Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het steegje naast de herberg

Ga naar beneden 
+2
Mia.
Haru
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

Het steegje naast de herberg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:12 pm

Yuriko keek toe met grote ogen, diep van binnen wist ze hoe kansloos ze was tegen hem. Maar ze bleef naïef. Ze keek naar botten die vlak voor haar gestopt waren. Haar ademhaling was zwaar, maar ze wilde niet toegeven hoe bang ze ook was.
'Als jij zo veel doet.. Waarom stop je dan', zei ze met een angstige ondertoon. Toch probeerde ze zo sterk mogelijk over te komen ook al was het vast enorm doorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anza
De Sterke Vechter
Anza


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-12-09

Het steegje naast de herberg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het steegje naast de herberg   Het steegje naast de herberg - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 19, 2009 11:50 pm

'Een simpele vraag, waar ik maar één antwoord op ken. Maar, dat is veel te ingewikkeld. Maar, ik kan je wel vertellen in het kort dat de Engel des Duisternis het niet wil,' zei hij terwijl hij zijn botten terug zijn lichaam in trok. De botten gingen één voor één weer terug naar de juiste plek, waar ze hoorde.
De tatoeage op zijn bovenarm brandde en begon hevig te jeuken. Toch bleef hij gewoon in dezelfde houding staan, alsof er niks aan de hand was. Maar naar mate de minuten verder streefde, werd de pijn erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het steegje naast de herberg
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Torn's Inn - Herberg.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: