Beyond Fantasy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This World goes Beyond Fantasy and Magic
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)

Ga naar beneden 
+10
Mia.
Heathcliff
Lain
Dark
Kira Tachibana
Resi
Haru
Yia
Shimara
Maliah Stealnail
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:36 pm

Resi grijnste even, 'waar neer jij tijd hebt, ik denk dat het verstandig is..., over 3 uur in de lege fabriek,' de fabriek was een groot
leegstaand gebouw met een enorme zaal waar ooit wol werd geweven.
'Goed, oké!?'
Resi wiebelde even op zijn voeten, want hij had het gevoel dat hij moest opschieten, niet om alles klaar te zetten bij de fabriek maar gewoon omdat hij het gevoel had dat iemand op hem te wachten stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:40 pm

Shimara knikte en stak haar duim op. 'Is goed!' Ze was blij dat het niet bij haar thuis hoefde. Als Yukira hier lucht van zou krijgen, zou ze haar meteen in een vreselijke jurk met hoge hakken willen proppen. De fabriek was dus een prima oplossing. 'Dan zie ik je daar wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:44 pm

Heathcliff klopte op Sorrow's rug. 'Je gaat het me later moeten vertellen man, ik moet nu op zoek gaan naar een date voor het bal..' Hij grijnsde, en stak zijn hand op naar Sorrow, en verdween in stroom die naar buitenkwam. Hij keek rond. Enige kandidaten? Hij kende nog niet veel meisjes hier..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:48 pm

Mia stond op een afstandje van de rest van de groep. snel pakte ze een paar klipjes en stak haar haar op. als het waaide vond ze het niet prettig om haar lange haar los te hebben. het ging dan makkelijk in de knoop zitten en in de weg zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumia
Verzorger
Lumia


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:49 pm

Lumia was zoals wel vaker weer eens te laat.
Ze kwam net de zaal in rennen en kon gelukkig het laatste nog horen van wat er gezecht werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:54 pm

Resi liep vrolijk naar buiten, hij floot zacht een liedje.
Hij voelden zich sinds tijden niet meer zo goed; hij kon een goede vriend(in natuurlijk) een dienst bewijzen.
Toch hoopte hij stiekem nog dat hij gevraagd zou worden voor het feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:56 pm

Plots zag Heathcliff het kleine jongetje dat tegen hem geroepen had op de markt en waarbij hij op bezoek was geweest tijdens zijn coma: Resi. Hij had hem sindsdien nog atlijd niet fatsoenlijk leren kennen. Hij glimlachte en liep op hem af. 'Hee Resi!' zei hij. Het klonk waarschijnlijk vreemd voor Resi om door iemand aangesproken te worden aan wie hij zelf zijn naam nog niet had gezegd, maar Heathcliff wist niet hoe hij hem anders moest aanspreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:00 pm

Mia glimlachte en ging zitten. het was dr niet echt opgevallen dat ze ongeveer midden op het plein van de tempel ging zitten. ze sloot haar ogen en legde haar hand weer in haar schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:00 pm

Resi keek even verrast op, zijn gezicht vertrok even toen hij zag dat het Heathcliff was. Maar hij was te goed gemanierd in zijn jeugd om weg te lopen, 'hallo,' sprak hij. Het klonk nogal ongemakkelijk.
Hij verwachten elk moment een klap voor zijn hoofd, want wat hij op de markt had gezicht was niet al te aardig geweest.., maar wel heel grappig. Ookal zei hij het zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:04 pm

'Weet je nog wie ik ben?' zei hij glimlachend. Hij hoopte stiekem van wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:07 pm

Resi grijnste even grimmig,
'natuurlijk, Heathcliff,'
sprak hij, het kwam er wat gemener uit dan de bedoeling was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:08 pm

Shimara liep naar buiten en rekte zich gapend uit. Ze werd altijd zo duf van te lang binnen zitten. Ze keek even naar de mensen massa die buiten nog stond na te kletsen en toen viel haar oog op Resi en Heathcliff. Ze stonden te praten... Zou dat eigenlijk wel goed gaan aflopen? Sinds de vorige keer leek het er niet bepaald op dat ze vrienden gingen worden... Misschien was het handig even een oogje in het zeil te houden, gewoon voor het geval dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:10 pm

Kira keek naar Resi die nu weer met Heathcliff stond te praten. Is ie nou nooit even alleen, ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:12 pm

Mia beet zacht op dr lip en luisterde naar alles. ze ving half het gesprek op van Heathcliff en Resi. ze snapte de spanning niet echt in hun gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:14 pm

'Juist, ja..' Hij schrok een beetje van Resi's toon. 'Ik ben bij je op bezoek gewee..' plots zag hij Shimara naar hen kijken. Hij grijnsde en begon met twee armen naar haar te zwaaien. 'Joehoe, Shimara! Goed bezig, meid!', riep hij over het hele plein. Hij stak zijn beide duimen op en lachte even. Hij vroeg zich af of Shimara zou doorhebben dat hij de situatie tussen haar en Sorrow bedoelde. Hij draaide zich terug naar Resi en glimlachte. 'Zoals ik dus al zei: Ik ben bij je op bezoek geweest in het ziekenhuis.' Hij glimlachte best wel trots. En zo van: "Is dat niet aardig van me?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:17 pm

Mia hoorde wat de jongen, die blijkbaar Heaftcliff heette zei. ze trok haar wenkbrouwen op en hield haar ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:20 pm

Resi zuchte even verveelt, 'nee dat wist ik niet,' loog hij.
Hij had hier echter al op gerekend, hij liep langs Heathcliff.
Maar bleef toen hij vlak naast Heathcliff stond staan,
'luister, ik weet van Corny, ik weet dat je nog van haar houd, probeer het niet te onderdrukken, ik weet ook hoe je nog met haar in contact kan komen, en ik weet de prijs die je daarvoor moet betalen, ik mag het eigenlijk niet bespreken, ik doe het toch. Het is verboden, omdat de wed ze zag als bedriegers, maar ik weet wel beter,'
dat is het enige dat Resi sprak. Zacht, bijna onhoorbaar. Sluw.
Toen liep hij weg.

((Tam taam taaaa))
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimara
Reiziger
Shimara


Aantal berichten : 1092
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Wil je niet zo staren?*I*

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:22 pm

Shimara trok op een vragende manier een wenkbrauw op naar Heathcliff en draaide met haar ogen. 'Weard guy...' Mompelde ze zacht in zichzelf. Zoals hij zwaaide met zijn handen, zag hij er nogal... tja, gay uit. Maar, dat zou ze hem later wel vertellen, misschien kon ze nog lachen dan. Ze probeerde goed mee te luisteren met het gesprek en verder niet te denken aan waarom hij opeens naar haar zwaaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathcliff
Verzorger
Heathcliff


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 17-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Scherpenheuvel

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:30 pm

Heathcliff keek eerst teleurgesteld. 'Ohw..' en dacht nog bij zichzelf hoe stom Resi wel niet was toen hij wegging, maar die gedachte verdween onmiddelijk toen hij hoorde wat hij zei. 'Wat..?' Zijn ogen werden groot. 'Wacht!' riep hij hem achterna, en duwde de mensen aan de kant om zich een weg te banen tussen de massa. 'Wacht, alsjeblieft..!' Hij probeerde Resi in het oog te houden, maar het was moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia.
Reiziger
Mia.


Aantal berichten : 1055
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Helmond.

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:35 pm

Toen een jongen haar voorbij liep hoorde ze iemand anders naar hem roepen. Mia opende nieuwschierig haar ogen, het waren de 2 jongens van het gesprek. ze nam hun beide goed op in haar gedachtens
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:37 pm

((wieee eindelijk)

Kira sprinte op Resi af toen ze zag dat hij wegliep voor er weer iemand aan zijn nek zou gaan hangen. "Ehh Resi, heb jij al iemand.." begon ze gelijk maar om met de deur in huis te vallen "Heb jij al iemand voor het bal?" Ze bloosde, dat was onderhand standaard aan het worden met Resi in de buurt. Waarom ben ik hier zo onromantisch in
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:43 pm

Resi hoorde opeens Kira's stem vlak achter zich, het duurde even voordat de woorden pas tot hem door drongen,
'eh..Nee,' sprak hij onnozel, toen begon hij te grijnsen.
Ik dacht dat ze het nooit ging vragen, eigenlijk hoor ik het te vragen.
'Maar ik geloof nu van wel,' Resi wiebelde even met zijn wenkbrauwen en drukte Kira even zacht tegen zich aan, 'het zou mij een eer zijn,' sprak hij klef, maar ook lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 8:55 pm

Op het gezicht van Kira brak een grote grijns door. 'Great!" ze gaf hem een grote klapzoen op zijn wang. Toen bedacht ze dat ze helemaal geen jurk had, achja ze tikte er wel eentje op de kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Resi
Rising Hero
Resi


Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 11-10-09
Woonplaats : Onder de bank

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 9:14 pm

Resi glimlachten, en ging met zijn handen door haar haren.
'Je weet toch wel hoe je moet dansen?' grapte hij er even uit,
'anders moet ik jou ook les gaan leven, en dat wil je niet hoor pooh*, want ik ben heel streng,'
hij keek Kira even overdreven streng aan, om haar daarna een kusje op haar wang te drukken.

((*Pooh: De koosnaam voor Kira, ahhwww <33))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira Tachibana
Reiziger
Kira Tachibana


Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 12-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een hut in een boom

De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 25, 2009 9:20 pm

"nou ehh, ik kan wel dansen. Maar dat zijn wilde dansen van dorpsfeesten, niet echt de dansen die je op een bal tegen komt. O grote dans mastre zou jij mij willen leren dansen?" Ze keek hem lief aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)   De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!) - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bijeenkomst (Verplicht voor iedereen!)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De piano in het park - Alleen voor Resi en Heathcliff.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beyond Fantasy :: Het RPG :: Het Westen-
Ga naar: