Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Muziekschool van Osuké

Ga naar beneden 
+5
Mia.
Kira Tachibana
Lumia
Haru
Moon
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimema nov 02, 2009 9:58 pm

Yuriko zag hem dichterbij komen. Haar hart klopte bijna uit haar lichaam. Maar hij kuste haar niet op de plek waar ze verwacht had. Haar wang verwarmde onderzijn warme lippen.
Het was zo lief, zo lief hoe hij het kusje gaf. Ze kon het niet laten en sloeg haar armen stevig om hem heen. Haar hoofd zat in zijn buik gepropt en ze drukte hem nog iets steviger tegen zich aan.
'Er komt een hele mooie lange vrouw die niet een liliputter is zoals ik en ze heeft heel lang haar en ze is heel mooi en ze heeft tieten van hier tot Tokyo en ze houd heel veel van je en gaat hele goede sex met haar hebben en ze zal je nooit bedriegen en.. en', Yuriko ratelde ze een heel verhaal terwijl ze nog steeds haar gezicht in Heaths maag had verstopt.
'En als iemand jou aan raakt vermoord ik die gene', zei ze streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 2:47 pm

Heathcliff lachte zacht en grijnsde. Hij gooide zijn armen ook om haar heen, en voelde haar hoofd in zijn maag. Hij grinnikte om haar. 'Hmm, die tieten en die seks zie ik wel zitten..' Hij lachte luidop en keek toen naar Yuriko in zijn armen. Hij kon haar gezicht niet zien want dat zat in zijn buik gedrukt. Hij wreef even over haar rug met zijn hand. 'Da's goed om te weten..' zei hij op wat Yuriko besloot. 'Ik mag Ayase niet, maar ik weet zeker dat hij goed voor je zal zorgen! En als hij dat niet doet..' Heathcliff kraakte zijn knokkels en grijnsde nog steeds. Hij keek naar Yuriko. Ze mocht hem vasthebben zolang ze wou. Ze mocht hem loslaten wanneer ze wou. Hij liet haar doen. Zijn beste vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 2:58 pm

Yuriko grinnikte. 'Jongen en tieten..', mompelde terwijl ze hem nog steeds vast hield. Hij was zo groot en beschermend en warm. Zo vast houd baar. Ze zuchtte diep en te vreden. Het liefst liet ze hem nog niet loos. Ze snoof nog een keer zijn geur op en besloot toen langzaam los te laten.
'Ik zorg er wel voor dat jij en Ayase bevriend raken', zei met een kleine grijns. 'Want hoe kunnen mijn beste vriend en vriendje nu een hekel aan elkaar hebben?', ze liep weer terug naar de piano en sprong weer op de vleugel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 3:26 pm

Heathcliff grinnikte en liet Yuriko zacht los. Hij grijnsde en zag hoe ze zich op de vleugel zette. Hij liep zelf ook richting de piano en zette zich op het bankje voor de toetsten. 'Je mag proberen, maar ik kan niks beloven..' zei hij bedenkelijk. 'Hij is niet echt het type waar ik goed mee opschiet, vrees ik.' Hij plingelde heel even op de piano. 'Sorrow! Dat is m'n makker.' Hij grinnikte. 'Maar daar kan jij het weer niet zo goed mee vinden..' Hij keek op naar Yuriko. 'Waarom eigenlijk niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 4:01 pm

Yuriko rolde op haar buikt en ging voor Heath liggen op de vleugel. Haar hoofd was ondersteund op haar handen en ze keek hem grijnzend aan. 'Ayase is een schat, geloof me', zei ze lachend.
Ze wilde verder over hem praten maar bji het horen van Sorrow's naam keek ze hem verbaast aan. Ze was verbaast over het feit dat iemand uberhaupt met Sorrow over weg kon maar Heath? 'Hmm.. Sorrow', zei ze terwijl ze even na dacht. Na een paar tellen schudde ze haad hoofd. 'Nehh, hij is vaag..', zei ze fronsend.
'Maar interessand', voegde ze er aan toe. Na het woud was Yuriko bereid om alles te doen om er achter te komen wat er in zijn verleden gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 4:07 pm

Heathcliff grijnsde. 'Jah, Sorrow.. Ik moet wel zeggen, ik weet ook niets over hem, maar hij is wel cool..' Hij grinnikte even en plingelde weer wat op de piano. Hij keek op naar Yuriko. 'Maar niet cooler dan jou, natuurlijk!' Hij grijnsde en knipoogde. Hij zat nu met zijn twee handen allerlei toetsen in te drukken. Hij vermaakte zich wel. 'Maar Ayase, een schat?' Hij trok bedenkelijk een wenkbrauw op, en grijnsde weer. 'Een rat, ja..' Hij grinnikte even om zijn eigen rijmpje, en grijnsde toen verontschuldigend naar Yuriko. 'Hij was zo bang van me, op het gala. Ik zag het in zijn ogen..' Hij grijnsde vermakelijk en genoot van het opscheppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 4:24 pm

Yuriko keek hem fronsend aan. 'Sorrow.. cool?', zei ze bedenkelijk. 'Nee dat gaat niet samen', zei ze lachend. Sorrow was bijna de enigste persoon die ze niet kon aflezen. Geen verhaal achter kon zien. Een verhaal dat ze wilde weten.
Al snel werden haar gedachten al weer getrokken bij het horen van Ayase's naam. Ze keek hem even quasi-boos aan. Ze probeerde bij zijn haar te komen om het eens goed door de waar de frummelen maar haar arm was net iets te kort.
Yuriko keek hem spottend aan. 'Ayase? Bang voor jou?!', zei ze met een valse grijns.
Ze sprong van de vleugel af en ging voor op zijn schoot zitten. 'Dacht jij dat?', zei ze nog steeds met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 4:32 pm

Heathcliff lachte even. Vooral om Yuriko's boze gezicht. Hij leunde plagerig naar achteren zodat ze zeker niet bij zijn haren kon met haar armpje. Hij beantwoorde Yuriko's spottende blik met een brede grijns. Hij volgde haar met zijn ogen en liet haar op zijn schoot zitten. Stiekem vond hij het wel leuk als ze dat deed. Hij zette zich wat rechter en keek over haar schouder. 'Hij was zo bang voor me! Hij deed het zowat in zijn broek.' Hij grijnsde spottend. 'Hij hield zich enkel sterk om stoer over te komen bij jou..' Heathcliff wiebelde opscheppend met zijn wenkbrauwen. 'Iets wat ik niet moet doen, want ik bén nooit bang en ik bén altijd stoer!' Hij grijnsde en plingelde nog even op de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 6:06 pm

Yuriko zette zich nog wat beter op zijn schoot en nu ze er eindelijk bij kon ging ze met haar hand door zijn haar. Ze keek hem met twinkelende ogen aan terwijl ze nog altijd breed grijnsde.
Ze keek hem spottend terug aan en lachtte. 'Denk jij dat?', zei ze en ze ging met haar armen over elkaar zitten. Ze wierp hem een uitdagende blik en de zelfde valse maar speelse grijns kwam weer terug.
'Volgens mij was je wel bang hoor..', zei ze terwijl ze spottend haar wenkbrouw wiebelde. 'Jaaaa', zei ze en ze porde met twee vingers in zijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:09 pm

Heathcliff lachte toen Yuriko met haar hand door zijn haar ging. Hij schudde het even heen en weer zodat het terug een beetje beter lag. Hij keek haar grijnzend aan. 'Ik denk dat niet, ik ben daar zeker van.' zei hij overtuigd en nog steeds grijnzend.
'Ik was niet bang!' zei hij nep-gekwetst. 'Ik was gewoon bang dat wij nooit meer vrienden zouden zijn!' zei hij als een excuus, en hij stak plagerig zijn tong uit.
'Als ik en jouw Ayase zouden vechten, win ik sowieso..' zei hij stoer en hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen. 'Heb je z'n zielige armpjes al eens gezien? De mijne zijn zeker het dubbele!' Heathcliff hief stoer zijn arm op en spande elke spier op, zodat de grote spierballen duidelijk werden. Hij grijnsde breed. 'Indrukwekkend, he?' zei hij opscheppend. Hij grinnikte. Hij vond het wel leuk om de uitslover uit te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:22 pm

Yuriko keek even, misschien 2 seconde dromerig naar de manier waarop Hetah zijn haar weer goed schudden. Met nog altijd de breedse speelse grijns keek ze hem aan.
'Wij.. nooit meer vrienden', zei terwijl ze hem met grote ogen aan keek. 'Denk maar niet dat je zo makkelijk van me af bent mannetje', ze lachte naar hem, voelde het blije gevoel weer. Het gevoel wat ze altijd bij hem had. Het gevoel waardoor ze dacht dat het meer dan vriendschap was.
'Ayase zou winnen, honderd procent', zei ze pesterig. Ze vond het heerlijk om zo bij Heath te zitten, met hem te lachen. De opschepper, dacht ze lachend bij zich zelf.
Ze keek even naar zijn spieren die hij liet zien en kneep er even in. 'Toe maar', zei ze grijnzend. 'Kan je mij ook optillen?', vroeg ze terwijl haar grijns alleen nog maar breder werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:39 pm

Heathcliff grijnde en grinnikte om wat Yuriko zei. Hij keek nep gekwetst toen ze zei dat hij niet van Ayase kon winnen. 'Ik kan Ayase zo in de pan hakken, als ik wil..' zei hij stoer. 'Maar dat zou ik jou natuurlijk nooit aandoen.' Hij glimlachte even charmant, en grijnsde toen terug breed. Hij voelde hoe Yuriko aan zijn arm voelde, en spande ze voor de gelegenheid nog wat meer op. Hij grinnikte bij de vraag van Yuriko. 'Wat voor een domme vraag is dat nu weer?' zei hij plagerig. 'Natuurlijk kan ik je opheffen! Ik ben de sterkste man van het Zuiden!' Hij deed teken dat Yuriko van zijn schoot moest gaan, en stond toen op. Hij zette zijn vuist tegen zijn handpalm en kraakte even zijn nek. Hij stak zijn armen grijnzend uit. 'Kom maar!' Hij klonk uitnodigend en blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:45 pm

Yuriko knikte spottend. 'Tuurlijk Heath', zei ze lachend en ze woelde nog een keer door zijn haar.
Ze voelde dat Heath zijn armen aan spande en grijnste even. Hij hand inderdaad enorme spieren wat ze wel leuk vond aan jongen.
'We zullen nog wel eens zien of je mij kan op tillen', zei ze terwijl ze van zijn schoor af sprong. Ze keek hem grijnzend aan en keek hem bedenkelijk aan. Bij het knakken van zijn neek keek ze hem even eng aan, waarna ze haar eigen vingers knakte. 'Vinger kracht', zei ze stoer.
Ze keek naar zijn uitnodigende de armen en liep met kleine passen naar hem toe. 'Je houd me niet', zei ze tegen stribbelend. Toen ze eenmaal voor hem stond keek ze hem angstig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:51 pm

Heathcliff grijnsde, en kon zijn gedachten even niet voor zichzelf houden. Hij stond recht voor Yuriko en je zag dat hij zijn lach moest inhouden. 'Bij 'vinger' kracht krijg ik even verkeerde ideeën..' Hij grinnikte en keek even naar de grond. Hij blies even uit. 'Okay, waar was ik?' zei hij na zijn kinderachtige opmerking, die hij zelf wel grappig vond. 'De enige manier om uit te vinden of ik je kan houden, is door het uit te proberen, nietwaar?' Hij grijnsde breed en zette zich schrap. Hij nam Yuriko in zijn armen, wat nog niet zo indrukwekkend was. Hij keek haar grijnzend aan. 'Klaar om getild te worden?' vroeg hij uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 7:56 pm

Yuriko keek hem lachend aan. 'Vies peuk', zei ze terwijl ze hem een niet zo harde stomp in zijn maag gaf. Even werd ze rood en probeerde het plaatje dat ze nu zag weg te drukken in haar gedachte.
'Je ging me optillen..', zei ze terwijl ze hem weer angstig aan keek. Ze slikte en hoopte dat ze niet dood zou gaan. Wat natuurlijk overdreven was, maar ze vond het wel eens leuk om het overdreven meisje te spelen.
Yuriko voelde zijn armen om haar middel en zuchtte tevergeeft. 'Nee', zei ze lachend.
Diep van binnen vond ze het geweldig dat Heath haar optilde, dat zijn armen op haar middel zaten maar ze mocht er niet aan denken. Ze had Ayase.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 8:14 pm

Heathcliff grijnsde en lachte even toen hij de stomp in zijn maag voelde. Hij knipoogde even naar Yuriko.
Ze lag nu in zijn armen, en dat voelde verdacht goed. Ze was helemaal niet zwaar, en zou niet moeilijk zijn om op te tillen. Hij grijnsde. 'Oke, zet je schrap..' Hij ademde diep in en spande zijn armspieren op. Heathcliff bracht Yuriko ter hoogte van zijn hals. De aders in zijn armen kwamen er dik op te liggen. Hij grijnsde, maar kon niet veel zeggen door de inspanning. Je zag hoe hij zich klaarzette voor het tweede deel. 1.. 2.. 3.. Drukken! Heathcliff's armen drukten Yuriko de hoogte in, boven zijn hoofd. Zijn armen waren nu gestrekt en Yuriko lag op zijn handen. Hij keek naar boven. De aders in zijn hals waren ook zichtbaar geworden, hij gooide zijn hele lichaam in de strijd. 'Alles goed daarboven..?' zei hij nogal moeilijk. Heel lang kon hij dit niet volhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 8:19 pm

Yuriko knikte vluchtig en deed haar ogen dicht. Yuriko voelde hoe ze opeens van de grond af kwaam en ze gaf een klein gilletje. Toen ze dacht dat het klaar was opende ze haar ogen en keek een paar tellen recht in de ogen van Heath. Ze zag dat hij iets van plan was maar wist niet wat.
Voor ze het wist zweefde ze boven zijn hoofd en keek rond over heel het lokaal. Ze voelde zich net een balerina. 'Geweldig', mompelde ze naar beneden.
Nu was zij een keer groot keek ze over alles en iedereen uit, ookal waren Heath en zij de enige twee hier.
Toen ze een paar tellen uin de lucht zat begon ze het wat eng te worden. 'Okee zet me nu maar weer terug', zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 8:25 pm

Heathcliff grijnsde en kreunde even van de inspanning. Maar hij wou nog niet stoppen. Hij wou er nog een schepje bovenop doen. Hij ademde diep in en begon Yuriko op te drukken. Een paar keer achter elkaar liet hij haar zakken tot aan zijn hoofd, en drukte haar dan weer naar boven. De grijns leek niet van zijn gezicht af te gaan. Nu voelde hij dat hij zijn grens bereikt had, voor dit ogenblik. Langzaam liet hij Yuriko zakken, tot aan zijn hals, tot ter hoogte van zijn middel. Daar liet hij haar rusten. Hij droeg haar als een baby in zijn armen. Hij glimlachte naar haar. 'Wel? Wat zei ik je?' zei hij opscheppend, met een knipoog erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 8:31 pm

Yuriko dacht dat ze weer naa beneden ging en zuchtte even opgelucht. Maar gelijk toen ze bijna zijn hoofd raakte ging ze weer omhoog. Weer gaf ze een gil deze keer iets harder. 'Heath!', zei ze lachend.
Yuriko vond het geweldig hoe Heath haar optilde. Hij was zo sterk. Gelukkig ging ze nu echt naar beneden. Ze bleef rustig in zijn armen liggen en keek hem opgelucht aan.
'Oke, je bent énorm sterk', zei ze lachend en ze liet haar hoofd even naar achter hangen waar door haar strak stond. Twee kleine botten staken uit bij de onderkant van haar nek en je zach hoe de zucht in haar keel en uit haar mond kwam. 'Dat was wel eng zeg', zei ze terwijl ze lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 9:11 pm

Heathcliff lachte zacht om haar compliment en grijnsde. 'Dankjewel.. Ik train hard..' Hij knipoogde, maar het was wel waar wat hij zei. Hij deed moeite om in vorm te blijven. Hij keek toe hoe Yuriko haar hoofd naar achteren legde. 'Hm..' zei hij zacht, als reactie op wat Yuriko zei. Meer kon hij momenteel niet uitbrengen. Hij staarde naar haar hals, en slikte zacht. Hij was zo rank, zo perfecht. Als hij zichzelf niet kon inhouden, had hij al op haar gezeten om haar hals te strelen en te kussen. Maar hij hield zich kalm. Ze waren vrienden nu.. Heathcliff probeerde zijn gedachten te verzetten, maar zijn ogen rustten nog steeds op Yuriko's hals, en wat verder naar beneden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 9:19 pm

Yuriko grijnste. 'Dat kun je wel zien ja', ze klopte op zijn borst kast en voelde een massa spieren.
Yuriko strekte haar armen uit waarbij haar shirt die nog altijd steeds om hoog kroop over haar navel schoot. Diep van binnen wist ze waar ze mee bezig was, maar van buiten af zag alles er ontschuldig uit.
Ze keek hem grijnzend aan. 'Ik lig wel lekker', zei ze en ze keek even sneel naar de grond waar ze nog steeds boven hing. Ze vond dit al knap. Dat hij haar zo lang vast kon houden.
Ze zuchtte tevreden en deed even haar ogen dicht alsof ze sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 9:29 pm

'Ja..' Heathcliff hoorde niet wat ze zei. Hij voelde wel een warm gevoel door zijn lichaam gaan toen hij haar aanraakte. Ze mocht hem niet aanraken. Dan wilde hij meer.. Heathcliff staarde nog steeds. Hij had niet door dat zijn mond een beetje openhing. Hij slikte opnieuw toen hij haar navel kon zien. Hij werd gek. Ze maakte hem helemaal gek. Maar hij moest zich inhouden. 'Blijf maar liggen, zolang je wilt..' zei hij dromerig. Hij grijnsde en gaf zijn ogen de kost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 9:40 pm

Yuriko gniffelde. 'Zo lang jij me kan houden blijf ik wel liggen', zei ze terwijl ze hem met een grijns aan keek.
Ze gooide haar armen naar achter en probeerde naar hem toe te draaien. Met veel moeite lag ze op haar zij half tegen Heath aan geklampt. Ze lag wel lekker, heerlijk tegen het warme lichaam van Heath aan. 'Hmn, nu lig ik perfect', zei ze terwijl ze vrolijk haar benen liet bungelen.
Nu was haar rug ook zichtbaar en haar shirt was nog een stuk om hoog gekropen door haar moeilijke bewegingen. Ze probeerde haar shirt naar onder te trekken maar tevergeefs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 9:55 pm

Heathcliff grijnsde. 'Oh, ik kan je nog wel even houden..' Hij knipoogde. Hij zag hoe Yuriko zich draaide, en tegen hem aan kwam liggen. Hij rilde even. Een warme rilling. Hij slikte weer, en grijnsde nog steeds. Hij had gezien hoe haar shirt omhoog was gefrommeld, en zag haar zachte onderrug. Hij wou zo graag meer zien.. Zo graag.. Heathcliff zag hoe ze het naar beneden wou trekken. 'Laat mij maar..' zei hij zacht. Hij trok een arm weg, maar zette zijn knie in de plaats, zodat ze niet zou vallen. Hij stond even op een been te balanceren. Met zijn hand ging hij naar haar onderrug en trok haar shirtje naar beneden. Maar niet meteen.. Hij liet zijn vingers haar huid strelen. Hij wou haar voelen.. Hij trok zijn hand terug en nam haar weer in beide armen. Hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuriko
Reiziger
Yuriko


Aantal berichten : 696
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Hee, ik ben dood o.o

De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 10:10 pm

Yuriko grijnsde even. 'Mooi want ik wil nog wel even blijven liggen'. Een klein laagje kippevel lag op haar rug. Nog maals probeerde ze haar shirtje naar beneden te trekken maar voordat ze iets kon doen had Heath al een aanbod gedaan die ze niet kon afwijzen.
Ze voelde zich even instorten maar al snel kwam de knie van Heath haar redden en ondersteunde haar. Ze voelde Heath warme vingers zachtjes over haar rug strelen ze sloot haar ogen. Puur uit genot, vanwege Heaths korte aan raking waarna haar shirt weer naar beneden ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Muziekschool van Osuké   De Muziekschool van Osuké - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Muziekschool van Osuké
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Bos van Osuké
» Het ziekenhuis van Osuké
» De boekenzaak in Osuké
» De begraafplaats van Osuké
» De kapel in osuké

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: