Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De boomgaard bij Osaké

Ga naar beneden 
+2
Yia
Kira Tachibana
6 plaatsers
AuteurBericht
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 5:46 pm

Vlak bij Osaké ligt een grote boomgaard. Deze bomen hangen altijd vol met verst fruit. Er zijn grote rode appels, grote peren, pruimen enz. Hier komen mensen vaak om te wandelen of in een boom klimmen om er wat fruit uit te halen. Maar ook om tot rust te komen of gezellig te kletsen.

regels: typ minimaal 2 regels
rest vrij
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 5:55 pm

Yia kwam na een tijdje lopen bij de boomgaard aan. Ze was hier nog nooit geweesd, en het leek haar een gezellige plaats. Ze liep het hek binnen en keek met een glimlach het terein rond. Overal waren bomen met vers fruit. Ze struinde een tijdje rond, en kwam uiteindelijk bij een grote appelboom aan waar ze behendig in klom om een een paar appels uit te plukken. Nadat ze dat gedaan had ging ze behagelijk op één van de dikke takken zitten en at ze een appel op terwijl ze tegen de stam leunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:19 pm

Van ver af rook Kira de zoete geur van het fruit aan de boomgaard. Ze hoorde veel vogels fluiten en klom vrolijk over het hek heen. Ze voelde hoe er een blijdschap over haar heen kwam, wat zou het fijn zijn om hier een keer met Resi te zijn dacht en ze liep vrolijk verder. Ze voelde wat bloesem op haar neerwaaien. Ze keek om zich heen, de ene boom stond in bloei aan de andere hingen prachtige vruchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumia
Verzorger
Lumia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:38 pm

Lumia liep rond en zag opeens de boomgaard ze besloot even rond te gaan kijken. Ze liep tussen de bomen door en keek naar de vruchten. 'Zal ik iets pakken...' Ze keek nog even om zich heen ergens zag ze een appel boom met allemaal rode appels staan 'oww die zien er lekker uit.' Ze liep naar de boom toe en plukte er een. En ging ergens op een hek zitten en staarde even naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:43 pm

Moon liep over de boomgaard. De bomen waren prachtig in bloei en er hingen verse vruchten of felgekleurde bloemen in.
Plotseling zag Moon een meisje op het hek zitten. Ze zat helemaal alleen dus besloot Moon naar haar toe te gaan.
Moon ging naast het meisje zitten en keek opzij.
'Hoi,' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:48 pm

Kira zag een boom met prachtige appels, ze twijfelde even of ze erin zou klimmen. Door de bladeren zag ze niet dat Yia er al inzat. Ze sprong op een tak en klom behendigt omhoog tot ze het been van Yia zag bungelen. Ze ademde geschrokken in, maar liet al snel haar adem gaan toen ze zag dat het Yia was "HI" zei ze vrolijk "Mag ik naast je komen zitten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumia
Verzorger
Lumia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:50 pm

Lumia keek om naar het meisje dat naast haar kwam zitten 'ow hoi'. Lumia glimlachte even. Daarna nam ze een hap van haar appel en keek nog even naar de lucht. 'hmmm ik had jou gister op het feest ook gezien he? Wat is je naam? mijne is Lumia'


((of hadden ze elkaar gister al voorgestelt...xD?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:52 pm

((ik klom bij Mia in de boom Wink ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:56 pm

'Ik heet Moon,' antwoordde Moon terwijl ze de boomgaard bewonderde.
'Ik heb je volgens mij inderdaad al op het gala gezien,' vertelde Moon.


((( I DUNNOOW )))
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumia
Verzorger
Lumia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 6:58 pm

'Oke mooie naam' Lumia glimlachte 'ben je hier ook gekomen om een drakenei te ontvangen?Die van mij is jammer genoeg nog niet uitgekomen.'Lumia staarde naar de lucht


((ik ga ff weg sorry ))


Laatst aangepast door Lumia op di okt 27, 2009 7:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Verzorger
Moon


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 24-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : In the middle of nowhere

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:02 pm

'Ja, de mijne is ook nog niet uitgekomenk. ((( SNIK ))) Maar ik hoop dat het binnenkort al gaat gebeuren, ik ben heel erg benieuwd,' antwoordde Moon. Ze was inderdaad benieuwd naar haar draakje.
'Wat heb jij voor drakenei gekregen?' vroeg Moon nieuwsgierig. Moon tastte in haar schouder tasje. Daarin zat een fluwelen zakje. Moon maakte het lusje los en liet het ei zien.
'Ik krijg een zilveren draak,' zei Moon trots. Ze stopte het ei terug in het zakje, en stopte het zakje weer in de tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:07 pm

Yia keek verbaasd naar beneden en zag Kira. 'Hi!'Zei zij, ook vrolijk. 'Tuurlijk, kom maar.' Ze glimlachte naar Kira en schoof een stukje naar voren zodat Kira erbij kon komen zitten. De tas waar de appels in zaten hing aan een tak naast haar en ze plukte er nog wat die ze erbij deed. De appels waren groen, dus zuur, maar aan de aaneengrenzende appelboom zaten zoete appels, en de takken daarvan hingen ook half in deze boom. Dus greep ze er daar ook wat van en deed die ook in de tas.

(Ik krijg ook een zilveren draak!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumia
Verzorger
Lumia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:10 pm

Lumia keek even naar het ei 'oke, ik krijg een rode draak ik hoop dat ik vrienden met hem of haar kan worden' Lumia pakte haar tas en haalde het ei eruit. 'Vanaf de buiten kant zou ik het echt niet kunnen zien dat het van een rode draak is..' Ze stopte het ei weer in haar tas, en nam weer een hap van haar appel.



((xD ik was niet echt lang weg zo te zien ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:55 pm

Kira ging naast Yia zitte en zuchte "Zo, gaat het goed?" Ze trok een appel van de boom af en nam een hap uit en trok een zuur gezicht. Ze had niet op de kleur gelet dus verwachte een zoette appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:59 pm

Yia knikte en moest een brede glimlach onderdrukken toen ze Kira's gezicht zag, nadat die een hap van haar appel had genomen. 'Wil je een zoette?'Vroeg Yia aan haar, waarna ze een rood-oranje kleurige appel uit haar tas haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:00 pm

(Waarom typt iedereen toch Osaké XD Het is OsUké. Osaké is een drankje mensen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumia
Verzorger
Lumia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:06 pm

((XD dat was me niet eens opgevallen maar nu je het zegt ))

Lumia had haar appel opgegeten en wouw er nog een plukken. Ze stond op en liep naar een boom waar appels groeide.
Ze keek omhoog en zag 2 meisjes in de boom zitten 'um kunnen jullie meschien een rode appel naar benede gooien?'
Ze glimlachte even flauwtjes.

(Yia en Kira)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:16 pm

Yia keek omlaag en zag een meisje met blauw haar staan. 'Is goed, komt eraan!' Riep ze naar beneden. En al snel viel er een rode, glimmende appel met een boogje naar beneden, precies in de handen van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumia
Verzorger
Lumia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedi okt 27, 2009 8:34 pm

'Dankje.'zei Lumia ze keek even naar de appel en nog geens naar de bomen. En liep weer terug naar het hek. 'Volgende keek moet ik er echt zelf in klimmen ik word veel te lui.' bazelde ze inzichzelf. Ze ging dit keek ergens tegen een boom aan zitten en keek nog even naar de lucht. Ze deed haar ogen dicht en ging maar even een middag dutje houden. Ze had toch niet veel anders te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Haru
Reiziger
Haru


Aantal berichten : 1100
Registratiedatum : 13-10-09

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimewo okt 28, 2009 11:46 pm

Sorrow liep met een trage pas door de boomgaard. Zijn gedachten waren bij Shimara. Ze was absoluut anders dan de meisjes waar hij eerder mee was geweest. Dat waren echt typische meisjes. Ze hielden zich bezig met make-up en kleren die ze stalen uit de dicht bij ligende dorpen. In hun eigen dorp zijn er geen winkels dus ze worden verplicht om naar een ander dorp toe te gaan. Zodra ze de leeftijd van 16 hebben berijkt gaan de meesten weg. Weinigen blijven. Er was te veel misdaad. te gevaarlijk voor een meisje. Zeker als je zo mak was als hun. Ze hielden zich niet bezig met vechten, zelfs niet om zichzelf te verdigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedo okt 29, 2009 4:53 pm

Yia staarde voor zich uit en keek over de boomgaard. Het was een warme dag en veel mensen zaten onder bomen of erin, net zo als zij en Kira. Ze nam nog een hap van haar appel, maar ze proefte de smaak niet echt. Ze keek omhoog door de bladeren en keek naar de wolken. Ééntje leek op een ster en een ander op een maan. Onwillekeurig glimlachte ze even en ze keek weer voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedo okt 29, 2009 5:39 pm

Kira was al een tijdje weggedroomd en schrok wakker van een appel die vlak langs haar hoofd naar beneden viel. Ze viste de appel uit de lucht en nam er een hap uit. "hmmm"
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedo okt 29, 2009 5:45 pm

Yia grijnsde naar Kira. Wat was het toch fijn om zo lekker in de warmte te zitten, maar toch niet in de zon. Ze rekte zich uit en gaapte even. Ze volgde een klein meisje met haar ogen. Het meisje was huppelend bezig bessen te plukken en Yia glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedo okt 29, 2009 5:51 pm

Kira lachtte terug "Schattig hé". Ze keek hoe het meisje haar ouders trots de bessen liet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yia
Verzorger
Yia


Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 25

De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitimedo okt 29, 2009 5:55 pm

Yia knikte glimlachend. 'Inderdaad...'Zei ze. Ze wist nog goed hoe ze hetzelfde had gedaan toen ze klein was. Alleen was haar vader er toen niet bij geweesd. Haar grootouders wel... En natuurlijk haar moeder. Haar moeder was ook trots geweesd toen ze op een middag thuis kwam met een mand vol appels, die ze helemaal zelf uit de boom had gehaald. Ze had wel een paar schrammen gehad van het klimmen, maar het was het waard geweesd. Ze moest glimlachen terwijl ze die herrinering ophaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De boomgaard bij Osaké Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomgaard bij Osaké   De boomgaard bij Osaké Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De boomgaard bij Osaké
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De boerderij bij Osaké

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: