Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Thriller way

Ga naar beneden 
+2
Yuriko
Resi
6 plaatsers
AuteurBericht
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 3:52 pm

(inspiratie-loze titel maar ach?)

[i]Resi heeft van een man in een café gehoord over een zombie plaag rond midder nacht op halloween, het is de datum dat de doden hereissen en veel schade aanrichten in de dorpen. Bloembakken stuk slaan, ramen in gooien, mensen lastig vallen, honden en katten opeten. Sommige nemen zelfs oude, of nog kleine baby's mee de dood in omdat ze niet alleen willen liggen. Er is een beloning voor wie de doden kan tegen houden en ze de avond bij halloween op de begraaf plaats kan houden. Namelijk; een jaar lang gratis snoep bij het snoep zaakje van Osuké, en ieder 1 goudstuk. Dat is nou niet zoveel, maar dat maakt niet uit. Sommige mensen gaan alleen mee voor de kick; om midden in de nacht op halloween rond te zwerven op een kerkhof. Ieder van de mensen krijgen een kaart en een soort van speciale dolk om doden de dood weer in te leiden, want je kan vechten wat je wil, zonder die dolk gaan de doden niet weer dood.
Resi heeft hiervoor natuurlijk wel een groepje van zo'n 4 man nodig, denk jij dat jij het aankan? Schrijf je dan nu in!!

Dit topic opent zich in de avond, dus schrijf je niet in als je al zeker weet dat je er dan niet bent.
Ik wil graag dat je meer post dan 4 regels,
ik zeg waarneer we beginnen,
en niet powerplayen.
Ik denk dat ik de groep later verdeel, dan worden de opgesplitst.
dit is geen plek voor je liefdes scene's. Er lopen zombie's rond die je elk moment kunnen vast grijpen en meesleuren onder de grond,
dus hou je daar aan.
Mensen:
Resi
Yuriko
Shimara
Zero
Sorrow
Kira

OH EN VOORDAT IK HET VERGEET. JE MOET VERKLEED KOMEN.*i*
---


Laatst aangepast door Resi op za okt 31, 2009 6:00 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 3:54 pm

((Count me in >D))
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 3:55 pm

(Nou, Shimara dan maar mee doen hé *I*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 4:14 pm

(( Ewa ik ook xD!))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 4:15 pm

((wilt wel meedoen x,x maar moet vanavond weg xS))
((dus kan toch nii))
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 4:35 pm

((Okay, we moeten dan nog een stuk of 2 mensjes. 1 is ook goed maar dan zijn we met een oneven aantal.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 4:47 pm

(Lies, dingen zoals dit -feesten en dat soort stuff- doen het meestal goed voor een aantal dagen, dus zal dit topic heus niet gesloten worden morgen. Dus kan je makkelijk meedoen *I*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 4:49 pm

(het begint alleen wel vanavond, neem ik aan )
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 5:13 pm

((kan dit persoontje nog mee doen?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 5:15 pm

Shimara schreef:
(Lies, dingen zoals dit -feesten en dat soort stuff- doen het meestal goed voor een aantal dagen, dus zal dit topic heus niet gesloten worden morgen. Dus kan je makkelijk meedoen *I*)


a, x3
dan doe ik mee
x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 6:01 pm

Mia. schreef:
(( mia doet mee 8D,als dat kan xd ))

(eigenlijk was Kira eerst, en ik heb eindelijk een even aantal, maarja..Het ik ook lullig om tegen jou te zeggen 'nee dat kan niet' en straks Aly, als die nog komt, te zeggen van 'ja kom er maar bij'. Hoe dan ook; om 7 uur start ik. Hoe dan ook *I* )
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 8:38 pm

Resi snoof stik zenuw wachtig de geur op; de geur van de avond, het kerkhof, en een vaag luchtje van spanning en verdoemenis.
Misschien zou het maar een grote grap zijn, dit hele verhaal. Het leek ook heel erg onwerkelijk.
Hij veegde zijn handen af aan zijn rosé te schattige lolita jurkje. Waarom had hij dit ding juist net aangetrokken? Waarom had hij het gewoon niet laten hangen en was hij gewoon zonder kostuum naar het kerkhof gegaan, maar dat hoorden niet. Op halloween moest je verkleed zijn, zelfs als je zombie's ging killen.
Het typetje dat naast hem stond bleek een stuk minder zenuwachtig te zijn, maar wel vrij ongeduldig. 'Resira-Chan*, waar blijven je vrienden?'
Resi huiverden even, 'snel..,' beantwoorde hij de vraag van de 'begravenis ondernemer', hij meenden een klein glimlachje te zijn op de man zijn gezicht te zien. 'De doden wachten al lang genoeg, mijn jongen dame..'
Resi's gezicht vertrok, hij had zich maar voorgesteld als Resira Shadoe, een meisje van adellijke afkomst. Dat leek hem beter,
de man had een paar dolken in zijn hand. Hij had uitgelegd dat de dolken voor Resi waren en zijn "vrienden", omdat je met magie of andere wapens niet ver kwam.
De man had een bleek gezicht, en zilver kleurig haar onder zijn hoedje.
Resi bedacht zich dat die man netzogoed een zombie kon zijn,
en dat was een nare gedachten nu je hier zo stond; alleen als een machteloos "lolita meisje" naast een zombie man die dolken in zijn handen heeft in het donker, voor een kerkhof.
Hij wachten ongeduldig op de mensen die hij had gevraagd, zolang ze maar kwamen.

(* WHAHAHA. oh sorry)[img]Thriller way 27zao15[/img]


Laatst aangepast door Resi op za okt 31, 2009 8:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 8:46 pm

Yuriko kwam dood nuchter aan gelopen. Totaal niet bang aangezien ze ook schaduwen kende. Sterker nog ze was een volgeling van de schaduwen. Maar daar wilde ze niet over na denken. Het was halloween. Een van Yuriko's favoriete feesten en Katsuro was natuurlijk ook gezellig mee.
Dat vond hij zelf alleen wat minder, maar hij ging maar gewoon mee.
Toen Yuriko er eenmaal was zag ze Resi en snelde op hem af. In de eerste instantie herkende ze hem niet eens, maar toen ze beter keek zag ze dat hij het was. Zelf was ze in het tegen overgestelde gekomen. Resi was sweet lolita en Yuriko gothic lolita. Het was raar, ze wisten het niet een van elkaar
Yuriko tikte vrolijk op zijn schouder. 'Hee, ik ben der', zei ze zonder enkele klank van angst in haar stem.
Ze vond het alleen maar heel leuk en spannend, niet eng.

Thriller way Jtxeno
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 8:52 pm

Shimara liep gapend het kerkhof op en trok haar haar beter in de staart. Het zat best vreemd, aangezien ze haar haren altijd los had hangen. Maar ja, beter dan een mislukte jurk dragen. Verkleed gaan als de Legende Sayuki Hikura, de wapen meesteres, was best wel leuk. Beter dan al die andere afgezaagde kostuums.
Toen ze dacht in de verte Yuriko zag staan, zwaaide ze en kneep haar ogen tot spleetjes. Pas toen ze dichterbij kwam, zag ze dat het niet Yuriko was, maar Resi. Ze keek hem vragend met grote ogen aan en moest haar best doen om niet in de lach te schieten. 'Wat heb jij nou aan?' Ze beet op haar tong, zodat ze niet in de lach zou schieten en ging voor hem staan.

Thriller way Girl2c
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 8:59 pm

Kira huiverde toen ze over het kerkhof liep, naar de afgesproken plek. Overal zag ze doden ronddwalen, sommige probeerde zelfs een gesprek met haar aantegaan. Soms was die kracht helen wat minder fijn. Ze hield zich in om niet te gaan rennen. In de verte zag ze enkele gedaantes staan. 1 ervan leek wel een vrouw. Ze kwam langzaam dichterbij, toen ze nog een keer keek herkende ze Resi in de vrouw. Ze moes t zich inhouden om niet te gaan lachen. Ze stak haar hand op en zei niks van Resi's look. Kira zelf was gekleed in een zwarte, lange, pikzwarte jurk. Haar wild krullend haar had ze speciaal voor deze avond pikzwart geverfd, dat zag er best angstaanjagend uit vooral doordat haar gezicht wel wit leek. Ze had haar lippen felrood gestift en een zwart randje om haar ogen aangebracht. In haar handen had ze om haar look af te maken een stapeltje tarot kaarten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 9:06 pm

'Niks,' snauwde Resi Shimara toe, de begravenis ondernemer klapte even in zijn handen. 'Jullie verstoren de nacht met jullie gebrabbel,' sisde de man, op een manier waar zelfs de bijdehandste zijn mond dicht zou houden. 'Ik neem aan dat er meer komen, geeft niet, ik leg alles alvast uit,' hij schraapte zijn keel, 'Resira heeft jullie allemaal uitgenodigd, jullie zijn de uitverkorenen voor vanavond, jullie zijn de enige die het aandurven om tegen de doden te vechten, wetend dat er een groot risco is te worden meegesleurd de aarden in, opweg naar de eeuwige duisternis. Nee, doden zijn niet zomaar zielloze zombie's zoals het jullie word verteld, ze zijn duister, duisterder dan jou Yuriko Kukoi..' Resi volgden de man zijn blik en keek met grote vragende ogen naar zijn zus, hoe wist deze man nou opeens Yuriko's naam?
'maar ze kunnen ook goede mensen zijn, verdwaalt en weer opzoek naar hun graf, daarom wil ik dat jullie niet klakkenloos een gevecht met hun begint. Je kunt de doden heel goed onder scheiden, de slechte doden die geen rust vinden zijn nog net mensen, de verdwaalden doden zijn half verrot, en laten waarschijnlijk een spoor van een soort zwart bloed achter..,' de man schraapte zijn keel. 'Ik breng jullie tot de dark angel,' hij wees naar een beeld verder op. Een engel, het leek kyryé zelf wel. Maar deze was van steen, en had een wegschaal in haar handen.
'Als we daar voorbij zijn deel ik jullie in groepen, en geef ik ieder van jullie deze speciale dolk, om de slechte doden door hun hart te steken, jullie hoeven jullie niet zorgen te maken, want als een doden weer sterft lost hij als rook op. Geen lijken, geen bloed. De goede doden moet je alleen naar hun graf lijden, de rest gaat vanzelf wel..,' de man glimlachten even kortaf. 'Oh, en dan nog wat, als jullie een oudere vrouw tegen komen, met een klein meisje naast haar, zou je ze dan de groeten van mij willen doen..?' even klonk de man zijn stem heel zacht, en lief. Resi knikte, 'natuurlijk,' de man klapte in zijn handen, 'nog vragen?' hij keek de groep rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 9:18 pm

Mia. schreef:
(( laat mia er maar uit xd. ik ben zo insperatie loos dat ik geen normale zin kan type T_T ))

(je bent of uit. of in. *I*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimeza okt 31, 2009 9:58 pm

Zero die was verkleed tussen 2 personages De eerste was van Naruto : Uchiha Sasuke De 2de was van zijn spel Kingdom Hearts 2 Sora *Halloween Form* Hij was uitgenodigd door resi en hoorde het hele verhaal van top tot teen en verhoorde de man compleet en was toen klaar om hem te vragen. '' Dus als ik het goed begrijp is er een kans dat we ook de goeien kunnen doden '' Zei hij . De man was wel de enigste die zijn vraag misschien kon begrijpen hij wou niet god spelen

Thriller way Uchiha-sasuke-wallpaper-1 ((Die link van Sasuke werkt niet maar oke iedereen weet hoe hij eruit ziet))

Thriller way SoraHalloween
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimezo nov 01, 2009 4:41 pm

Sorrow kwam verkleed als Generaal van 1 of ander leger bij Shimara en de anderen staan. Zijn kostum voelde al net zo irritant aan als het pak dat hij voor dat gala moest hebben. Hij bekeek even naar wat de anderen aan hadden en merkte oppeens iets op aan Resi. 'uuh...' Dat was het enigste dta hij kon uitbrengen. Hij beet hard op zijn tanden om niet te lachen. Nooit in heel zijn leven had hij verwacht om een jongen in zo'n kleed te zien. Hij hield zijn hand voor zijn mond en keek kuchent de andere kant op. Hij besefte maar al te goed dat hij niet mocht lachen maar het was enorm moeilijk. Hij had zelfs zoiets nooit verwacht van Lucas en hij is redelijk... vreemd.

Thriller way 381670


Laatst aangepast door Sorrow op zo nov 01, 2009 4:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimezo nov 01, 2009 4:43 pm

Sorrow schreef:
Sorrow kwam verkleed als generaal van 1 over ander groot leger. De wind speelde met zijn haren terwijl hij door het kerkhof liep. Zoekend keek hij om zich heen of hij Resi en de andere zou zien maar hij leek niemand te vinden. Hier en daar zag hij wel wat dode hebberig naar hem zitten te kijken. Waarschijnlijk wilde ze zijn zwaard bedacht hij. Hij versnelde zijn pas om de anderen te vinden want hoe langer hij daar alleen was hoe meer hij een slecht gevoel kreeg om hier te lopen.

Thriller way 381670

(( de doden zitten nog onder de grond, en je kan nog niet het kerkhof op, dus het klopt niet helemaal xP))
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimezo nov 01, 2009 4:58 pm

((zo, xd, had eerst nog eens moete leze vor ik m'n eerste berichtjj neerzette, k'was al redelijk goe vergete wa er allemaal in da eerste bericht stond xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimezo nov 01, 2009 5:03 pm

Shimara keek vanuit haar ooghoeken naar Sorrow die naast haar was gaan staan en keek toen weer naar Resi. Ze snapte heel goed waarom Sorrow zo reageerde, ze had zelf ook zo gereageerd. Maar nu brandde er één vraag op haar lippen: waarom had Resi in godsnaam zoiets nou weer aangetrokken!? En wat was er met die naam? Door één vraag, kwamen er 100de bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimezo nov 01, 2009 5:09 pm

Resi voelde blikken branden in zijn rug, 'later..' mompelden hij zacht.
De man had zero even droog aangekeken, 'je hebt niet geluisterd,' beverstigde hij droog.
'Volg mij,' voegde de man er aan toe, hij openden het hek van de poort, het maakte een naar piepend geluid.
Resi liep vlak achter de man, hij wist niet wat veiliger was; achter blijven in de donkeren nacht of achter deze griezel aanlopen.
Als je goed keek zag je al wat bloed spatten op Resi's jurkje.., maar die probeerde hij zo veel mogelijk te bedekken.
De man keek af en toe achter om, en wachten op de rest van het span.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mido
Reiziger
Mido


Aantal berichten : 577
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijswijk (Den Haag)

Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:24 pm

Zero die met hem mee liep keek gewoon naar voren. Ik ben bereid alles te doen om sterker te worden.. Hij wou alles op ze eigen weg, ze eigen kracht. Maar soms heb je ook andere nodig .. vandaag was die dag. Dus is hij ook sterk genoeg om met zijn groep waar hij zo in gedeeld mee gaat worden het vol te houden...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mido-iraq.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Thriller way Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thriller way   Thriller way Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thriller way
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: