsof hij haar nooit meer liet gaan. Alsof alles nu goed was, en de rest van de wereld niet langer bestond. Hij streek met zijn hand zachtjes door Yuri's haren heen. Dit ging nooit kapot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:32 pm

Yuriko drukte zich tegen Ayase aan en wurmde zich in zijn borstkast. Haar hand krulde om zijn onderug en ze trok zich zelf nog wat meer tegen hem aan terwijl ze nog altijd zachtjes hijgde.
Het enige wat ze voelde was perfectie. Het perfecte gevoel dat ze had, dat ze Ayase had. Dat ze bij hem lag. Ze voelde zich zo perfect.
Ze wilde hem niet meer los laten, niet meer weg gaan uit zijn borstkast. Ze wilde voor altijd bij hem blijven, hem voor altijd die van haar noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:37 pm

Ayase zuchtte. Niet een zucht van verveling, maar juist van innerlijke rust en oneindige tevredenheid. Het leek allemaal wel idioot waanbeeld. Een fata morgana. Maar het was allemaal gewoon echt, hij lag hier echt met Yuri in zijn armen. Zij hoorde bij hem, en bij niemand anders. Nu wist hij alles zeker. Ayase verroerde geen vin. Hij wilde nergens anders zijn op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:41 pm

Yuriko begon spontaan de giechelen. 'Ik stik', zei ze lachend en ze trok haar gezicht weer uit zijn borstkast en keek hem hijgend aan.
Een enorme grijns stond op haar gezicht en ze kuste Ayase weer op zijn warmte lippen.
Haar hand verplaatste zich naar onder en ze liet daar haar hand rusten.
Ze voelde hoe het leek alsof ze tot een smolten. Ze waren perfect samen. Een geweldig team die alles aan kon zolang ze maar samen waren. Iets waar niemand meer tussen kon komen. Niemand mocht hier tussen komen.
Niemand mocht Ayase wat doen. Hem aan raken met een nekle vinger en er slechte bedoelingen bij hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:45 pm

Ayase grinnike. 'Dit was geweldig,' zei Ayase zachtjes, terwijl hij met een grijns in Yuriko's ogen keek. 'Dit vergeet in nooit meer,' zei hij nog. Hij legde een arm onder zijn nek, zodat zijn hoofd wat ondersteuning had en hij Yuriko beter aan kon kijken. Het begon eindelijk tot hem door te dringen dat dit geen leugen was, maar de harde, maar geweldige waarheid. Yuriko's lichaam leek wel voor altijd aan de zijne gebonden te zijn. Een ondoorbreekbare band, van een geweldig vertrouwen. Het was goed, dat was zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:51 pm

Yuriko grijnste, steeds weer als ze in zijn ogen keek kreeg ze dan onbeschrijfbare gevoel. Het gevoel dat zo geweldig was. Het gevoel dat alleen nog maar meer wilde.
Ze liet haar hand door zijn haar strelen. Zijn prachtige zwarte haar en staarde hem dromerig aan.
'Jij bent geweldig', mompelde ze dromerig en ze liet haar hand steeds herhalend door zijn haar strelen. 'Jij bent het mooiste wat ik me ooit voor had kunnen stellen', mompelde ze er nog steeds dromerig achter na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 9:56 pm

Ayase voelde zich vereerd door deze woorden, deze lieve woorden, die zó veel voor hem betekenden. Ayase glimlachte. 'Jij ook voor mij,' zei hij oprecht. Hij meende alles wat er in deze kamer gebeurd was, hij zou nooit tegen Yuriko kunnen liegen. Zelfs al zou iemand hem miljoenen betalen om tegen haar te liegen, dan zou hij het nog niet doen. Ayase voelde zich moe worden, en zijn ogen leken telkens dicht te vallen. Hij keek een beetje slaperig naar Yuri. 'Wat nu..?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 10:08 pm

Yuriko zuchtte tevredeb 'Gelukkig', mompelde ze slamperig. Ze was op. Had geen energie meer. Het liefst wilde ze weer in zijn armen kruipen en in slaap vallen maar de kou begong langzaam door te dringen en een enorme laag kippevel kwam op haar rug.
'Mmmh', kruinde ze zachtjes terwijl haar ogen gesloten waren. 'Ik wil slapen', zei ze totaal vermoeid. Ze kroop weer tegen Ayase's lichaam in de hoop het weer warm te krijgen maar ze rilde alnog. 'Ik heb koud', piepte ze en ze probeerde zich nog meer tegen hem aan te drukken, maar ze bleef het koud hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 10:49 pm

Ayase glimlachte. 'Kom, we kleden ons aan, ik bevries hier zowat,' zei hij droog, en rilde even. Hij ging langzaam overeind zitten, en raapte moeizaam alle kleren bij elkaar die echt overal verspreid lagen. Sommigen lagen eng dichtbij kaarsen die nog ongestoord stonden te branden. Toen Ayase dacht dat hij alles had gevonden spreidde hij alles uit over het altaar, en zocht zijn kleren uit. Ineens had hij een BH in zijn handen. 'Die moet van jou zijn,' zei hij grinniktent, en gooide hem in de handen van Yuri.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 11:13 pm

Yuriko voelde hoe het laatste beetje warmte weg ging en ze sloeg haar armen om zich heen. Ze keek met slaperige ogen naar Ayase die bezig was alle kleren op te raoen. Ze giechelde toen ze hem zo naakt zag rond sloffen opzoek naar alle kleren die over al versprijd lagen.
Ze kwam al helemaal niet meer bij toen Ayase met haar BH in haar handen stond. 'Ja, die van mij', zei ze terwijl haar wangen rood werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayase
Verzorger
Ayase


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 07, 2009 11:28 pm

Ayase grinnikte. 'Sexy hoor,' zei hij, en legde zijn vingers even op de lippen van Yuriko. Hij hijsde zich in zijn boxer, en daarna ook in de rest van zijn kleren. 'Waar zijn mijn schoenen in hemelsnaam?' vroeg hij droog, meer aan zichzelf dan aan Yuriko. Hij keek een beetje verstrooid om zich heen, en vond er 1 in een verre hoek, en eentje aan de andere kant van de kamer. 'We hebben er wel werk van gemaakt,' zei Ayase grinnikent, toen hij zijn schoenen oppakte,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 08, 2009 11:52 am

Yuriko bloosde terwijl ze zonder moeite haar bh vast maakte. 'Leuke boxer', grijnste toen ze de gele sponsbob boxer zag.
Ze liet zich even naar achter vallen en zuchtte tevreden. Haar oog viel op de andere schoen van Ayase maar ze hield haar mond. Yuriko vond het wel schattig hoe hij alle kleren en schoenen aan het zoeken was.
Toen ze weer overijnd kwam trok ze haar shirt aan en keek ze dromerig naar Ayase die uit eindelijk een van twee schoenen gevonden had. 'Wij maken overal werk van', zei ze met een grijns en ze trok Ayase weer even tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten graf kerkje   Het verlaten graf kerkje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verlaten graf kerkje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Verlaten Tombe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: